سبد گل ترحیم

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع سبد گل ترحیم هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

سبد  گل ترحیم و ویژگی های آن

برای آنکه حس همدردی و ارادت خود را به خانواده متوفی ابراز کنید، بهترین کار خرید سبد گل برای تسلیت و یا تقدیم تاج گل ترحیم به آنها می‌باشد. سبد گل‌هایی که دربردارندۀ گل طبیعی و متناسب با مراسم ختم می‌باشند. در حال حاضر، بیشتر افراد پیش از حضور در مراسم ختم و بزرگداشت فرد متوفی، اقدام به سفارش سبد گل کرده و سپس با تقدیم سبد گل ترحیم به بازماندگان و خانواده، به این نحو، عرض تسلیت و احترام می‌کنند.

اما برای سفارش و خرید سبد گل، باید به نکات مهمی توجه کرد که در این بخش به مهمترین ویژگی‌های سبد گل ترحیم اشاره خواهیم کرد.

  • انتخاب سبد گل مناسب

برای چیدمان و گل‌آرایی گل‌ها، بهتر است از سبد گل ساده و معمولی استفاده کنید. پُر زَرقُ برق بودن سبد گل انتخاب شده از سوی شما، مناسب چنین فضایی نیست و ضمناً، تقدیم چنین سبد گُلی، جلوۀ خوبی در میان دیگران نخواهد داشت.

  • گل‌های طبیعی و سالم سفارش دهید

برای گل‌آرایی سبد گل، به هیچ وجه از گل‌های آسیب دیده و پژمرده استفاده نکنید. گل‌های طبیعی باید کاملاً سالم و با طراوت باشند تا عطر خوش آنها، تا حدودی، غم و اندوه محیط را کاهش دهد. ضمن آنکه، در چنین مراسمی امکان رسیدگی به گل‌ها چندان میسر نیست و چنانچه گل‌های انتخابی برای سبد گل، بی کیفیت باشند، مطمئناً در عرض چند ساعت، گل‌های سبد، پلاسیده و پژمرده خواهند شد.

  • سفارش سبد گل مصنوعی ممنوع!

سبد گل مصنوعی، به دلیل ماندگاری و دوام بالا، برای چنین رویداد تلخی، مطمئناً انتخاب مناسبی نخواهد بود. به این خاطر که، خانواده و اقوام با مشاهدۀ سبد گل به طور مکرر، خاطرات روزهای تلخ برایشان تداعی خواهد شد و این اتفاق خوشایندی نیست.

سبد گل برای تسلیت
  • نوع گل‌ها مناسب مراسم ختم باشد!

هدف از تقدیم سبد گل به خانواده و دوستان فرد متوفی، عرض تسلیت و احترام است که بدین شکل، ابراز همدردی با آنها نیز خواهیم کرد. برای آنکه حس غم و حال درونی ما نسبت به این رویداد تلخ بیشتر به خانوادۀ متوفی، منتقل شود، بهتر است از گل‌های مناسب در سفارش سبد گل استفاده کنیم. گل‌هایی مانند گل داوودی، گلایل، رز مشکی، لیلیوم و . . . مناسب سبد گل ترحیم هستند.

  • به رنگ گل‌ها و تزیین سبد گل توجه کنید

از گل‌هایی که رنگ روشن و شاد دارند، هرگز در سبد گل استفاده نکنید. همچنین برای تزیین سبد گل، ساده‌ترین امکانات و لوازم تزیینی را سفارش دهید. معمولاً، رنگ گل‌های سبد گل ترحیم، به رنگ سفید و مشکی همراه با تزیین شاخ و برگ طبیعی می‌باشد.

سبد گل ترحیم ارزان

برای خرید و سفارش سبد گل ارزان و مقرون به صرفه، فقط کافی است تعداد شاخه گل‌های طبیعی را کم نموده و همچنین سبد گل، ساده‌تر با ابعاد کوچکتری انتخاب کنید. با در نظر گرفتن، این موارد، می‌توانید یک سبد گل ترحیم ارزان به گل فروش، سفارش دهید.

سفارش سبد گل ترحیم

هنگام سفارش سبد گل برای مراسم ختم، حتماً به گل فروشی شناخته شده و حرفه‌ای مراجعه کنید. البته در حال حاضر، امکانی برای مشتریان فراهم شده است که می‌توانند به صورت غیرحضوری سبد گل برای تسلیت را از طریق سایت سفارش دهند. یکی از فروشگاه‌های معتبر، گالری گل بهار است که امکان خرید آنلاین و ارسال سبد گل به سراسر ایران را برای تمام مشتریان فراهم کرده است.

برای سفارش آنلاین سبد گل، وارد سایت گالری گل بهار شوید و براساس میزان بودجه و سلیقۀ شخصی، یکی از سبد گل‌های ترحیم را انتخاب کنید.

سبد گل ترحیم ارزان

قیمت سبد گل ترحیم

شاید دغدغۀ بسیاری از افراد، قیمت بالای سبد گل‌ برای چنین مراسمی باشد که همین امر، مانع از خرید آنها خواهد شد. اما برای آنکه خرید سبد گل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام شود، بهتر است یکی از سبد گل‌های موجود در سایت گالری گل بهار را انتخاب کنید. سبد گل‌های گالری گل بهار، در مدل‌های مختلفی گل‌آرایی شده‌اند که تنوع در مدل سبد گل، باعث تنوع در قیمت، نیز شده است.

سبد گل ترحیم کوچک

خرید سبد گل کوچک برای مراسم ختم، انتخاب مناسبی خواهد بود. به شرط اینکه، گل‌های استفاده شده در سبد گل سالم و با طراوت باشند و ضمناً گل‌آرایی، سبد گل نیز به شکل خاصی انجام شده باشد. البته، منظور از گل‌آرایی خاص، نحوۀ چیدمان گل‌های طبیعی و ترکیب مناسب آنها می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی گالری گل بهار، انواع سبد گل کوچک برای مراسم ترحیم موجود است. می‌توانید سفارش خود را در سایت این فروشگاه ثبت کنید.

قیمت سبد گل برای تسلیت

در حال حاضر، به دلیل تنوع در طراحی و مدل سبد گل، قیمت‌های متفاوتی از سوی گل فروشان به مشتریان، پیشنهاد می‌شود. اما آنچه که برای خریداران یا مشتریان بسیار اهمیت دارد، کیفیت گل‌ و ترکیب رنگ گل‌های سبد گل می‌باشد. قطعاً هر چه تعداد گل‌ها بیشتر و ابعاد سبد گل بزرگتر باشد، قیمت سبد گل برای تسلیت نیز گران‌تر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت‌های انواع سبد گل، بهتر است به سایت گالری گل بهار سَر بزنید و با توجه به میزان بودجه، خریدتان را ثبت کنید.

سبد گل ترحیم کوچک

مدل سبد گل برای تسلیت

همانطور که در قسمت‌های قبل تاکید نمودیم، بهتر است مدل سبد گل تقدیمی در مراسم ترحیم، کاملاً ساده و معمولی باشد. هرگز از سبد گل‌هایی که طراحی خاص و پُر زَرقُ برقی دارند، برای سفارش سبد گل ترحیم استفاده نکنید.

سبد گل برای عزاداری

برای سفارش سبد گل مراسم عزاداری، سبد گلی را انتخاب کنید که دارای گل‌های طبیعی و سالم باشد. در مراسم‌های این چنینی، به دلیل عدم رسیدگی کافی به گل‌ها و همچنین شرایط آب و هوایی نامناسب، ممکن است گل‌ها سریع‌تر پَلاسیده یا پژمرده شوند.

سبد گل ترحیم لاکچری

اگر قصد سفارش سبد گل لاکچری برای مراسم ترحیم را دارید، لازم است علاوه بر تعداد و نوع گل‌ها، سبد گل بزرگتر و چند طبقه سفارش دهید. سبد گلی که به شکل منحصر به فرد و خاصی گل‌آرایی و تزیین شود. گالری گل بهار، مدل‌های متنوعی از سبد گل ترحیم لاکچری را در سایت گالری قرار داده است که به راحتی می‌توانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

مدل ثبت گل برای تسلیت

کلام آخر

نکتۀ مهمی که باید هنگام خرید و سفارش سبد گل مراسم ختم به آن توجه کنید، کیفیت و طراوت گل‌های طبیعی مورد استفاده در سبد گل می‌باشد. در نگاه اول، مخاطب به ویژگی گل‌ها و سپس به عطر و بوی آنها توجه خواهد کرد. بنابراین، در گام اول، باید نسبت به سالم بودن گل‌ها و بعد ساده‌گی سبد گل و نوع گل‌ها، دقت نمایید.

انتخاب سبد گل مناسب ، گل‌های طبیعی و سالم سفارش دهید،سفارش سبد گل مصنوعی ممنوع،نوع گل‌ها مناسب مراسم ختم باشد،به رنگ گل‌ها و تزیین سبد گل توجه کنید

 

سبد گل‌های گالری گل بهار، در مدل‌های مختلفی گل‌آرایی شده‌اند که تنوع در مدل سبد گل، باعث تنوع در قیمت، نیز شده است.

 بهتر است مدل سبد گل تقدیمی در مراسم ترحیم، کاملاً ساده و معمولی باشد. هرگز از سبد گل‌هایی که طراحی خاص و پُر زَرقُ برقی دارند، برای سفارش سبد گل ترحیم استفاده نکنید.

 گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *