تاج گل افتتاحیه و تبریک کد ۲۲۳

توضیحات

تاج گل افتتاحیه و تبریک کد ۲۲۳

تاج گل افتتاحیه و تبریک کد ۲۲۳

۲۲۳ تاج گل افتتاحیه و تبریک آنتریوم،اوریانتال، لیلوم توافقی برگ آرائی، اسفنج خارجی جهت ماندگاری بالا ۳متر فلزی

تاج گل افتتاحیه و تبریک کد ۲۲۳

تاج گل افتتاحیه و تبریک ۴ طبقه که بر روی یک پایه فلزی قرار می‌گیرد، گزینه بسیار مناسبی است برای اینکه پیام شادباش خود را به دوست و همکار خود برای شروع یک کار جدید ابلاغ کنید. گل‌ها همیشه در بین ما ایرانی‌ها نمادی برای ابراز احساسات مختلف و شراکت در شادی و غم بوده‌اند. زمانی که گل‌ها در یک تاج گل با دیزاین خاص در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، زیبایی آن‌ها دو چندان می‌شود و به همین دلیل جلوه بیشتری به مراسم‌ها می‌دهند. این موضوع در مورد تاج کد ۲۲۳ که دارای چهار طبقه است، بیشتر صدق می‌کند و می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. استفاده از گل‌های بسیار زیبا و با رنگ بسیار شاد در دیزاین و تزئین تاج گل افتتاحیه و تبریک مورد نظر از دیگر فاکتورهای جذابیت این تاج است. البته لازم به ذکر است که نوع گل‌ها در فصل‌های مختلف متفاوت است، اما طراحی تاج گل به همین صورت ارائه می‌شود. حتی اگر شما امکان حضور در مراسم افتتاحیه مورد نظر خود را نداشته باشید، می‌توانید با سفارش و ارسال تاج گل افتتاحیه و تبریک ۴ طبقه می‌توانید عدم حضور خود را به شکل زیبایی جبران کنید.

گالری گل بهار

گالری گل بهار در تزئین و گل آرائی این تاج گل افتتاحیه بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و از گل‌های زیبا متناسب با فصل و برای دیزاین پایه گل افتتاحیه مورد نظر شما استفاده خواهد کرد. برای سفارش دادن این پایه گل می‌توانید بدون حضور و به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن درخواست خرید تاج گل مورد نظر خود را ثبت کنید و آن را به محل افتتاحیه ارسال کنید. با سفارش دادن این تاج گل زیبا در خاطر مخاطبتان باقی می‌مانید و می‌توانید بخشی از خاطرات خوش روز افتتاحیه آن‌ها را تشکیل دهید؛ حتی اگر شخصا در آن حضور نداشته باشید.

تاج گل افتتاحیه در تهران

گالری گل بهار در بازار گل محلاتی در شهر بزرگ تهران در زمینه فروش تاج گل افتتاحیه فعالیت می کند. تنوع و کیفیت و سرعت در آماده سازی و ارسال سفارش از ویژگی های برجسته گالری گل بهار می باشد.

درصورتی که تمایل به خرید تاج گل افتتاحیه در تهران دارید و به دنبال یک فروشگاه با تنوع و کیفیت بالا می گردید ما به شما گالری گل بهار را معرفی می کنیم .

جهت ثبت سفارش انواع تاج گل افتتاحیه در تهران کافی است از طریق واتساپ و یا تماس با شماره های ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ و ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴  در ارتباط باشید.