گل مناسب برای عیادت بیمار

ارسال گل به یکی از دوستان یا اعضای خانواده که در بیمارستان بستری هستند، نشانه عشق و مراقبت است. هدیه دادن گل، راهی برای آرزوی بهبودی سریع برای آنهاست. بنابراین، گل هایی که برای بیمار انتخاب می کنید نه تنها باید جذاب باشند، بلکه باید دارای اهمیت بوده و گل مناسب برای عیادت بیمار محسوب شوند.

هدیه دادن گل خوب به کسی که در بیمارستان است یک رویکرد سنتی است و یکی از بهترین ایده های هدیه بیمارستان است. گل ها نه تنها انسان را شاد می کنند، بلکه باعث می شوند یک روز کسل کننده، روشن تر به نظر برسد. مطالعات انجام شده نشان می دهد، گل ها در مقایسه با سایر هدایا، بیماران را برای مدت طولانی تری شادتر می کنند. برای انتخاب گل مناسب، با بهار فلاور مشورت کنید.

دسته گل رز قرمز یکی از گزینه هایی است که اگر یکی از عزیزانتان بیمار است میتواند گزینه مناسبی باشد. این نوع گل انرژی فراوانی دارد و در روحیه دهی بسیار مفید عمل می کند.

بهترین گل برای عیادت بیمار

بهترین گل برای عیادت بیمار

اگر می‌خواهید گل مناسب برای عیادت بیمار بفرستید، باید موارد خاصی را در نظر داشته باشید. برخی از واحدهای بیمارستانی، مانند بخش مراقبت های ویژه، اجازه گل دادن را نمی دهند. هنگام هدیه دادن گل به بیمار باید مراقب باشید، زیرا ممکن است باعث ایجاد آلرژی شود.

 همواره گل هایی بخرید که حساسیت ایجاد نمی کنند. اگر بیمار، آلرژی نداشته باشد، احتمال کمی وجود دارد که کارکنان بیمارستان یا سایر بازدیدکنندگان این مساله را داشته باشند. گل هایی مانند داوودی، گل رز و میخک، بهترین ایده برای هدیه بیمارستانی هستند، زیرا گرده های موجود در این گل ها در داخل هستند و بر خلاف سوسن در معرض دید قرار نمی گیرند.

 قبل از انتخاب گل مناسب برای عیادت بیمار، آنها را به طور کامل بررسی کنید، زیرا ممکن است حاوی کثیفی و حشرات باشد که می تواند به سایر قسمت های اتاق بیمارستان سرایت کند. گل ها را قبل از انتقال به بیمارستان به خوبی تمیز کنید. برای سفارش گل آنلاین در تهران میتوانید روی گالری گل بهار حساب کنید.

عیادت بیمار با گل مناسب

 گلهایی را با ساقه چوبی انتخاب کنید، زیرا به راحتی رطوبت نمی گیرند. این کار باعث صرفه جویی در تلاش کارکنان بیمارستان برای تعویض منظم آب می شود که می تواند بسیار دردسرساز باشد. قراردادن گل ها در فوم نیز می تواند گزینه ای عالی باشد، زیرا به حفظ آب برای مدت طولانی تری کمک می کند.

تهیه دسته گل مناسب

 اندازه گل هایی که هدیه می دهید، باید به حداقل برسد. در حالی که چیدمان بزرگ از دسته گل، ممکن است جذاب به نظر برسد، اما می تواند مانع از انجام کارهای دیگر در اتاق بیمارستان شود. یک گلدان کوچک از گل تهیه کنید که بتواند روی پایه قرار بگیرد یا به راحتی روی میز گذاشته شود.

 گلدانی بخرید که محکم باشد. هدیه دادن گلدان های شیشه ای یا سرامیکی می تواند کمی خطرناک باشد زیرا به دلیل ورود و خروج بسیاری از افراد در اتاق بیمارستان، به راحتی شکسته می شوند. گلدان های ساخته شده از پلاستیک، فلز یا حصیر، ایده بسیار بهتری است.

 یک گیاه آپارتمانی نیز می تواند یک هدیه عالی باشد، زیرا ماندگاری طولانی تری دارد. گیاهان آپارتمانی گرمسیری مانند گیاهان عنکبوتی یک گزینه عالی برای هدیه هستند، آنها به تامین اکسیژن و تصفیه هوای اطراف کمک می کنند.

خرید دسته گل مناسب عیادت بیمار

  • گل رز، بهترین گل برای بیمار

رنگ های مختلف گل رز، دارای جذابیت های متفاوتی برای انواع مناسبت ها هستند. آن ها به دلیل گل های زیبای خود که از سفید تا تناژهای مختلف زرد و صورتی تا زرشکی تیره و مایل به قهوه ای متغیر است، مورد توجه بوده و اکثر آنها عطر دلپذیری دارند که با توجه به تنوع و شرایط آب و هوایی متفاوت است. گل رز، عمیق و کلاسیک است و بسته به رنگ خود می تواند معانی زیادی را منتقل کند. گل مناسب برای عیادت بیمار، زرد و نارنجی در گل رز است که نشان‌دهنده مثبت ‌گرایی و خوش ‌بینی می باشد.

  • گل آنتوریوم؛ ظاهری خاص

گل‌های آنتوریوم از ماندگارترین گل‌های روی زمین هستند، به این معنی که رنگ ‌های خیره ‌کننده، ماه ‌ها ماندگار خواهند بود. آنتوریوم با گل قلب باز خود، نماد مهمان نوازی است و الهام بخش شادی و فراوانی است. این یکی از گل های مناسب برای عیادت از بیماران می باشد.

  • گل ماگنولیا؛ نماد پاکی

معنی گل ماگنولیا با نمادهای نجابت، پشتکار و عشق به طبیعت همراه است. ماگنولیا، رنگ نرم و لطیف و در عین حال ظاهری قوی دارد که این گل را نمایانگر زیبایی زنانگی و لطافت می کند. اغلب مردان ترجیح می دهند برای قدردانی از زیبایی خود، گل ماگنولیا را به همسر خود هدیه دهند. این یک موقعیت مناسب برای انتقال حس قدردانی از همسر، مادر و یا خواهری است که در بیمارستان بستری شده است.

  • گل میخک؛ ظاهری دلربا

گل میخک، دارای طیف وسیعی از رنگ های صورتی، سفید، مرجانی و قرمز است. میخک های واقعی، ظاهری خش دار دارند که در گل آرایی خود را نشان می دهند و رایحه ای متمایز و تند دارند که مورد علاقه بسیاری از افراد در دسته گل های مختلف هستند. میخک که نشان دهنده عشق و خوش شانسی است، به هر دسته گلی رنگ و بویی می بخشد و یک گل مناسب برای عیادت بیمار به شمار می آید.

  • گل داوودی؛ نماد زندگی طولانی

گل داودی، در رنگ های زرد، صورتی بنفش، قرمز، نارنجی و سفید دیده می شود. هر شکوفه متشکل از گل های ریز به نام گلچه است. شکل های شکوفه از نظر اندازه متغیر است و صدها مورد وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. این گل زیبا، نماد وفاداری، خوش بینی، شادی و عمر طولانی است و در مجموعه ای از رنگ ها و تنوع برای بافتی غنی ارائه می شوند.

بهترین گل برای عیادت بیمار چه ویژگی هایی دارد

بهترین گل برای عیادت بیمار چه ویژگی هایی دارد؟

گیاهان زنده، به طور معمول، اثرات درمانی بر روی همه دارند، اما این اثرات برای بیماران فوق العاده است، زیرا آنها پس از بیماری، جراحت یا جراحی، سریع تر بهبود می یابند. گل ها نه تنها هوا را تمیز می کنند و اکسیژن را به اتاق وارد می نمایند، مطالعات نشان داده است که آنها فواید خاصی برای بیماران بیمارستانی دارند. نشان داده شده است که گل ها، هم استرس فیزیولوژیکی و هم استرس روانی را کاهش می دهند.

بیمارانی که در اتاق خود گل را نگهداری می کنند،  فشار خون پایین ‌تری دارند، درد کمتری را تجربه می‌کنند، به داروهای ضد درد کمتری نیاز دارند و نسبت به بیمارانی که اتاق ‌های بدون گیاه را تجربه می کنند، انرژی بیشتری دارند. بیمارانی که گیاهان در اتاق خود دارند، حتی نسبت به بیمارانی که دارای روحیه نشاط‌ بخشی هستند که گیاهان زنده ارائه می‌دهند، احساسات مثبت بیشتری نسبت به کارکنان بیمارستان ابراز کرده‌اند.

  1. گل می تواند به بهبود خلق و خوی کمک کند

در ابتدایی ترین سطح، دریافت گل از کسی می تواند به بهبود روحیه کمک کند، زیرا به این معنی است که کسی به شما اهمیت می دهد و این همیشه تاثیرگذار است. بهبود خلق و خوی افراد، اغلب منجر به بهبودی و ایجاد سلامتی می شود. افرادی که خلق و خوی خوبی دارند، احتمال بیشتری دارد که از یک آسیب یا بیماری سریع تر دور شوند. از همین رو است که اغلب، گل مناسب برای عیادت بیمار در نظر گرفته می شود.

  1. گل حافظه را بهبود می بخشد

گل ‌ها میزان اکسیژن هوا را افزایش داده و سلول‌های مغز را تقویت می‌کنند که حافظه، وضوح و تمرکز را بهبود می ‌بخشند. می تواند برای کسانی که زوال عقل یا سایر اختلالات حافظه دارند، تقویت کننده باشد. گیاهان و گل ها را به عنوان یک غذای فوق العاده برای سلول های مغز در نظر بگیرید.

  1. گل به آرامش کمک می کند

همواره گل ها می توانند آرامش بخش باشند. حضور آنها راهی سالم برای مقابله با استرس یا نا امیدی است. همچنین، رایحه گل ها به آرامش کمک می کند، بنابراین، با انتخاب گل مناسب برای عیادت بیمار، می توانید بهترین هدیه را به بیمار ارائه کنید.

  1. گل ها انرژی را افزایش می دهند

داشتن گل های تازه و یا گیاهان گلدانی در اتاق بیمار، می تواند انرژی را افزایش دهد. به ویژه، رنگ و رایحه، انرژی را افزایش می دهد. علاوه بر این، ثابت شده است که گل ‌ها و گیاهان، خلاقیت را نیزافزایش می‌دهند.

گلی که برای عیادت بیمار می بریم بهتر است چه رنگی باشد

گلی که برای عیادت بیمار می بریم بهتر است چه رنگی باشد؟

برای قرن ها، گل ها بسته به تنوع و رنگ شکوفه، دارای معانی مختلفی بوده اند. وقتی برای بیماری گل می‌فرستید، می ‌خواهید که گل ‌ها پیامی از حمایت یا آرامش را منتقل کنند. اگر کسی برای چند روز در اتاق بیمارستان گیر کرده باشد، احتمالاً از دیوارهای خاموش و روزهای طولانی، خسته شده است. یک دسته گل، با رنگی روشن، کمک می کند فضای آنها زنده شده و کمی شادی به ارمغان بیاورد.

گزینه دیگر انتخاب ترکیبی آرام بخش از گل های سفید و رنگ های روشن است. اگر کسی که دوستش دارید با بیماری دسته و پنجه نرم می کند، می توانید برای انتقال ندای بهبودی سریع تر، گل مناسب برای عیادت بیمار را انتخاب کنید. شما می توانید برای این کار، با کارشناسان بهار فلاور مشورت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *