سبد گل ترحیم

در حالی که همیشه آسان نیست که بدانیم به شخصی که یکی از عزیزان خود را از دست داده است چه بگوییم، ارسال دسته گل ترحیم، بیانی از تفکر است که هم آسایش و هم زیبایی را برای یک موقعیت غم انگیز به ارمغان می آورد. با این حال، نه تنها توجه به نوع گلی که ارائه می کنید، اهمیت دارد، بلکه رنگ و معنای پشت آن نیز مهم است.

در این خصوص، توصیه می شود راهنمایی های لازم را از کارشناسان بهار فلاور دریافت کرده و مناسب ترین دسته گل ترحیم را دریافت نمایید. این را در نظر داشته باشید که قیمت های انواع گل در این فروشگاه آنلاین، کاملا مقرون به صرفه بوده و کیفیت گل ها عالی است.

 

ویژگی مناسب دسته گل ترحیم

رنگ سفید رایج ترین نوع رنگ گل، برای همدردی است زیرا نشانه شروع و یادآوری جدید است. همچنین می تواند نشان دهنده معصومیت و پاکی باشد که برای از دست دادن عزیزی مناسب است. توصیه می شود که همواره برای مراسم ترحیم، از گل هایی با رنگ روشن استفاده کنید.

این نوع از دسته گل ترحیم، عمدتا دارای تزئینی ساده و گل آرایی زیباست که برای تسلی بخشیدن و حس همدردی با خانواده فرد فوت شده تهیه می شود. بنابراین، در این نوع از دسته گلها، اولویت سادگی و زیبابودن آن است. از گل های طبیعی و سرزنده برای این نوع از دسته گل انتخاب کنید که با چیدمانی مناسب در کنار هم قرار گرفته و شکل و ظاهری خاص همراه با آرامش را به مخاطب منتقل می کند.

گل های سفید برای سبد گل ترحیم

مدل دسته گل برای مراسم ترحیم

دسته گل ترحیم، روشی زیبا برای ارسال تسلیت شماست. آنها اغلب در کنار مزار فرد فوت شده قرار می گیرند. این نوع از دسته گل که به جهت تسلی خاطر همراهان متوفی ارائه می شود، می تواند از گل هایی رنگارنگ، که رنگ سفید غالب آن است، تهیه شوند.

برخی از گل ها همچون گل گلایل، برای دسته‌ گل های ترحیم و به جهت همدردی تهیه می شوند که فقط به این دلیل که عطری شیرین داشته و به خانواده متوفی نشان می ‌دهند که شما در کنارشان هستید، مورد توجه بوده و انتخاب می شوند.

آنها پذیرفته شده ترین شکل گل ها برای تسلیت هستند و معمولاً به عنوان پیشکش های همدردی فرستاده می شوند. زیرا نشان دهنده صلح، پاکی و عشق می باشند. برای نشان دادن عشق و حمایت خود، دسته گل های سفید با ارکیده، گل رز یا زنبق را از بهار فلاور تهیه کرده و به مراسم سوگواری بفرستید.

دسته گل ترحیم

گل مناسب برای دسته گل ترحیم

بهترین گل های همدردی و تسلیت را برای کمک به شما در نشان دادن عشق و حمایت خود در زیر گردآوری کرده ایم. می توانید مطابق با سلایق خود، گل مناسب برای دسته گل ترحیم را انتخاب کنید.

  • گل زنبق

از دیگر گل های محبوبی که به طور معمول در دسته گل های ترحیم با حس همدردی ارائه می شود؛ گل‌های زنبق است که می تواند خلوص و معصومیت فرد متوفی را یادآوری کند. این گل زیبا که در رنگ های متفاوتی وجود دارد، می تواند با هدف ایجاد حس آرامش و در رنگ سفید در دسته گل، قرار گیرد.

  • گلایل

گلایل ها به خاطر ساقه بلندشان با گلبرگ های روشن که در مجموعه ای از رنگ های خیره کننده وجود دارند، در دسته گل ترحیم شناخته می شوند. این گل ها، انتخاب عالی برای مراسم تشییع جنازه هستند. زیرا نماد قدرت و شخصیت می باشند. دادن گل گلایل به خانواده دو چیز را به آنها یادآوری می کند. این که در این فقدان سخت قوی بمانند و نشان دهند که محبوب آنها شخصیتی قوی دارد.

  • لیلیوم

لیلیوم ها از محبوب ترین گل های روی زمین هستند که با رنگ های زیبای خود می تواند مفهومی از آرامش را منتقل کنند. آنها با گل های زیبا و سفید خود می توانند بهترین گزینه در دسته گل های ترحیم بوده و با عطر دلنشین خود، آرامش را با حسی از همدردی به خانواده متوفی منتقل نمایند. این گل های زیبا می توانند در کنار زیبایی گل های دیگر، تغییری دلنشین را در فضای غم، فراهم کنند.

  • میخک

میخک‌ ها به‌خاطر رایحه منحصر به ‌فرد و گلبرگ‌ های پر زرق و برق خود شناخته می‌ شوند. این شکوفه ها اغلب در تاج گل ترحیم استفاده می شوند و معمولاً در ترتیبات یاد بود مشاهده خواهند شد. میخک های قرمز را در نظر بگیرید تا به خانواده نشان دهید که همیشه در کنار آنها خواهید بود، یا میخک های صورتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره عزیزان را در دسته گل ترحیم در نظر بگیرید.

بهترین گل برای دسته گل

  • گل رز

هیچ گلی وجود ندارد که بتواند زیبایی را مانند گل رز، منتقل کند. گل رز به طور جهانی برای نشان دادن عشق و قدردانی استفاده می شود و آنها را به گزینه ای عالی برای مراسم یادبود یا هدایای همدردی تبدیل می کند. چه رز سفید را به عنوان نماد یادآوری یا رز قرمز را برای نشان دادن عشق خود انتخاب کنید، مطمئناً یک دسته گل زیبا در دستان خود خواهید داشت.

  • ارکیده

ارکیده ها عشق ابدی را به دلیل توانایی گل برای عمر طولانی تر از سایر شکوفه ها منتقل می کنند. از آنجایی که انواع بسیاری از ارکیده ها وجود دارد، تصمیم گیری در مورد بهترین آنها همیشه آسان نیست. ارکیده های صورتی و سفید رایج ترین انتخاب برای دسته گل ترحیم هستند زیرا نمادی از بی گناهی، یادآوری و خاطرات می باشند.

  • گل داودی

این گل ‌های منحصر به ‌فرد که به عنوان گل مادر نیز شناخته می ‌شوند، معانی مختلفی در سراسر جهان دارند که باید هنگام ایجاد یک دسته‌ گل ترحیم و همدردی به آنها توجه کرد. کشورهای آسیایی گل داوودی سفید را نماد غم و اندوه می دانند، در حالی که کشورهای اروپایی این گل را نماد مرگ دانسته و فقط از آن برای مراسم یادبود یا خاکسپاری استفاده می کنند. در ایالات متحده، گل های داوودی به طور معمول، به عنوان گل های غمدیده در نظر گرفته می شوند که به زندگی عزیز از دست رفته، احترام می گذارند.

  • نیلوفر

انواع نیلوفرها، گلهای زیبایی برای هدیه دادن به خانواده درگذشتگان هستند. زیرا با فصلها و آغازهای جدید مرتبط می باشند. این شکوفه ها، یادآوری دوست داشتنی برای خانواده است که عزیزشان فراموش نخواهد شد و تمرکزشان بر روی یک دیدگاه جدید در زندگی است. در برخی از کشورها، نیلوفر این ایده را منتقل می کند که روح درگذشته معصومیت تازه ای دریافت کرده است.

  • نرگس

گل های نرگس، شکوفه های شادی هستند که می توان برای جشن گرفتن یک زندگی شاد به آنها داد. این گل همدردی نماد بهار، تولد دوباره و آغازی نو است که به عزاداران یادآوری می کند که مرگ پایان نیست. نرگس ها به دلیل ظاهر روشن و رنگارنگ خود گزینه های بسیار خوبی برای برگزاری مراسم تشییع جنازه هستند.

دسته گل ترحیم لاکچری

  • هیبیسکوس

گل های هیبیسکوس یک گل محبوب برای گرامیداشت از دست دادن مادر یا همسر است. این شکوفه های ظریف، اغلب نمایانگر زنانگی و زیبایی بوده و مناسب کسانی است که غمگین یک زن مهم در زندگی خود هستند.

  • سنبل

سنبل ها می توانند معانی مختلفی داشته باشند، اما وقتی در مراسم خاکسپاری استفاده می شوند نشان دهنده اندوه هستند. سنبل ‌ها عطری شیرین به مراسم تشییع جنازه می ‌بخشند و به عزاداران می‌گویند که در فکرشان هستید و در کنارشان خواهید بود.

  • یاس بنفش

هنگامی که به دنبال گلی برای سوگواری فوت یک کودک یا جوان هستید، یاس بنفش به دلیل معنی و نمادی که دارد، بهترین انتخاب در دسته گل ترحیم است. این گل ‌های بنفش زیبا نشان ‌دهنده معصومیت، جوانی و پاکی هستند و آن را به شکوفایی عالی برای از دست دادن یک کودک تبدیل می‌کنند. نه تنها نمادهای یاس بنفش، آن را به گل های همدردی عالی تبدیل می کند، بلکه عطر قوی آنها می تواند به کسانی که سوگوار هستند، کمک نماید.

  •  لاله

لاله ها ممکن است اولین موردی نباشند که هنگام فکر کردن به گل های همدردی به ذهن خطور می کنند، اما اگر می خواهید هدیه ای از گل های زیبا برای دسته گل ترحیم بفرستید، می توانند گزینه خوبی باشند. این شکوفه ها نماد امید و نشاط هستند که می تواند به تغییر خلق و خو کمک کند.

دسته گل ترحیم شیک

سفارش آنلاین ترین دسته گل ترحیم

هنگامی که متوجه شدید چه نوع گلی را می خواهید بفرستید، وقت آن است که نوع چیدمانی را که در نظر دارید،  انتخاب کنید. از تاج گل های بزرگ گرفته تا دسته گل های تازه، گزینه های مختلفی وجود دارد که به خانواده عزیز از دست رفته نشان می دهد که شما به آنها فکر می کنید.

شما می توانید برای سفارش گل آنلاین در تهران، از طریق بهار فلاور اقدام کرده و سفارش دسته گل خود را با کسب راهنمایی از کارشناسان آن، ارائه نمایید. در بهار فلاور، کیفیت و تازگی گل ها را احساس کرده و آن ها را با قیمتی مناسب دریافت می کنید. در این فروشگاه آنلاین گل، ایده هایی خلاقانه، همراه با تنوع گل هایی زیبا وجود دارد که می تواند دسته گل هایی منحصر به فرد را برای هر مخاطبی، به نمایش بگذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *