نماد گل ارکیده

به طور کلی گل ارکیده یکی از زیبا ترین و ظریف ترین گل ها بوده و به منظور هدیه دادن به افراد خاص انتخاب می شوند. این گل پر از زیبایی و جذابیت بوده و از رایحه شیرین و بی نظیری برخوردار می باشد. همچنین نماد گل ارکیده، محبت و احترام قلبی بوده و در انواع گوناگون برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

نماد گل ارکیده

انواع مختلف گل ارکیده در حقیقت دارای سمبل ظرافت و جذابیت هستند ولی هر رنگ، نماد جداگانه ای را به خود اختصاص می دهد:

  • گل ارکیده سفید: این گل نماد معصومیت، احترام، خلوص نیت و زیبایی است.
  • گل ارکیده صورتی: این گل نماد زنانگی، شادی و محبت است.
  • گل ارکیده زرد: این گل نماد دوستی، آغازی نو، صمیمی ساختن ارتباطات است. به عبارتی دیگر افراد به منظور شروع دوستی جدید می توانند از گل ارکیده زرد جهت شادی و شروع صمیمیت خود استفاده کنند.
  • گل ارکیده بنفش: این گل نماد تحسین، احترام و بزرگداشت دیگران است.
  • گل ارکیده نارنجی: این گل نماد غرور، ذوق و شجاعت است.

دسته گل ارکیده

بنابراین نماد گل ارکیده در انواع گوناگون، دوستی و احترام است که دارای مفهوم عمیقی می باشد. گل ارکیده در حقیقت نماد عشق ابدی بوده و انتخاب مناسبی برای مراسم های مختلف جهت همدردی است. به عنوان مثال از گل ارکیده بنفش و سفید می توانید برای تزیین تاج گل های مراسم افتتاحیه و از گل ارکیده سفید برای مراسم های ترحیم جهت عرض تسلیت استفاده کنید. برای سفارش گل آنلاین در تهران کافیست روی لینک کلیک کنید.

استفاده از گل ارکیده برای تاج گل ترحیم

به طور کلی برای مراسم ترحیم از تاج گل جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی استفاده می شود. همچنین این گل ها اغلب بر اساس سلیقه افراد یا معنی و نماد آنها برای تزیین تاج گل انتخاب می شوند. شما می توانید از گل ارکیده به منظور افزایش ظرافت و ارزش تاج گل خود استفاده کرده و میزان احترام خود را به صاحب عزا نشان دهید. از طرفی برخی با ترکیب گل ارکیده و سایر گل ها برای تاج گل، موجب افزایش زیبایی آن می شوند. گل ارکیده سفید یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین گل ها نسبت به سایر رنگ های این گل بوده و جلوه منحصر به فردی به تاج گل ترحیم می بخشد. همچنین گل ارکیده مصنوعی هم انتخاب مناسبی برای مراسم ترحیم است چرا که ماندگاری بالای آن موجب حفظ ظاهر گل می شود.

تاج گل مراسم افتتاحیه

استفاده از گل ارکیده برای تاج گل افتتاحیه

همانطور که ذکر شد، نماد گل ارکیده احترام و قدردانی است که این امر سبب گشته این گل گزینه بی نظیری جهت تزیین تاج گل مراسم های افتتاحیه باشد. همچنین آرایش منحصر به فرد انواع گل های ارکیده موجب افزایش قیمت تاج گل شده و تاثیر بسزایی بر طرف مقابل شما می گذارد. به عبارتی دیگر انواع گل های ارکیده در حقیقت نشان دهنده احترام، آرزوی موفقیت و دوستی برای صاحبان کار و ابراز شادی برای مراسم های افتتاحیه هستند. انتخاب یک سبد یا تاج گل ارکیده برای مراسم های افتتاحیه، نماد کسب و کار موفق، شادی بخش و بدون مشکل بوده و موجب طراحی بی نظیر مراسم نیز می شود. از طرفی انتخاب رنگ های روشن و جذاب این گل برای تاج گل به جذب مشتریان برای کسب و کار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر فضا می گذارد. به منظور هدیه این مدل گل هم می توانید از سبدهای گل جدید یا استند استفاده کرده و بر روی میز پذیرش قرار دهید. برای مثال انتخاب رنگ صورتی جهت تزیین تاج گل مراسم افتتاحیه، نشان دهنده قدردانی و ابراز احترام شما به صاحبان کار بوده و موجب تحسین آنها جهت شروع کار جدید می شود.

استفاده از گل ارکیده برای دسته گل

نماد گل ارکیده، زیبا و لوکس بودن است که که دارای رنگ های متعددی مانند سفید، صورتی و بنفش جهت تزیین دسته گل می باشد. همچنین گل ارکیده بسیار شیک و جذاب بوده و انتخاب منحصر به فردی برای طراحی دسته گل عروس به شمار می آید. از طرفی می توانید با انتخاب گل ارکیده مصنوعی برای دسته گل خود، جلوه و رنگ ماندگاری به گل خود هدیه دهید. گل ارکیده با توجه به داشتن رنگ ها و سایزهای متنوع، به منظور تزیین انواع دسته گل عروس مورد استفاده قرار گرفته و در طرح های گوناگونی آرایش داده می شود. همچنین ترکیب گل ارکیده با سایر گل ها و برگ های تزیینی نیز جلوه بی نظیری به دسته گل می بخشد. برای مثال جهت خلق یک دسته گل زیبا می توانید از تمام رنگ های بی نظیر گل ارکیده جهت طراحی استفاده کرده و تاثیر بسزایی بر احساسات طرف مقابل خود بگذارید. از طرفی با بهره گیری از گل های  ارکیده می‌توانید دسته گل های گوناگونی در طرح های خاص طراحی کرد که دسته گل آبشاری یکی از محبوب ترین آنها برای دسته گل عروسی، طراحی ماشین عروس و ساخت تصاویر منحصر به فرد می باشد.

جلوه بی نظیر گل ارکیده

استفاده از گل ارکیده برای باکس گل

نماد گل ارکیده مورد استفاده برای باکس های گل در حقیقت معصومیت، احترام، زیبایی و خلوص نیت می باشد. باکس گل طراحی شده توسط گل ارکیده، موجب ابراز احساسات پاک شما به طرف مقابل شده و انتخاب مناسبی برای هدیه دادن می باشد. گل ارکیده سفید نماد کلاس، جذابیت و ظرافت برای جهان مدرن بوده و اغلب به منظور تزیین باکس گل جهت هدیه دادن به  افراد نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی استفاده از گل ارکیده سفید به همراه سایر گل های رنگی نیز موجب افزایش زیبایی باکس گل های فلزی یا چوبی شده و تاثیر مثبتی بر طرف مقابل می گذارد.

کلام آخر

بنابراین نماد گل ارکیده برای مناسبت های مختلف زیبایی، ظرافت، احترام، تحسین، خلوص نیت و همدردی بوده و این انتخاب مناسبی برای طراحی انواع تاج گل می باشد. همچنین گل ارکیده دارای رنگ های مختلفی است که گالری گل بهار با بهره گیری از آنها اقدام به طراحی دسته گل، باکس گل و تاج گل منحصر به فردی برای مراسم های گوناگون می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *