سبد گل خواستگاری

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع سبد گل خواستگاری هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

سبد گل خواستگاری و نکات مهم در انتخاب آن 

برای حضور در مراسم خواستگاری، خانوادۀ داماد، باید بهترین سبد گل را جهت تقدیم به خانوادۀ عروس، تدارک ببینند.

در واقع با تقدیم سبد گل زیبا و یا باکس گل ، رسم ادب و احترام را نسبت به میزبانی خانواده عروس، به جا می‌آورید. اما برای آنکه سبد گل خواستگاری زیبا و خاص باشد، باید نکات زیر را هنگام سفارش سبد گل در نظر بگیرید:

  • گل‌هایی که برای سبد گل، انتخاب می‌کنید باید مفهوم عشق، پاکی، زندگی و معنایی این چنینی داشته باشند.

مثلاً گل رز سفید و قرمز، آلسترومریا، ارکیده و . . . مناسب سبد گل خواستگاری خواهند بود. البته در کنار این گل‌ها، می‌توانید گل‌های دیگری نیز استفاده کنید.

  • اگر گل مورد علاقۀ عروس خانم را می‌شناسید، بهتر است چند شاخه از همان گل را در سبد گل قرار دهید.
  • حتماً از گل‌های با کیفیت و سالم در سبد گل استفاده کنید. هرگز گل‌های پَلاسیده یا کمی آسیب دیده را داخل سبد گل، قرار ندهید. این بی‌توجهی، ممکن است بعدها برای شما دردسرساز شود!
  • از لوازم تزیینی خاص و مدل‌های جدید برای گل‌آرایی سبد گل استفاده کنید.
  • از لوازم تزیینی خاص و مدل‌های جدید برای گل‌آرایی سبد گل استفاده کنید.
  • به اندازه و ابعاد سبد گل حتماً توجه کنید تا نگهداری یا حمل آن، دشوار نباشد.
  • برای زیباتر دیده شدن سبد گل، حتماً گل‌های طبیعی و با طراوت سفارش دهید.
  • عطر و بوی خوشِ گل‌های طبیعی باعث افزایش حس و حال خوب در محیط خانه خواهد شد.
  • در سبد گل می‌توانید از ترکیب رنگ‌های متنوع استفاده کنید. اما توصیه می‌کنیم، رنگ‌ گل‌های انتخابی، رنگ لطیف و ملایم باشد.
  • سبد گل روز خواستگاری، باید علاوه بر زیبایی و جذابیت، رسمی و شیک نیز باشد.

سبد گل خواستگاری خاص

 برای تقدیم سبد گل شیک و خاص، باید گل‌های جذاب و متفاوتی برای سبد گل، سفارش دهید. گل‌هایی مانند ارکیده، لیلیوم، آلسترومریا، آنتوریوم و زنبق را حتماً در سبد گل خواستگاری در نظر بگیرید. با وجود این گل‌ها و تزیین متفاوت، سبد گل شیک و منحصر به فردی تقدیم عروس خانم خواهید کرد.

سبد گل خواستگاری رز

در حال حاضر، گل رز در انواع رنگ و بوی متفاوت در گل فروشی‌ها در دسترس است. ضمن آنکه، از گذشته تا به امروز، از گل رز قرمز، به عنوان نماد عشق و دلباختگی یاد می‌شود.

بنابراین، سفارش چند شاخه گل رز قرمز به همراه دیگر گل‌های زیبا، باعث جذاب‌تر شدن سبد گل خواستگاری خواهد شد. البته برخی از افراد، سبد گل مملو از گل‌های رز قرمز یا سفید را برای روز خواستگاری، سفارش می‌دهند.

سبد گل خواستگاری ایرانی

برای تهیه و سفارش سبد گل مناسب مراسم خواستگاری ایرانی، بهتر است نسبت به ویژگی‌های هر گل و معنای آن در فرهنگ ایرانی توجه کنید. مثلاً گل گلایل برای سبد گل خواستگاری، گل مناسبی نیست.

به این خاطر که ایرانیان، گل گلایل را در سبد گل مراسم ترحیم، مشاهده می‌کنند. بنابراین، باید با توجه به عُرف جامعه و رسم و رسوم ایرانی، سبد گل در خور و شایستۀ مراسم خواستگاری ایرانی سفارش دهید.

سبد گل خواستگاری رز

سبد گل خواستگاری ارزان

در وهلۀ اول، پیشنهاد می‌کنیم برای تهیۀ سبد گل روز خواستگاری، هرگز خساست ننموده و سعی کنید، بودجۀ مناسبی برای سفارش سبد گل کنار بگذارید. اگر مجبور به سفارش سبد گل ارزان هستید، بهترین کار، دقت در انتخاب شاخه گل کمتر، اما خاص و جذاب‌تر است. در واقع، با کم کردن تعداد گل‌های سبد گل، به کیفیت و نوع گل‌ها بیش از هر چیز اهمیت دهید.

لازم به ذکر است که در سایت اینترنتی گالری گل بهار، مدل‌های متنوعی از سبد گل خواستگاری ارزان با قیمت مناسب وجود دارد که با مراجعه به سایت، می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت، آن را دریافت کنید.

قیمت سبد گل خواستگاری

سبد گل برای هر مناسبتی، با توجه به سفارش شما و نوع و تعداد شاخه گل‌ها، قیمت گذاری خواهد شد.

قیمت سبد گل برای روز خواستگاری نیز، متناسب با میزان هزینه، تعداد گل‌ها و تزیینات مورد نظر، به شما پیشنهاد می‌شود. به همین دلیل، برای سبد گل قیمت ثابتی تعریف نشده است.

برای آنکه نسبت به قیمت هر مدل از سبد گل خواستگاری، مطلع شوید، بهتر است وارد سایت گالری گل بهار شده و از داخل سایت علاوه بر قیمت، مدل‌های متنوع سبد گل را نیز مشاهده کنید.

مدل سبد گل خواستگاری

شیک بودن و خاص دیده شدن سبد گل، بستگی به طراحی و گل‌آرایی سبد گل دارد. مدل‌های متنوع و جذابی، این روزها برای سبد گل روز خواستگاری از سوی گل فروشی‌ها ارائه شده است که متناسب با سلیقۀ هر فرد، قابل انتخاب و سفارش است.

اگر به دنبال مدل‌های جدید سبد گل با چیدمان خاص و جذاب هستید، حتماً به سایت گالری گل بهار سَر بزنید. در این فروشگاه، بهترین و جدیدترین مدل‌های سبد گل را مشاهده خواهید کرد.

قیمت سبد گل خواستگاری

سبد گل خواستگاری مصنوعی

خرید و سفارش سبد گل مصنوعی برای مراسم خواستگاری، یکی دیگر از مدل‌های انتخابی از سوی داماد است. برخی افراد، برای آنکه سبد گل ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد، ترجیح می‌دهند، سبد گل مصنوعی، سفارش دهند. هر چند، پیشنهاد می‌کنیم، حتی المقدور، سبد گل طبیعی تهیه کنید تا خوش سلیقگی شما بیشتر به دیگران ثابت شود.

سبد گل خواستگاری جدید

سبد گل‌های موجود در بازار و فروشگاه‌های گل فروشی معتبر، اغلب جزء، سبد گل‌های جدید محسوب می‌شوند. البته در سایت گالری گل بهار، تعداد زیادی سبد گل با مدل جدید و چیدمان جذاب برای مشتریان با سلیقه‌های مختلف، ارائه شده است. فقط کافی است وارد سایت گالری گل بهار شده و مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

خرید سبد گل خواستگاری

جهت خرید سبد گل زیبا و شیک، بهتر است وارد سایت گالری گل بهار شوید و خرید سبد گل با طرح و مدل مورد نظرتان را سفارش دهید. سبد گل‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای گل‌های بسیار با کیفیت و سالم می‌باشند. ضمن آنکه، تزیینات انجام شده روی هر سبد گل، مناسب مراسم خواستگاری خواهد بود.

خرید سبد گل خواستگاری

کلام آخر

روز خواستگاری، روز بسیار مهم و سرنوشت‌سازی است. بیشتر خاطرات مشترک و خوش، خانواده‌های عروس و داماد، از همین روز شروع می‌شود. بنابراین، برای آغاز یک ارتباط جاودانه و حفظ خاطرات دل‌انگیز، بهتر است سبد گل زیبا و شایسته‌ای را برای این مراسم در نظر بگیرید. در سبد گل سفارشی، حتماً از گل‌هایی که مفهوم علاقه و عشق دارند استفاده کنید و ضمناً به شکل و زیبایی سبد گل در کنار تزیینات آن دقت کنید.

 گل‌هایی مانند ارکیده، لیلیوم، آلسترومریا، آنتوریوم و زنبق را حتماً در سبد گل خواستگاری در نظر بگیرید. با وجود این گل‌ها و تزیین متفاوت، سبد گل شیک و منحصر به فردی تقدیم عروس خانم خواهید کرد.

 

قیمت سبد گل برای روز خواستگاری نیز، متناسب با میزان هزینه، تعداد گل‌ها و تزیینات مورد نظر، به شما پیشنهاد می‌شود. به همین دلیل، برای سبد گل قیمت ثابتی تعریف نشده است.

شیک بودن و خاص دیده شدن سبد گل، بستگی به طراحی و گل‌آرایی سبد گل دارد.

 گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *