تاج گل تسلیت و ترحیم درباری کد ۲۸۶

تاج گل تسلیت و ترحیم درباری کد 286

توضیحات

تاج گل تسلیت و ترحیم درباری کد ۲۸۶

اولین چیزی که شاید در تاج گل  کد  ۲۸۶نظر شما را به خود جلب کند، حلقه ‌ای از گل ‌های داوودی سفید است که در مرکز آن قرار گرفته است.

سایر گل‌ های به کار رفته در ساخت تاج گل نیز که شامل ارکیده، لیلیوم، فرزیا، قلمپور و آنتریوم هستند، به صورت ترکیبی از دو دسته گل جداگانه یکی در قسمت بالای تاج گل و دیگری در پایین حلقه گل ‌های داوودی تعبیه شده‌ اند.

برگ آرائی تاج گل تسلیت و ترحیم درباری کد ۲۸۶ بیشتر در قسمت دسته گل ‌ها به چشم می‌ خورد و اطراف حلقه گل داوودی را برگی احاطه نکرده است.

البته لازم به ذکر است که حلقه گل داوودی در قسمت بالایی به واسطه گل ‌های اُرکیده سفید به یکدیگر پیوند خورده‌ اند. در قسمت پایینی این گل ‌ها نیز متن تسلیت شما می ‌تواند قرار گیرد و بدین شکل در معرض دید باشد.

ارتفاع تاج گل کد ۲۸۶ طبیعی که بر روی یک پایه فلزی طراحی شده است ۲ متر است. هر یک از این دسته گل ‌ها علاوه بر اینکه روی پایه تعبیه شده‌ اند. شاخه گل‌ های آن‌ ها نیز جهت انسجام و ماندگاری بالا درون یک اسفنج خارجی قرار گرفته‌ اند.

 

خرید تاج گل تسلیت و ترحیم درباری کد ۲۸۶

این تاج گل ترکیبی از سه دسته گل است. در صورتی که طراحی تاج گل های گل بهار نظر شما را به خود جلب کرده و قصد دارید تاج گلی متفاوت در مراسم ترحیم استفاده کنید، کارشناسان فروش به صورت پیام در واتساپ و تماس تلفنی پاسخگوی شما هستند. یکی از پیشنهاد های ویژه تاج گل تسلیت و ترحیم درباری کد ۲۸۶ است که تزیینی مجلل و شاهانه دارد.

 

گل‌های استفاده شدهآنتریوم, ارکیده, فرزیا, داوودی, قلمپور, لیلوم
قیمتتماس بگیرید.
ارتفاع۲متر
پایهفلزی
جزئیاتبرگ آرائی، اسفنج خارجی جهت ماندگاری بالا