تاج گل تسلیت

تاج گل تسلیت

تاج گل تسلیت یکی از بهترین گزینه های گل برای ابراز همدردی و احترام در مراسم سوگواری می باشد. زیرا این تاج گل حالت رسمی تری داشته و شایسته تر و مناسب تر برای چنین کاربری هایی به نظر می آید. تاج گل تسلیت انواع گوناگونی دارد که نمونه ها متنوع آن را می توانید در گالری بهار و با مراجعه به بخش تاج گل ها می توانید انواع و اقسام نمونه گل آرایی ها در تهیه ی تاج گل تسلیت مشاهده نمایید.

برای سفارش گل آنلاین در تهران کافیست روی لینک کلیک کنید. ما در گالری گل بهار با توجه به سلیقه مشتری تاج گل ترحیم، افتتاحیه و تبریک خواهیم ساخت و به سراسر ایران ارسال خواهیم کرد.

اگر قصد خرید تاج گل تسلیت را دارید، با مراجعه به وب سایت گالری بهار، در بخش تاج گل ها می توانید مشاهده کنید که تاج گل تسلیت اشکال متفاوتی دارد که برایتان در زیر به نمونه هایی از آن اشاره خواهیم کرد:

  1. تاج گل تسلیت یک طبقه
  2. تاج گل تسلیت دو طبقه
  3. تاج گل تسلیت چند طبقه
  4. تاج گل تسلیت با پایه های فلزی
  5. تاج گل تسلیت با پایه های چوبی
  6. تاج گل تسلیت فانتزی

موارد نام برده شده انواع مختلف تاج گل تسلیت می باشند که می توانید به راحتی از طریق گالری بهار آنها را مشاهده نموده و سفارش دهید.

تاج-گل-تسلیت

در نظر داشته باشید که برای تهیه ی تاج گل تسلیت مورد نظرتان در هر شکلی که مایل هستید، می توانید گل های دلخواه تان را برای تهیه ی تاج گل، خودتان انتخاب کنید. یعنی بنا به نوع مراسم و سلیقه ی شخصی خودتان می توانید رنگ و نوع گل ها را خودتان انتخاب کرده و در یکی از انواع تاج گل ها از آنها استفاده نمایید.

گل های استفاده شده در تاج گل تسلیت چه مفهومی دارند ؟

از دست دادن عزیز از تلخ ترین اتفاقات زندگی است و گریزی از آن نیست ، گاهی آرزو میکنیم ای کاش شخص متوفی زنده بود و فرصت دیگری برای گفتگو وحود داشت اما بدیهی است این موضوع امکان پذیر نیست اما راه هایی وجود دارد که میتوان از طریق آن احساسات واقعی خود را در مورد شخص متوفی بیان کنیم که یکی از این راه ها تقدیم گل است .

هر گل در تاج گل تسلیت دارای نماد و مفهوم مشخصی است،. که در این مقاله به معنا و مفهوم و نماد گل های مختلف در تاج گل تسلیت میپردازیم :

  • گل رز از قدیم نماد اشتیاق و عشق بوده اما میتوان از گل رز در تاج گل تسلیت نیز استفاده کرد که هر رنگ آن معنا و مفهوم بخصوصی دارد .

مثلا گل رز قرمز نماد عشق و غم و اندوه است .

رز سفید مثل گل زنبق سفید نماد معصومیت و خلوص روح است .

  • گل سوسن در تاج گل تسلیت میتواند هدیه ای مناسب برای متوفی ای که بسیار با وقار و شخصیت بالایی داشته است، باشد.

تاج گل تسلیت بزرگ

این گل نماد ارزش های اخلاقی بالا ، صداقت و قدرت است .

  • گل گلایول در تاج گل تسلیت به معنای به یاد کسی بودن است و نمادی از احساسات عمیق قلبی است .
  • گل زنبق در تاج گل تسلیت و به خصوص رنگ سفید آن از معروفترین گل های مراسم ختم است و به معنای خلوص روح و نماد معصومیت شخص متوفی است .
  • گل ارکیده در تاج گل تسلیت دارای مفاهیم عمیق برای کسانی است که عزیز از دست داده اند و اندوهگین هستند .

اگر در تاج گل تسلیت تان از گل ارکیده استفاده کردید نشان دهنده عشق ابدی شما برای شخص از دست رفته است . رنگ سفید و صورتی ارکیده نماد همدردی هستند و هردو رنگ مناسب مجلس ترحیم هستند .

    • گل داوودی در تاج گل تسلیت از محبوب ترین گل ها در تمام دنیا است ، این گل برای کشورهای مختلف دارای معانی مختلف است ، مثلا در کشورهایی مثل ژاپن و کره نماد غم و اندوه و مرگ است .

تاج گل یه طبقه برای تسلیت

اما در ایالات متحده آمریکا نماد صداقت است .

  • گل های لاله و نرگس در تاج گل تسلیت چون در بهار شکوفه میدهند و چون به رنگ های شاد هستند برای بازماندگان معنای آغازی دوباره است و مانند کارت پستالی زیبا به آنها دلگرمی میدهد و به آنها این پیام را می دهد که میتوانند سختی ها را پشت سر گذاشته و دوباره به زندگی امیدوار شوند .
  • گل بنفشه در تاج گل تسلیت میتواند هدیه ای مناسب برای یکی از عزیزانتان که در سنین جوانی از دست رفته است ، باشد . زیرا این گل در ادبیات نیز به زیبایی تشبیه شده مثلا در شاهکار هملت شکسپیر این گل نماد مرگ زودرس است .

رنگ گل ها در تاج گل تسلیت 

با توجه به اینکه رنگ گل ها دارای معناهای متفاوتی هستند بهتر است برای رویدادهای عاطفی در انتخاب گل ها دقت کنیم و در ادامه به معنای کلی رنگ گل ها در تاج گل تسلیت میپردازیم :

  • گل های سفید نشان دهنده صلح و احترام و به معنای پاکی و معصومیت است .
  • گل های آبی آسایش و آرامش را نشان میدهند .
  • گل قرمز نماد مهر و محبت و عشق است .
  • گل زرد شادی بخش و نشانه ای از سلامتی است .

متن روی تاج گل تسلیت

میتوان با نوشتن پیامی ساده و نصب آن روی تاج گل تسلیت همدردی کنید و احساساتتان را بیان کنید .

متن های رایج روی کارت تاج گل تسلیت عبارتند از :

  • تقدیم برای عرض تسلیت .
  • مرا در غم خود شریک بدانید .
  • تسلیت واژه ی کوچکی است در برابر غم بزرگ شما و برای شما از خداوند صبری عظیم خواهانیم و برای آن مرحوم روحی قرین آرامش خواستاریم .

میتوان تاج گل را از طرف چندین نفر نیز ارسال کرد .

اگر می خواهید تاج گل تسلیت را برای مراسم ترحیم ببرید می توانید مدل های مختلف تاج گل ترحیم را مشاهده کنید.

شما با مراجعه به وب سایت گالری بهار می توانید گل دلخواه تان را در قالب تاج گل تسلیت آراسته کنید. همچنین می توانید تمام نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با سفارش تاج گل تان با مسئول مربوطه در میان گذاشته و بهترین انتخاب ممکن را در خرید تاج گل تسلیت داشته باشید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *