گل خواستگاری

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع گل خواستگاری هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 گل خواستگاری و ویژگی های آن

روز خواستگاری یکی از مهمترین روزها زندگی برای جوانان است. روز خاطره‌انگیزی که ارتباط و آشنایی اولیۀ خانواده‌ها با یکدیگر آغاز خواهد شد. برای مراسم خواستگاری آداب و رسوم خاصی وجود دارد که متناسب با چنین آداب و رسومی باید مراسم نیز پیش رود.یکی از مهمترین برنامۀ روز خواستگاری، تقدیم گل خواستگاری از طرف خانواده داماد به خانواده عروس است. با سفارش دسته گل یا سبد گل خاص و جذاب در روز خواستگاری، می‌توانید تا حدودی نظر خانواده عروس را نسبت به خود مثبت نمایید.برای سفارش گل روز خواستگاری باید حتماً به شادابی و طراوت گل‌ها توجه نموده و هرگز از گل‌های پژمرده و پلاسیده در سفارش خود استفاده نکنید. ضمن آنکه به مفهوم هر گل در سفارش سبد گل یا باکس گل توجه کنید. گل‌هایی که مفهوم و معنای دوست داشتن، معصومیت، پاکی، عشق پاک و زندگی دارند را سفارش دهید. همچنین از تزئینات متفاوت و خاص در سفارش خود استفاده کنید.به ترکیب رنگ گل‌ها و شاخ و برگ‌های تزیینی اهمیت دهید تا جذابیت دسته گل یا گل خواستگاری بیشتر جلوه کند. اگر با سلیقۀ طرف مقابل تا حدودی آشنایی دارید و گل مورد علاقۀ او را می‌شناسید، بهتر است از گل و رنگ مورد علاقۀ او در سفارش خود استفاده کنید تا بدین شکل، به نظر او بیشتر اهمیت دهید.

باکس گل خواستگاری

در حال حاضر، بیشتر اعضای خانوادۀ داماد برای تقدیم گل به خانوادۀ عروس، ترجیح می‌دهند تا باکس گل زیبا و جذاب سفارش دهند.باکس گل می‌تواند شامل انواع گل رز، لیلیوم، ارکیده و . . . باشد. با توجه به سلیقه و میزان بودجۀ در نظر گرفته شده، می‌توانید باکس گل خواستگاری را سفارش دهید. در گالری گل بهار، انواع باکس گل خواستگاری متناسب با سلیقه و نظر افراد مختلف وجود دارد.

ابتدا وارد سایت شده و پس از انتخاب باکس گل مورد نظر، سفارش خود را ثبت می‌کنید. تمام باکس گل‌های موجود در فروشگاه گالری گل بهار دارای گل‌های تر و تازه و با کیفیت هستند.

گل خواستگاری جدید

اگر به دنبال سفارش گل خواستگاری جدید با مدل‌های به روز هستید، می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه گالری گل بهار ثبت کنید. انواع گل و سبد گل خواستگاری در این فروشگاه موجود است.بیشتر دسته گل یا سبد گل‌هایی که در این فروشگاه عرضه شده‌اند، از جدیدترین مدل‌ها بوده و تزئینات آنها بسیار متفاوت و جذاب است.

باکس گل خواستگاری

گل خواستگاری شیک                              

برای حضور در جلسه خواستگاری علاوه بر پوشش مناسب و شیک باید دسته گل شیک نیز تدارک دید. دسته گل شیک به این معنی است که تمام گل‌های انتخاب شده کاملاً سالم و با کیفیت باشند و ضمناً تزئینات بسیار زیبایی برای دسته گل یا سبد گل از سوی گل فروشی لحاظ شده باشد.

گالری گل بهار، با در نظر گرفتن جدیدترین و بهترین مدل‌های طراحی گل خواستگاری، این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مدل گل خواستگاری

پیش از آنکه دسته گل یا سبد گل روز خواستگاری را سفارش دهید، بهتر است نسبت به جدیدترین و به روز ترین مدل‌های گل خواستگاری اطلاعاتی کسب کنید. با آگاهی کامل، سفارش شما راحت‌تر ثبت خواهد شد.

مدل‌هایی که برای سبد گل، باکس گل یا دسته گل روز خواستگاری در نظر دارید را می‌توانید در سایت گالری گل بهار ثبت کنید تا آنها در اسرع وقت، سفارش شما را با توجه به مدل مدنظرتان، تهیه کنند.

جام گل خواستگاری

اگر به دنبال سفارش گل خواستگاری متفاوت هستید، می‌توانید جام گل سفارش دهید. این روزها، سفارش جام گل نیز طرفداران زیادی دارد.

حتماً هنگام سفارش جام گل، به طراوت و سالم بودن گل‌ها توجه نمایید و ضمناً برای جام گل، تزئینات متناسب با این مدل از گل خواستگاری را لحاظ کنید. در گالری گل بهار، انواع جام گل خواستگاری، در ابعاد و اندازۀ مختلف موجود است.

گل خواستگاری طبیعی

برای روز خواستگاری، حتماً تلاش کنید تا از گل‌های طبیعی و شاداب در سبد گل یا دسته گل استفاده کنید. گل‌های مصنوعی جلوۀ خوبی به دسته گل شما نخواهند داد و ضمناً از نظر خانوادۀ عروس نیز انتخاب جالبی نخواهد بود. بنابراین، حتماً در سفارش خود از گل طبیعی با عطر و بوی خوش استفاده کنید. بهتر است پایۀ سبد گل یا باکس گل انتخابی، شامل گل‌های رسمی و شیک مانند لیلیوم، آنتوریوم، رز سفید یا قرمز و . . . باشد.

قیمت گل خواستگاری

گل خواستگاری در انواع مدل‌ها با قیمت‌های متنوع در سایت گالری گل بهار موجود است. با توجه به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید دسته گل یا باکس گل خود را در فروشگاه گل فروشی گالری گل بهار ثبت کنید.

به طور کلی، قیمت گل خواستگاری با توجه به تعداد شاخه گل‌ها و اندازۀ ابعاد دسته گل یا باکس گل مشخص می‌شود. البته ناگفته نماند، شیوۀ تزیین و چیدمان دسته گل و باکس گل نیز بسیار در قیمت گل خواستگاری اثرگذار است.

جدیدترین گل خواستگاری

مدل‌های جدید و به روز گل خواستگاری در فروشگاه گالری گل بهار موجود است. کافی است وارد سایت فروشگاه شده و جدیدترین گل خواستگاری را سفارش دهید.

همچنین می‌توانید به درخواست خودتان دسته گل یا سبد گل جدید با مدل به روز سفارش دهید و بدین شکل، دسته گل جذاب برای روز خواستگاری تدارک ببینید.

گل خواستگاری جدید

کلام آخر

عطر خوش گل‌هایی که برای دسته گل و سبد گل روز خواستگاری انتخاب می‌کنید، تا سالیان سال در مشام و ذهن خانوادۀ عروس باقی خواهد ماند. البته بسیاری از عروس خانم‌ها دسته گل روز خواستگاری را تا سالیان سال حفظ می‌کنند. با توجه به اهمیت چنین هدایایی در روز خواستگاری، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سفارش خود را در فروشگاه گالری گل بهار ثبت کنید تا بهترین و جدیدترین دسته گل یا سبد گل به شما ارائه شود. گالری گل بهار، بهترین و با کیفیت‌ترین گل‌های طبیعی موجود در بازار را برای چیدمان گل خواستگاری در نظر خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که گالری گل بهار، امکان ارسال دسته گل و سبد گل سفارشی را به تمام نقاط ایران را دارد. بنابراین، از هر کجای ایران که هستید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را ثبت کرده و منتظر باشید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

برای سفارش گل روز خواستگاری باید حتماً به شادابی و طراوت گل‌ها توجه نموده و هرگز از گل‌های پژمرده و پلاسیده در سفارش خود استفاده نکنید. ضمن آنکه به مفهوم هر گل در سفارش سبد گل یا باکس گل توجه کنید. 

دسته گل شیک به این معنی است که تمام گل‌های انتخاب شده کاملاً سالم و با کیفیت باشند و ضمناً تزئینات بسیار زیبایی برای دسته گل یا سبد گل از سوی گل فروشی لحاظ شده باشد.

گل خواستگاری در انواع مدل‌ها با قیمت‌های متنوع در سایت گالری گل بهار موجود است.

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس جهت سفارش گل: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *