باکس-گل-رز

باکس گل رز یک طراحی کلاسیک و لوکس است که در مدل های متنوعی ارائ می شود. باکس گل طرفداران خاص خودش را دارد. به شکل جعبه ای است که گل های شاخه ای رز را در آن می چینند و از پرطرفدارترین طرح های انتخابی است. در طراحی باکس گل رز می توان طرح و شکل های متنوعی را به کار برد و طبق سلیقه افراد بهترین باکس گل رز را طراحی کرد.

از زمان های دور تاکنون هدیه دادن گل رز قرمز نماد عشق بوده است و برای ابراز علاقه و عشق در بین مردم رواج بسیاری دارد. هدیه دادن گل رز قرمز یک رسمی دیرینه است که همه عشاق از آن استفاده می کنند.

حال باکس گل رز در طرح های متنوع و هیجان انگیز یک راه دیگری است که می توان استفاده کرد برای ابراز عشق و محبت به فرد مورد نظرمان. گالری گل بهار در این زمینه به طور حرفه ای کار می کند و شما می تواند با خیال راحت انتخابی شگفت انگیز با قیمتی مناسب داشته باشید.

این گالری به صورت آنلاین نیز راستای کمک به خریداران گرامی فعالیت دارد و شما می توانید از طریق سایت گالری گل بهار اقدام به سفارش باکس گل خود کنید . طرح های این گالری گل بسیار متنوع هستند و سازگار با هر سلیقه ایست.

عکس باکس گل رز

امروزه نحوه هدیه دادن گل به منظور ابراز عشق و علاقه یا تبریک و تسلیت و کادو با روش های قدیمی فرق کرده است . این روزها افراد به هدیه دادن باکس گل رز روی آورده اند و به عنوان یک هدیه خاص آن را انتخاب می کنند . یکی از مزایای سفارش گل به صورت آنلاین این است که می توان عکس باکس گل رز در سایت ها را مشاهده کرد و عکس های متنوع از طرح ها و شکل های مختلف و با رنگ های خاص موجود است و مشتری می تواند طبق عکس باکس گل ها ، طرح و رنگ و شکل و اندازه مد نظر خود را انتخاب کند.

بهارفلاور-باکس گل رز -گل رز زرد ،هلندی، ایرانی

این روش هدیه دادن گل امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده و همچنین به صورت آنلاین و انتخاب طرح از روی عکس باکس گل روش مدرنی است که مزایای زیادی برای افراد دارد.

این روزها می بینیم در اینستاگرام در پیج های شخصی ، افراد عکس باکس گل هایی که به هدیه دریافت می کنند را منتشر می کنند و شاهد هستیم که روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. این شکل از هدیه دادن بسیار لوکس و مورد پسند اکثر سلیقه ها می باشد.

نحوه انتخاب باکس گل رز مناسب

شاید در گذشته، بیشترین خلاقیت گُل فروش‌ها، به تزیین دسته گُل منتخب از سوی مشتریان ختم می‌شد. گل‌هایی که با سلیقه و انتخاب مشتری بودند و دسته گل زیبایی که توسط گُل فروش به شکل‌های مختلف تزیین می‌شدند. اما امروزه، طرح و مدل‌های متنوعی برای افزایش زیبایی و تزیین دسته گل وجود دارد. یکی از آنها باکس گل می‌باشد که ممکن است جعبه یا باکس گل مملو از انواع گل‌های زیبا و طبیعی باشند. اغلب مردم بنا به دلایل مختلف، باکس گل رز را نسبت به سایر باکس گل‌های موجود، ترجیح می‌دهند.

حتماً به نکات مهم در خصوص نحوه انتخاب باکس گل رز مناسب توجه کنید تا از انتخاب خود رضایت داشته باشید:

  • بهتر است هنگام خرید باکس گل رز، به تعداد گل‌های رز توجه داشته باشید. هر شاخه گل علاوه بر هزینۀ اضافی، ممکن است در قالب باکس نیز جذاب ظاهر نشود.
  • به نوع و مَتِریال باکس گل برای انتخاب گل رز، حتماً توجه کنید. تا هماهنگی میان رنگ گل رز و باکس به خوبی حفظ شود.
بهارفلاور-باکس گل رز -گل رز زرد ،هلندی قرمز،رز ایرانی
  • اندازۀ باکس و تعداد گل رز و همچنین تزیین آن بستگی به بودجه شما دارد. بنابراین، پیش از خرید، میزان بودجۀ لازم برای خرید مشخص کنید.
  • معمولاً هر رنگ گل رز، معنا و مفهومی متفاوت دارد. اگر برای دوست خود باکس گل هدیه می‌دهید بهتر است گل رز زرد را انتخاب کنید.
  • پیش از خرید، برای آنکه نسبت به ویژگی هر یک از گل‌های رز آشنایی داشته باشید، بهتر است در اینترنت یا فضای مجازی جستجوی کوتاهی بکنید. اطلاع از نوع و مفهوم هر گل، قطعاً سلیقۀ شما را بهتر جلوه خواهد داد.
  • حتماً هنگام خرید گل رز طبیعی، به شادابی و طراوت گل‌های چیده شده توجه نمایید.

باکس گل رز قرمز

گل رز خود به طور خاص با هر رنگی پیام های مختلفی را به شخص گیرنده می رساند . هر رنگ نیز در بین مردم به یک نمادی شناخته شده است. گل رز با هر رنگ خاص پیامی را منتقل می کند و باید با توجه به اینکه برای چه کسی و برای چه منظوری گل را هدیه را می دهیم رنگ آن را انتخاب کنیم . گل رز یکی از محبوب ترین نوع گل و شناخته شده ترین گل در کل دنیاست .

از هر مدل و از هر رنگی یافت می شود. گل رز قرمز یکی از محبوب ترین رنگ های آن است و نماد عشق ، شور و حرارت عاشقانه است که حاوی پیام (دوستت دارم ) است . چیدن تعداد گل در باکس و ترکیب آن با رنگ های متنوع نیز هم جلوه ای خاص را به نمایش می گذارد و هم حاوی معنا و مفاهیم متفاوتی باشد.

به طور کلی، اگر قصد خرید دسته گل، باکس گل یا سبد گل را داشته باشیم، باید در ابتدا هدف خود را از خرید این محصول مشخص نماییم. در واقع، باید نوع گل بر اساس فضا، مکان و شخصی که گیرندۀ هدیۀ گل است، تطبیق داشته باشد. در سراسر دنیا، گل رز به ویژه گل رز قرمز، به عنوان نمادی از محبت، عشق و جاودانگی است. به همین دلیل است که بیشتر جوانان و حتی میانسالان در مناسبت‌هایی مانند ولنتاین، سالروز ازدواج، تولد و . . . اقدام به خرید باکس گل رز قرمز می‌کنند. شاید به این طریق، عشق و مهرشان جاودانه و ابدی شود

باکس گل رز زرد

برای اینکه به دوستانتان نشان دهید همیشه کنارشان خواهید بود و از آنها حمایت خواهید کرد، بهترین کار، خرید باکس گل رز زرد است. گل رز زرد، به عنوان هدیه به دوستان و اطرافیان در مناسبت‌های مختلف یا ابراز قدردانی و تشکر، بسیار عالی است اما برای کسانی که عاشقانه آنها را دوست می‌دارید، به گفتۀ برخی افراد، انتخاب مناسبی نخواهد بود. تزیین چند گل رز زرد در قالب باکس چوبی یا شیشه‌ای، به جذابیت و تاثیرگذاری چنین هدیه‌ای می‌افزاید.

بهارفلاور-باکس گل رز -گل رز زرد ،هلندی، ایرانی -

باکس گل رز نمدی

شاید برای بسیاری از افراد، تهیۀ باکس گل رز طبیعی به لحاظ قیمت یا ماندگاری گل رز، انتخاب جالبی نباشد. از همین رو، گالری گل بهار، باکس گل رز نمدی در طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. خرید باکس یا دسته گل رز قرمز نمدی برای آنهایی که دوست دارند هدیه‌شان برای سالیان سال ماندگار باشد، بهترین انتخاب است. به این خاطر که بخش زیادی از گل‌های جعبه یا باکس تهیه شده از پارچه نمد با کیفیت و خوشرنگ می‌باشند.

قیمت باکس گل رز تک شاخه

برای تهیۀ گل یا باکس گل، باید به نکات مهمی مانند کیفیت و قیمت توجه کرد. قاعدتاً هر چه کیفیت و طراوت گل رز، بهتر باشد، قیمت آن نیز نسبتاً بیشتر خواهد بود. بنابراین، هنگام خرید به تعداد گل، نوع گل رز و کیفیت آن، اهمیت دهید. ضمن آنکه نوع مَتریال باکس یعنی شیشه‌ای، چوبی، کاغذی یا فلزی بودن آن در بها باکس گل تاثیر گذار است. هر چند برخی افراد، برای تزیین باکس از اَدَوات دیگر ممکن است استفاده کنند.

اگر در جستجوی باکس گل زیبا همراه با تزیین خاص و قیمت مناسب هستید، حتماً به گالری گل بهار سَر بزنید.

قیمت باکس گل رز می تواند متنوع باشد و بستگی به انتخاب و سلیقه شما و همچنین قیمت روز گل رز دارد. یک مزیت انتخاب باکس گل رز این است که دستتان برای انتخاب کاملاٌ باز است و می توانید متناسب با بودجه خود یک باکس گل مناسب سفارش دهید. باکس گل می تواند در طرح و اندازه های مختلف ارائه شود که قیمت طرح ها و اندازه های مختلف می تواند متفاوت باشد. به این صورت که اندازه کوچکتر و طرح های ساده تر قیمت های کمتری نسبت به اندازه های بزرگتر و طراحی های پیچیده دارند.

یکی از موارد مهم تر در انتخاب باکس گل رز با قیمت مناسب ، جنس جعبه یا باکس می باشد . به طور مثال باکس های چوبی ، مقوایی و چرم و شیشه ای موجود است که هر کدام می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. مورد مهم تر و تاثیر گذار در قیمت باکس گل رز ، تعداد شاخه های گل رز در باکس می باشد . بسته به تعداد آن قیمت ها متغیر است . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در گالری گل بهار ، قیمت باکس گل رز در مقابل قیمت شاخه ای آن کمتر است .

باکس-گل-تک-شاخه

به طور مثال باکس گل رز ایرانی بسته ۵۰ تایی مبلغ ۶۵ تومان است که از مجموع قیمت ۵۰ شاخه به نسبت کمتر است و همینطور قیمت باکس هلندی ۲۰ تایی ، ۱۵۰ هزار تومان است که در باکس قیمت شاخه به مبلغ ۷هزار تومان است که هزینه تک شاخه های گل رز هلندی ۱۰ هزار تومان است . بنابراین سفارش باکس گل رز می تواند به صرفه تر از خرید شاخه ای گل باشد.

اگر می خواهید از قیمت باکس گل رز و قیمت تک شاخه های آن مطلع شوید به سایت گالری گل بهار مراجعه کرده و عکس ها و قیمت ها را به صورت دقیق تر مشاهده کنید.

شاید خرید باکس گل رز در ابعاد متوسط یا بزرگ برای هَمِگان مُیَسَر نباشد. به همین جهت گالری گل بهار، به تهیه و تزیین باکس گل رز کوچک نیز توجه کرده است. مسلماً قیمت برخی از باکس‌های گل رز کوچک، نیز بسیار مناسب خواهد بود.

باکس گل کوچک

همانطور که گفته شد خریداران در انتخاب باکس گل رز دستشان باز است و هر طرح و اندازه ای و با هر متریالی می توانند انتخاب کنند. باکس گل کوچک می تواند گزینه مناسبی برای خاص پسندان باشد که طرفدار کارهای ظریف تر و کوچک تر هستند . البته نکته حائز اهمیت این است که انتخاب باکس گل کوچک تا حد زیادی در صرف هزینه می تواند موثر باشد و کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای دادن هدیه متحمل شوند می توانند این نوع باکس ها را برگزینند.

باکس گل کوچک

توجه داشته باشید که خود هدیه دادن است که به طرف مقابل نشان می دهد که برای او ارزش قائل هستیم و ماهیت گل نیز انتقال پیام مهر و محبت است ، بنابراین به اندازه باکس گل نباید توجه زیادی شود و از چشم و هم چشمی دوری کنید زیرا که گل هدیه دادن به هر نحوی پیام دوستی را منتقل می کند.

باکس گل رز آبی

همانطور که پیش تر نیز شرح دادیم گل رز از محبوب ترین گل ها برای ابراز عشق است و به صورت تک شاخه و یا چند شاخه در باکس های متفاوت ارائه می شود. رز از نوع گل های منحصر به فردی است که در انواع رنگ ها یافت می شود. از جمله این رنگ ها عبارتند از : گل رز سفید ، گل رز شیری ، گل رز زرد ، گل رز نباتی و هلویی ، گل رز نارنجی ، گل رز صورتی ، گل رز قرمز ، گل رز یاسی و بنفش ، گل رز سبز روشن ، گل رز آبی ، گل رز سیاه ، گل رز رنگین کمانی.

همه این رنگ ها می توانند زیبا و جذاب باشند و همچنین حاوی پیام متفاوتی برای گیرنده باشند. هر کدام معنا و مفهوم خاصی برای دریافت کننده هدیه دارند. گل رز آبی نیز پیام خاص خود را دارد .

گل رز آبی با رنگ خاص و جذاب و گیرایی که دارد می تواند نماد غیرممکن و غیرقابل دستیابی  باشد. وقتی این گل بین عشاق هدیه داده شود انتقال دهنده این پیام است که ( تو منحصر به فرد و فوق العاده هستی ). پیشنهاد می شود به معشوقه خود این رنگ از گل رز در باکس خاص و ظریفی هدیه دهید.

همانطور که در قسمت قبل اشاره نمودیم، هر گل با هر رنگ، نمایانگر حس و حال خاصی است. یکی دیگر از گل‌های رز که مخاطبین زیادی دارد، گل رز آبی است که معنا و مفهوم متفاوتی نسبت به گل رز قرمز دارد. در تعاریف مختلف، گل رز آبی نمایانگر ایهام و رمز و رموز یک رابطه است. زیبایی این گل جذاب، با تزیین و چیدمان در باکس گل، بیشتر جلوه خواهد کرد. گالری گل بهار، باکس و سبد گل رز آبی و زیبایی را متناسب با سلیقۀ شما، تزیین و گل آرایی خواهد کرد.

باکس گل رز هلندی

یک گونه خاص از گل رز وجود دارد که به صورت اصلاح نژاد شده است . این نوع گل را گل رز هلندی می گویند. قلمه اولیه این گل از خارج از کشور وارد می شود اما پرورش آن در گلخانه ها در کشور خودمان صورت می گیرد .

گل رز هلندی دارای ظاهری یک دست و درشت تر نسبت به گل رز ایرانی است . گل رز هلندی نسبت به گل رز ایرانی تفاوت هایی دارد که شرح می دهیم . یکی از تفاوت های گل رز هلندی با ایرانی ماندگاری آن است . اصلاح ژنتیکی این گل به صورتی است که دارای دوام بیشتری است و مدت زمان شادابی آن طولانی تر باشد .

باکس گل ولنتاین

این تفاوت زمانی به این شکل است که گل رز ایرانی حدودا ۲تا ۳ روز در دمای اتاق دوام می آورد اما گل رز هلندی حدود ۳ تا ۵ روز می تواند شاداب بماند. یکی دیگر از تفاوت ها اندازه گل رز است .

گل رز هلندی اندازه ی درشت تری نسبت به نوع ایرانی دارد. هم طول و قطر ساقه بیشتر است هم اندازه گل بیشتر است و حدود دو برابر گل رز ایرانی است .

جنس گلبرگ ها از دیگر تفاوت آن هاست. گل های رز ایرانی گلبرگ های نازک تری دارند که گل های هلندی ضخیم تر و مقاوم تر هستند. چهارمین تفاوت آن ها از نظر رنگ است .

باکس گل رز هلندی از تنوع رنگ بیشتری برخوردار است . اما رنگ بندی گل رز ایرانی کمتر است که بیشتر رنگ قرمز پرورش داده می شود و سایر رنگ ها طرفدار زیادی ندارند. پنجمین تفاوت این دو گونه گل قیمت آن هاست . بدیهی است که باکس گل رز هلندی به دلیل هزینه تولید و پرورش گل آن قیمت بالاتری نسبت به باکس گل رز ایرانی دارد. رز هلندی حدودا ۸ تا ۱۲ هزار تومان است در حالی که رز ایرانی ۱هزار یا ۲ هزار می باشد.

باکس گل رز هلندی قرمز

از پر طرفدارترین و محبوب ترین باکس گل رز ، گل رز هلندی قرمز می باشد . زیرا همانطور که گفته شد رنگ قرمز گل نماد عشق و دوست داشتن است و بهترین انتخاب می تواند باشد برای ابراز عشق و علاقه به معشوقه تان . اگر می خواهید یک رابطه عاشقانه و عاطفی را شروع کنید یا اینکه برای تبریک سالگرد ازدواج می خواهید گل هدیه دهید باکس گل رز می تواند انتخابی بی نظیر و منحصر به فرد باشد که مخصوصا رنگ قرمز آن ارزش این هدیه را دوچندان می کند. گالری گل بهار بهترین گزینه برای انتخاب باکس گل رز می باشد.

باکس گل رز سفید

رنگ سفید همواره نمایانگر طهارت، معصومیت و پاکی بوده است. این خصوصیات در گل رز سفید نیز به خوبی احساس می‌شوند. آغاز یک رابطه و امیدواری به آیندۀ روشن، با تقدیم گل رز سفید، نشان از پاکی رابطه‌ و تداوم آن خواهد داشت.

 

بهارفلاور-باکس گل رز -گل رز زرد ،ایرانی قرمز هلندی

باکس گل رز بنفش

گل رز بنفش را هدیه به کسی دهید که در نگاه اول عاشق و شیفتۀ او شده‌اید. هدیۀ گل رز بنفش به دوستان و عزیزان، نمایانگر تجلیل از شکوه و عظمت آنها در هر عرصه‌ای است. در گالری گل بهار، بدون دغدغه باکس گل رز  زیبایتان را ثبت نمایید.

هنگام خرید گل به ویژه گل رز، حتماً به ویژگی و خصوصیات اخلاقی شخصی که قرار است به او هدیه دهید، توجه داشته باشید. بر اساس تعاریفی که از انواع گل رز، در ذهن عموم مردم می‌باشد، مسلماً انتخاب آگاهانه و درست، باعث تداوم روابط دوستانه خواهد شد. ضمن آنکه بهتر است به کیفیت، تعداد و نوع گل رز انتخابی نیز توجه نمایید تا باکس گُل زیبا و ماندگاری را به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید.

باکس گل رز یک طراحی کلاسیک و لوکس است که در مدل های متنوعی ارائه می شود. باکس گل رز طرفداران خاص خودش را دارد.
 

بستگی به انتخاب و سلیقه شما و همچنین قیمت روز گل رز دارد. یک مزیت انتخاب باکس گل رز این است که دستتان برای انتخاب کاملاٌ باز است و می توانید متناسب با بودجه خود یک باکس گل مناسب سفارش دهید.

گل رز هلندی دارای ظاهری یک دست و درشت تر نسبت به گل رز ایرانی است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *