سبد گل لاکچری

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع سبد گل لاکچری هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

ویژگی یک سبد گل لاکچری چیست

برای تقدیم هدیۀ خاص و متفاوت، سفارش سبد گل لاکچری، انتخاب بسیار شایسته و مناسبی است. تقدیم سبد گل با توجه به هر مناسبتی که دعوت شده‌اید، یک هدیۀ زیبا و جذاب برای دریافت کننده خواهد بود. با توجه به هر سلیقه و مناسبتی، امروزه، سبد گل‌ ، تاج گل و انواع متنوع و زیبایی  از گل ها در گل فروشی‌ها موجود است. برای خرید سبد گل باید به نکات زیر توجه نمایید تا انتخاب درست و دقیقی داشته باشید.

  • گل‌هایی که برای سبد گل لاکچری انتخاب می‌کنید، باید از نمونه گل‌های درجه یک و با کیفیت موجود در گل فروشی باشند. به هیچ وجه نباید از گل‌های آسیب دیده و پژمرده در سبد گل استفاده کنید.
  • برای انتخاب هر شاخه گل به فصل آن نیز توجه نمایید. گل‌های رنگ زرد معمولاً در چیدمان و سبد گل در فصل پاییز جلوۀ بهتری دارند. از سوی دیگر، گل‌های رنگ سبز، برای گل‌آرایی سبد گل در فصل بهار مناسب هستند.
  • از گل‌های شیک و خاص برای چیدمان زیبای دسته گل لاکچری بیشتر استفاده کنید. برای مثال، گل آنتریوم، استرلیتزیا، ارکیده، آلسترومریا، لیلیوم، انواع گل رز و . . . را حتماً در کنار سایر گل‌ها استفاده کنید.
  • استفاده از شاخ و برگ‌های طبیعی و جذاب، باعث جلوۀ خاص سبد گل لاکچری خواهد شد.
  • مدل سبد گل باید کاملاً خاص و جدید باشد.
  • در سفارش خود، حتماً به تزیین خاص سبد گل با لوازم مختلف مانند روبان، کاغذ رنگی یا برگ‌های طبیعی زیبا، اشاره کنید.
  • ترکیب رنگ و گل‌های مورد استفاده در سبد گل لاکچری باید کاملاً هوشمندانه و خلاقانه باشد.

سبد گل خواستگاری لاکچری

یکی از مراسم‌هایی که بسیاری از مردان سعی می‌کنند، سلیقۀ خود را خاص و متفاوت جلوه دهند، مراسم خواستگاری است. با انتخاب سبد گل خواستگاری لاکچری، نگاه و تصور دیگران نسبت به سلیقۀ شما بهتر خواهد شد. ضمن آنکه، با انتخاب گل‌های مناسب مراسم خواستگاری، به اهمیت موضوع و ابراز احساسات و عواطف خود نیز اشاره کرده‌اید. برای لاکچری شدن سبد گل خواستگاری، باید از گل‌های با طراوت و شاداب در کنار تزئینات  خاص و جدید استفاده کنید.

سبد گل خاص

تقدیم سبد گل زیبا و شیک به دوستان و اطرافیان، حس زیبایی در ذهن و روح آنها پدید خواهد آورد. به طور کلی، گل با لطافت و زیبایی که دارد، انرژی خوبی به دیگران منتقل می‌کند. با هدیه دادن سبد گل خاص که دارای گل‌های خوش عطر و بو و با طراوت است، می‌توان بدون سخن گفتن، حس و حال درونی خود را به دیگران ابراز کرد.

سبد گل لاکچری تولد

این روزها، تقدیم سبد گل در روز تولد، به یکی از انتخاب‌های خاص و متفاوت تبدیل شده است. دلیل استقبال از چنین هدایای جذابی، تنوع زیادی است که در سبد گل‌ها وجود دارد. برای سفارش سبد گل لاکچری در روز تولد، بهتر است به نوع گل‌ها و مفهوم هر شاخه گل توجه نمایید و ضمناً در تزئینات  سبد گل از لوازم رنگ شاد و شیک استفاده کنید. با تقدیم چنین هدیۀ نفیس و زیبایی، تداوم مهر و محبت میان طرفین نیز بیشتر خواهد شد.

سبد گل خواستگاری لاکچری

سبد گل نامزدی لاکچری

رابطۀ عاشقانه همراه با عشق شورانگیز، از روز نامزدی رسماً آغاز خواهد شد. شروع این رابطه، بهتر است با تقدیم سبد گل لاکچری همراه باشد. برای لاکچری دیده شدن سبد گل نیز سعی کنید در سفارش خود به نوع گل‌ها و همچنین کیفیت آن توجه نمایید و ضمناً تزئینات  متفاوتی برای آن در نظر بگیرید. در سایت گالری گل بهار، بیش از ده‌ها نمونه سبد گل لاکچری برای مراسم نامزدی موجود است که با سفارش هر سبد گل، در اسرع وقت سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

سبد گل رز لاکچری

گل رز در هر رنگی که باشد، جذابیت‌های خاص خود را دارد. بیشتر افراد، سبد گل تزیین شده با انواع گل رز را نسبت به سایر گل‌ها، ترجیح می‌دهند. سبد گل رز لاکچری، شامل گل‌های رز بسیار زیبا و درجه یک است که با گل‌آرایی متفاوت به زیبایی سبد گل بیشتر پرداخته خواهد شد.

 

سبد گل ترحیم لاکچری

حضور در مراسم ترحیم آشنایان و اطرافیان، همراه با تقدیم سبد گل لاکچری، نشان از ابراز همدردی و احترام نسبت به خانواده متوفی را دارد.

البته بسیاری از افراد حرفه‌ای در حوزۀ گل فروشی، توصیه می‌کنند، سبد گل انتخابی برای مراسم ترحیم، سبد گل ساده و معمولی باشد. به این خاطر که در این مراسم‌ها، هدف از تقدیم سبد گل، تنها تسلی دادن به روحیۀ خانواده متوفی و بیان حس غم و همدردی است.

سبد گل نامزدی لاکچری

سبد گل بله برون لاکچری

مراسم بله برون، یکی از مراسم‌های به یاد ماندنی و هیجان انگیز برای خانوادۀ عروس و داماد است.روزی که در آن، داماد با تقدیم سبد گل زیبا و لاکچری به عروس، حس زیبای عاشقانه و پاک خود را به او ابراز خواهد کرد.

برای تهیۀ سبد گل بله برون لاکچری و بسیار جذاب، پیشنهاد می‌کنیم، وارد سایت گالری گل بهار شوید و یکی از سبد گل‌های شیک و زیبایی که متناسب با این مراسم است را انتخاب کنید. سبد گل بله برون، یکی از جمله سبد گل‌هایی است که بیشتر عروس خانم‌ها، آن را به یادگار نگه خواهند داشت.

کلام آخر

در سفارش سبد گل لاکچری و شیک باید به تمام نکات ذکر شده در قسمت اول مقاله، توجه نمایید. در واقع، باید به کیفیت گل، نوع گل، ظاهر زیبای سبد گل، ابعاد و اندازۀ سبد گل و حتی تعداد شاخه گل‌ها توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن چنین نکاتی، مطمئناً سبد گل انتخابی از سوی شما، بسیار متفاوت و زیبا خواهد بود.

برای تقدیم هدیۀ خاص و متفاوت، سفارش سبد گل لاکچری، انتخاب بسیار شایسته و مناسبی است. تقدیم سبد گل با توجه به هر مناسبتی که دعوت شده‌اید، یک هدیۀ زیبا و جذاب برای دریافت کننده خواهد بود.

برای لاکچری شدن سبد گل خواستگاری، باید از گل‌های با طراوت و شاداب در کنار تزئینات  خاص و جدید استفاده کنید.

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *