سبد گل

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع سبد گل هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

سبد گل زیبا و ویژپی های آن

هدیه دادن گل به دیگران، یکی از بهترین تصمیماتی است که هر فرد می‌تواند در نظر داشته باشد. با هدیۀ یک سبد گل زیبا و یا یک شاخه گل رز به دیگران، در حقیقت، عواطف و احساسات خود را به آنها ابراز خواهیم کرد. در هر شرایطی که دسته گل یا سبد گل به دوستان و اطرافیان خود هدیه دهید، حس آنها نسبت به شما صمیمی و پایدار خواهد شد.

برای تقدیم دسته گل یا سبد گل و حتی یک شاخه گل، نیازی نیست منتظر رویداد یا اتفاق خاصی باشیم، هر لحظه از روز و هفته و ماه، را می‌توان مناسب هدیۀ دادن به دیگران دانست تا بدین نحو، حس علاقه، دوست داشتن و محبت بی دریغ را به خانواده و اطرافیان نثار کرد. اما برای آنکه سبد گل زیبا و شایسته‌ای را به دیگران تقدیم کنید، لازم است نسبت به ویژگی‌های سبد گل مطلع شوید.

  • در گام اول، باید به محیط و مراسمی که قصد حضور در آن را دارید توجه کنید. برای مراسم ترحیم، باید سبد گل ساده و بی تَکَلُف تدارک دیده شود. در مقابل، باید برای مراسم تولد، سالروز عقد یا ازدواج و حتی مراسم مهمی مانند خواستگاری یا بله برون، باید سبد گل بسیار زیبا، جذاب و خاصی را در نظر بگیرید.
  • نکتۀ بعد، توجه به ویژگی و کیفیت گل‌های انتخابی است. شاخه گل‌هایی که برای سبد گل مناسبتی خود انتخاب می‌کنید، باید سالم و با طراوت باشند. از گل‌های پلاسیده یا آسیب دیده در سبد گل سفارشی استفاده نکنید.
  • همانطور که به خوبی می‌دانید، هر نوع گُلی، معنی و مفهوم خاص خود را دارد. از همین رو، دقت کنید تا گل‌های متناسب با مراسم را سفارش دهید. برای مراسم خواستگاری یا بله برون، بهتر است گل‌های شیک، رسمی و خاص مانند ( گل ارکیده، لیسیانتوس، لیلیوم، استرلیتزیا و . . . ) را در کنار سایر گل‌ها مانند (گل رز قرمز و سفید و گل مریم) سفارش دهید.
سبد گل زیبا
  • برای تزیین سبد گل نیز لازم است به اهمیت مراسمی که در آن حضور خواهید داشت، توجه نمایید. تزیین سبد گل برای تسلیت، باید بسیار ساده و همراه با روبان وکاغذ‌های مشکی و تیره باشد. در حالی که برای تزیین سبد گل برای تولد یا سالروز ازدواج می‌توانید از تزیینات رنگ شاد و شیک استفاده کنید.
  • اگر قصد سفارش سبد گل مصنوعی برای برخی از مراسم‌ها را دارید، حتماً به نوع و کیفیت گل‌های مصنوعی توجه کنید. از گل‌های مصنوعی جذاب و زیبا برای چیدمان سبد گل استفاده کنید و مهمتر از همه، هرگز برای مراسم ترحیم و عزاداری، سبد گل مصنوعی سفارش ندهید.

سبد گل طبیعی

سبد گل زیبا، به سبد گُّلی گفته می‌شود که علاوه بر داشتن گل‌های طبیعی زیبا، چیدمان و تزیین خاصی نیز داشته باشد. امروزه، سفارش سبد گل طبیعی نسبت به سایر مدل‌های سبد گل مصنوعی، در میان مردم رواج بیشتری داشته است.

دلیل این استقبال نیز، زیبایی و شُکوه گل‌های طبیعی در برابر گل‌های مصنوعی است. عطر و بوی خوش گل طبیعی، حس و حال همگان را به سمت شادی و خوشحالی سوق خواهد داد.

سبد گل مصنوعی

سفارش سبد گل مصنوعی، یکی دیگر از علاقه‌مندی‌های برخی افراد است. دوام و ماندگاری سبد گل مصنوعی نسبت به سبد گل طبیعی، مسلماً بیشتر است.

برای سفارش سبد گل زیبا تزیین شده با گل مصنوعی، بهتر است از گل‌های مصنوعی با مدل خاص و زیبا استفاده کرد. در گالری گل بهار، سبد گل مصنوعی در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی موجود است که با مراجعه به سایت می‌توانید تعداد زیادی از آنها را مشاهده کنید.

 

سبد گل طبیعی

سبد گل فانتزی

افراد زیادی هستند که در سفارش سبد گل، سعی می‌کنند، سبد گل فانتزی و متفاوت سفارش دهند. برای فانتزی شدن سبد گل نیز علاوه بر طرح و مدل خاص چیدمان گل‌ها، آنها تزیینات خاصی نیز در نظر دارند. جذابیت و متفاوت بودن سبد گل‌ فانتزی، عامل دیگری است که باعث خوشحالی بیشتر شخص دریافت کننده خواهد شد.

سبد گل چوبی

در سفارش سبد گل طبیعی، علاوه بر طبیعی بودن گل‌ها، می‌توانید به طبیعی دیده شدن سبد گل زیبا نیز اهمیت دهید. برای این کار، بهتر است سبد گل چوبی با طرح و مدل جذاب را انتخاب کنید.

بیشتر سبد گل‌های موجود در بازار، از نوع چوبی و حصیری هستند که با توجه به سلیقۀ هر شخص، امکان سفارش آن برای گل‌آرایی گل‌های انتخابی وجود دارد. البته ناگفته نماند، از سبد گل چوبی برای تزیین و چیدمان گل‌های مصنوعی نیز استفاده می‌شود.

مجموعۀ بزرگ گل فروشی گالری گل بهار، نمونه‌های متفاوت و جدیدی از انواع سبد گل چوبی را به همراه تزیینات مختلف ارائه می‌کند. با مراجعه به سایت، می‌توانید یکی از مدل‌های جدید را انتخاب کرده و سفارش دهید.

سبد گل چوبی

سبد گل چرمی

در حال حاضر، تولیدکنندگان سبد گل انواع مختلفی از آن را وارد بازار فروش کرده‌اند که طراحی و ساخت هر مدل از سبد گل، بستگی به تقاضای مشتریان دارد. سبد گل چرمی، یکی دیگر از نمونه سبد گل‌های زیبا و شیک است که متناسب با هر مراسمی و نوع گل‌ها، می‌توان از آن استفاده کرد. حتماً هنگام سفارش سبد گل چرمی، به ویژگی‌ها و رنگ چرم آن توجه نمایید تا زیبایی سبد گل تقدیمی به خوبی حفظ شود.

سبد گل ارزان

سفارش سبد گل زیبا باید متناسب با میزان بودجه تعریف شده برای هر شخص باشد. با توجه به این نکته که، ارزان بودن سبد گل، نشان دهندۀ شیک یا زیبا نبودن آن نیست.

سبد گل ارزان را می‌توان با کم کردن تعداد گل‌ها و انتخاب سبد گل کوچکتر اما با مدل خاص، سفارش داد. گالری گل بهار، سبد گل‌های زیادی را همراه با مدل‌های جدید و قیمت‌های مناسب به شما پیشنهاد خواهد کرد که انتخاب دقیق و مناسبی با توجه به تنوع سبد گل‌ها، خواهید داشت.

خرید آنلاین سبد گل زیبا

امروزه، برای خرید هر نوع محصولی، دیگر نیاز نیست ساعت‌ها زمان و انرژی صرف کنیم. تنها کافی است به سایت‌های معتبر و نام آشنا مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید آنلاین سبد گل نیز این روزها بیشتر از گذشته رواج دارد و بیشتر افراد برای سفارش سبد گل، به گل فروشی‌ها مراجعه نمی‌کنند. بلکه سبد گل زیبا مورد نظر خود را از سایت گل فروشی مانند سایت گالری گل بهار، انتخاب کرده و سپس ثبت می‌کنند.

سبد گل ارزان

کلام آخر

سبد گل زیبا، الزاماً سبد گل گران قیمتی نخواهد بود. برای زیبا شدن سبد گل می‌توان از گل‌های طبیعی جذاب، متفاوت و همچنین سبد گل با طراحی جدید اما کوچک استفاده کرد. البته برای زیباتر شدن سبد گل، می‌توان از گل فروش درخواست کرد تا مدل جدید برای چیدمان گل‌ها در سبد گل در نظر بگیرد.

سبد گل زیبا، به سبد گُّلی گفته می‌شود که علاوه بر داشتن گل‌های طبیعی زیبا، چیدمان و تزیین خاصی نیز داشته باشد.

برای تزیین سبد گل نیز لازم است به اهمیت مراسمی که در آن حضور خواهید داشت، توجه نمایید. تزیین سبد گل برای تسلیت، باید بسیار ساده و همراه با روبان وکاغذ‌های مشکی و تیره باشد. در حالی که برای تزیین سبد گل برای تولد یا سالروز ازدواج می‌توانید از تزیینات رنگ شاد و شیک استفاده کنید.

سفارش سبد گل زیبا باید متناسب با میزان بودجه تعریف شده برای هر شخص باشد. با توجه به این نکته که، ارزان بودن سبد گل، نشان دهندۀ شیک یا زیبا نبودن آن نیست.

سبد گل ارزان را می‌توان با کم کردن تعداد گل‌ها و انتخاب سبد گل کوچکتر اما با مدل خاص، سفارش داد.

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس : ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *