سبد-گل-رومیزی

گل‌ها به‌ خاطر جنبه زیبایی، طراوت، شادابی و القای حس خوب در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدیه دادن گل در مناسبت‌های مختلف به دوستان، اعضای خانواده و اطرافیان … نشانه ابراز عشق، محبت و دوست داشتن به‌ طرف مقابل است. هدیه دادن گل از رایج‌ترین روش‌های ابراز احساسات و عواطف انسانی در مناسبت‌های گوناگون در میان ملل مختلف است.

با توجه ‌به مناسبت موردنظر و همچنین فرد یا افرادی که قرار است به آنها گل هدیه بدهیم، نیاز است تا سبدگل، دسته‌گل یا همان پایه گل موردنظر متناسب با موقعیت، افراد و روحیات طرف مقابل تهیه شود و نوع گل‌ها و رنگ‌بندی آنها در ترکیب و چیدمان آنها  با توجه ‌به پارامترهای ذکر شده مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله انواع سبد گل رومیزی و موارد استفاده آن را معرفی می‌شوند.

انواع سبد گل رومیزی کدام‌اند؟

چیدمان هنری گل‌ها در سبد گل با توجه ‌به هارمونی رنگ آن‌ها ایده‌ای جالب، کاربردی، زیبا و جذاب برای انواع مناسبت‌های مختلف خواهد بود. این سبد گل‌های رومیزی می‌توانند در موقعیت‌های مختلف در قالب، یک هدیه جذاب یا  به نشانه ابراز همدردی در مصیبت‌های وارده به فرد موردنظر، روحیه دادن به فرد بیمار، تشکر و قدردانی از زحمات یک فرد، یا تقاضای ازدواج و خواستگاری و … مورد استفاده قرار گیرند.

سبد گل رومیزی سفید

به همین منظور انواع سبد گل رومیزی عبارت‌اند از:

  1. سبد گل رومیزی ترحیم
  2. سبد گل رومیزی تولد
  3. سبد گل رومیزی روز مادر
  4. سبد گل رومیزی عروسی
  5. سبد گل رومیزی تبریک
  6. سبد گل رومیزی افتتاحیه مراکز مختلف
  7. سبد گل رومیزی خواستگاری

سبد گل رومیزی ترحیم

در این مراسم اغلب از پایه گل یا تاج گل به‌منظور تسلیت استفاده می‌شود. اما در بعضی موارد از سبد گل رومیزی نیز می‌توان به‌منظور عرض تسلیت استفاده کرد. گل‌های به‌کار رفته در سبد گل رومیزی ترحیم باید رنگ‌های سرد و آرامش بخشی داشته باشند در این مورد نباید از رنگ‌ها و گل‌های شاد استفاده کرد. برای ترحیم علاوه بر سبد گل می توانید از تاج گل ترحیم نیز استفاده کنید.

 سبد گل‌هایی که برای مراسم ترحیم تهیه می‌شوند باید متناسب با روحیه بستگان متوفی انتخاب شوند چرا که یک انتخاب نادرست در انتخاب سبد گل می‌تواند باعث القای نادرست منظور شما و سوءتعبیر طرف مقابل شود. در سبد گل ترحیم از گل‌های رز قرمز به ‌عنوان نماد عشق، غم و اندوه نیز، استفاده می‌شود.

 هم چنین از رز سفید به‌عنوان نماد معصومیت و خلوص روح،  از رز زرد  به‌عنوان نماد دوستی، از گل لیلیوم یا همان گل سوسن به‌عنوان نماد قدرت و صداقت، از گلایل به‌عنوان نماد یاد بود و ابراز احساسات عمیق درونی، از گل زنبق به‌عنوان نماد معصومیت روح متوفی  و از گل میخک به‌عنوان نماد محبت به متوفی استفاده می‌شود. در این سبدهای گل می‌توان از گل‌های ارکیده، گل داوودی، گل نرگس، گل لاله، گل بنفشه، گل کاملیا و سنبل نیز استفاده کرد که هرکدام نماد و نشانه خاصی را القا می‌کنند.

سبد گل رومیزی ترحیم

سبد گل رومیزی تولد

در هنگام انتخاب سبد گل به‌منظور هدیه تولد نیاز است در ابتدا اندازه سبد را مشخص کنید. سبد شما می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد. نکته‌ای که در هنگام چیدمان گل‌ها در سبد گل حائز اهمیت است نحوه ترکیب کردن رنگ، اندازه و شکل ظاهری گل‌ها با یکدیگر است تا در نهایت یک سبد گل متوازن، متناسب و چشم‌نواز با ترکیب رنگی جذاب داشته باشید. در هنگام انتخاب سبد گل به‌عنوان هدیه تولد، در نظرگرفتن علاقه و سلیقه شخص مورد نظر شما در مورد انتخاب نوع گل و ترکیب رنگ گل‌ها می‌تواند به جذابیت هدیه‌تان بیفزاید.

سبد گل رومیزی روز مادر

روز مادر که به جهت قدردانی و سپاس از زحمات مادران به این ‌عنوان نام‌گذاری شده است فرصتی پیش می‌آورد تا با هدیه‌ای ارزشمند به استقبال مادران، این فرشتگان زمینی برویم و زحمات آن‌ها را ارج نهیم.  آیا هدیه‌ای جذاب‌تر و رمانتیک‌تر  از یک سبد که با  گل‌هایی به رنگ شاد تزیین شده باشند، برای هدیه به مادرتان سراغ دارید؟ بدون شک گل ساده‌ترین و درعین‌حال زیباترین هدیه برای هر فرد، به‌خصوص مادران است. برای سفارش گل آنلاین در تهران میتوانید روی گالری گل بهار حساب کنید.

 در این زمینه، سایز سبدهای گلی که برای تبریک روز مادر مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً کوچک هستند. در این سبدهای گل  اغلب از گل‌هایی استفاده می‌شود که نماد عشق، دوست داشتن، سپاس و قدردانی است، و درعین‌حال رنگ‌های شاد و دلنشینی دارند. برای این روز می‌توان از گل‌هایی چون گل میخک صد پر که گل رسمی این روز مبارک از دیرباز تا کنون بوده، استفاده کرد.

به جهت هدیه روز مادر می‌توانید متناسب با سلیقه طرف مادرتان در سبد گل، انواع گل‌های مینا، گل رز سرخ، گل لیسانتوس، گل سوسن، گل  آنتوریوم، گل ارکیده، گل لاله، گل هورنسی آبی یا صورتی گل‌های نیلوفر را نیز بگنجانید.

سبد گل رومیزی روز مادر

سبد گل رومیزی عروسی

به طور معمول بیشترین استفاده‌ای که از سبد گل رومیزی می‌شود، در مراسمات خواستگاری، عروسی، نامزدی و یا بله برون خواهد بود. برای تهیه این سبد گل‌ها نیاز است تا در سبد گل خود مجموعه‌ای از گل‌هایی با رنگ شاد شیک و جذاب را بگنجانید. سبدهای گل مختص مراسم عروسی باید ترکیبی از رنگ‌های متنوع باشند تا مجلل، چشمگیر و باشکوه به نظر بیایند.  سبد گلی که برای این منظور استفاده می‌شود معمولاً در سایز متوسط یا بزرگ ارائه می‌شود.

سبد گل رومیزی تبریک

علاوه بر موارد ذکر شده از سبد گل رومیزی می توان به منظور تبریک مناسبت های مختلف دیگری همچون روز زن، تولد نوزاد و … نیز استفاده کرد. در سبد گل‌های تبریک می‌توان از ترکیب انواع گل‌های شاد بسته به  نوع سلیقه و مناسبت مورد نظر نیز استفاده کرد.

در این مطلب اطلاعاتی در زمینه انواع سبد گل در اختیار شما  قرار دادیم. به‌خاطر داشته باشید که اندازه سبد گل رومیزی برای هر مناسبتی متفاوت خواهد بود که لازم است متناسب با اندازه سبد، تعداد و نوع گل‌ها به ‌اندازه کافی مورداستفاده قرار گیرد.  به جهت درست‌ کردن یک سبد گل، علاوه بر سبد از وسایل دیگری مانند سیم، اسفنج و برگ‌های زیبا و متنوع برای ایجاد نمای زیبا در سبد استفاده می‌شود.

 گالری گل ‌بهار افتخار این را دارد تا در زمینه ارائه انواع خدمات گل‌آرایی به‌منظور مناسبت‌های مختلفی چون عروسی، خواستگاری، تولد، تبریک، ترحیم افتتاحیه و … در قالب پایه گل، تاج گل، باکس گل، دسته‌گل، سبد گل و … در خدمت شما باشد. این گالری هم چنین  در زمینه تزیین ماشین عروس و گل‌آرایی مراسم عروسی آماده ارائه هرگونه خدمات به شما مشتریان محترم است.

((با گالری گل‌بهار، به با شکوهی گل‌ها خواهید بود))

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *