سفارش دسته گل

گل ها می توانند برای هر مناسبتی به عنوان یک هدیه معنا دار به کار روند. این هدایای زیبا همواره مورد پسند افراد با هر سن و جنسیتی می باشند. بنابراین با کمی خلاقیت می توانید به سادگی عزیزان خود را خوشحال کنید. اگرچه انواع مختلف گل نمادهای متفاوتی دارند، اما در نهایت نشانگر عشق و علاقه هستند. اما زمانی که می خواهید از گل برای سورپرایز کردن دوستان خود استفاده کنید، بهتر است به نوع گل انتخابی دقت کنید. بدین ترتیب علاوه بر عشق، توجه خود را نشان داده و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهید. سفارش آنلاین گل، یکی از راهکارهای ساده و آسان برای غافلگیر کردن دیگران است. با مراجعه به وبسایت بهار فلاور می توانید هر نوع گلی را انتخاب و به راحتی خریداری نمایید.

برای سفارش گل آنلاین در تهران می توانید از طریق گالری گل بهار اقدام کنید و هر گلی که دوست دارید با توجه به مناسبت خود آن را تهیه کنید.

خرید گل

بهترین گل برای سورپرایز کردن

راه های زیادی وجود دارد که به وسیله آن می توانید نزدیکان خود را غافلگیر کرده و روز زیبایی را رقم بزنید. خرید دسته گل از جمله این راهکارها است. هنگام خرید گل نکات زیر را در نظر داشته باشید.

۱.    هدیه دادن بدون مناسبت

چنانچه واقعا قصد دارید کسی را شگفت زده نمایید، ارسال گل و هدیه را تنها به روزهایی مانند تولد، ولنتاین و غیره محدود نکنید. بهترین غافلگیری در یک روز معمولی که فرد انتظار دریافت هیچ هدیه ای را ندارد، رخ می دهد. اگر متوجه شدید طرف مقابل روز سختی را سپری می کند، می توانید با سفارش آنلاین و ارسال گل به محل کار یا منزل وی شرایط را دگرگون سازید.

۲.    هدیه ای کوچک در کنار گل

افزودن یک عنصر اضافی به دسته گل، راهی هیجان انگیز برای برنامه ریزی یک رویداد غافلگیرکننده است. در صورتی که فرد مقابل به اقدامات شما برای خرید دسته گل مشکوک شده باشد، با دیدن هدیه کنار آن حتما سورپرایز می شود.

۳.    انتخاب نوع گل

هنگامی که از ارسال گل برای سورپرایز کردن صحبت می شود، دو عنصر اساسی در این غافلگیری نقش دارند، اول ارسال گل و دیگری نوع گل انتخابی. به عنوان مثال اگر از گل مورد علاقه طرف مقابل خود اطمینان دارید، همه چیز را مطابق سلیقه وی پیش ببرید. از دیگر سو چنانچه می خواهید مفهوم خاصی را به واسطه هدیه خود منتقل کنید، می بایست بیشتر به نوع گل انتخابی توجه داشته باشید. مردم اغلب نماد گل ها را نادیده می گیرند. بنابراین با دقت در انتخاب، علاقه و محبت خود را نشان دهید. بر همین اساس برخی انواع گل تاثیر بیشتری روی افراد دارند، در ادامه برخی از بهترین گزینه ها معرفی گردیده است.

انتخاب گل برای سوپرایز کردن

گل رز قرمز

این گل سمبل جهانی عشق و ستایش است. در میان انواع رنگ های متنوع این گل، هیچ رنگی نظیر قرمز مفهوم عشقی پرشور را منتقل نمی کند. بهترین انتخاب برای رویدادهای عاشقانه، همین گل بوده و پرطرفدارترین هدیه برای روز ولنتاین نیز رز قرمز است. در رویدادهای دیگری نظیر خواستگاری، مراسم عروسی، تولد و غیره نیز می توانید از این گل زیبا استفاده نمایید.

گل پیونی

یکی از محبوب ترین انواع گل به شمار می آید. گل پیونی در مفهوم کلی نماد عشق، افتخار، ثروت، شادی و زیبایی است. به صورت سنتی از آن در مناسبت های خاص برای بیان حسن نیت و شادی استفاده می کردند. رنگ های مختلف این گل جذاب معانی متفاوتی را در بر دارند. از جمله:

  • گل پیونی سفید: یک دسته گل سفید پیونی هر نگاهی را میخکوب می سازد. این گل جلوه ای رمانتیک را به ارمغان آورده و سمبل جذابیت ماندگار است. آنها در چیدمان های تابستانی، دسته گل عروس و غیره به وفور به کار می روند. از دیگر سو رنگ سفید این گل با مفهوم پشیمانی و خجالت نیز گره خورده است. بنابراین اگر قصد دارید از کسی عذرخواهی کنید، شاید بهتر باشد برای طلب بخشش، تاسف قلبی خود را با یک دسته گل پیونی سفید بیان دارید.
  • گل پیونی صورتی روشن: رنگ ظریف و لطیف صورتی، اغلب با عشق، شانس و رفاه ارتباط دارد. یک انتخاب درخشان، ملایم و فوق العاده برای روز مادر همین گل است. بعلاوه آن را در دسته گل عروسی نیز به کار می برند. روشنی این رنگ برای ساقدوش ها انتخابی عالی محسوب می گردد. رنگ پاستلی و ملایم آن مکمل سایه های مورد استفاده در مراسم عروسی بهار و تابستان می باشد.
  • گل پیونی صورتی تیره: این گل جسورتر، چشم نوازتر و پرشورتر بوده و در یک نگاه اشتیاق را نمایان می سازد. از آن در راستای مفاهیم عاشقانه و انتقال دهنده شادی و درخشندگی می توان کمک گرفت. این گل برای سورپرایز کردن فرد مورد علاقه شما در یک روز رمانتیک گزینه مناسبی است.
  • گل میخک قرمز

مفاهیم گوناگونی برای این گل مطرح شده است. به عنوان مثال برای مسیحیان یک گل مذهبی به حساب می آید. در یکی از تابلوهای نقاش به نام داوینچی، میخک قرمز جهت نمایش عشق به مسیح به کار رفته است. این گل نماد تحسین، عشق و محبت زیاد می باشد.

  • گل آفتابگردان

از طریق گل آفتابگردان می توان حس پرستش، وفاداری و طول عمر را نشان داد. همانطور که از نامش پیداست، آفتابگردان منعکس کننده ویژگی های خورشید و انرژی حاصل از آن می باشد. به طور کلی این گل نماد شادی بوده و بدین منظور کاربرد دارد. از آنجایی که رنگ زرد آن مشهورتر است، مظهر شادی، خنده و خوشبختی به شمار می رود. همچنین به سبب آنکه آفتابگردان رو به سوی خورشید دارد، به عنوان نماد خوش بینی شناخته می شود. برخی دیگر از خصوصیات آفتابگردان عبارتند از: خوشبختی، خوش بینی، صداقت، طول عمر، صلح، تحسین و تعلق خاطر.

  • گل ارکیده

به طور کلی ارکیده مظهر باروری و ظرافت است. رنگ سفید آن به عنوان جلوه ای از معصومیت، آراستگی، خلوص و احترام استفاده دارد. از ارکیده صورتی برای نمایش زنانگی و شادی بهره می گیرند. رنگ زرد آن نیز پیام آور دوستی و شروعی تازه می باشد. اگر رابطه صمیمانه تازه ای را آغاز کرده اید، با خرید یک دسته گل ارکیده زرد می توانید این رویداد را جشن بگیرید. بعلاوه با هدیه دادن یک دسته گل ارکیده بنفش می توانید حس احترام و تحسین خود را به طرف مقابل منتقل کنید.

آیا رنگ گل در سورپرایز کردن موثر است؟

از گذشته این اعتقاد مطرح بوده که گل های با رنگ متفاوت احساسات گوناگونی را بیان می دارند. به عنوان مثال گل های قرمز نشانگر علاقه پرشور، شکوفه های سفید نمایانگر لطافت و رنگ صورتی نوید دهنده یادآوری هستند. به خاطر داشته باشید که راز این هدیه نه تنها در خود عمل هدیه دادن، بلکه در نوع گل اهدایی نهفته است. همانطور که بیان شد علاوه بر مفاهیم کلی انواع گل، رنگ های مختلف یک گل خاص نیز می توانند نمادهای متفاوتی را در بر داشته باشند. در این راستا به روانشناسی رنگ ها می بایست توجه کرد. رنگ قرمز در گل ها همواره نمادی از عشق به حساب می آید. اما همچنین روی سیستم ایمنی نیز بسیار موثر بوده و بنابراین برای دیدار بیمار گزینه مناسبی می باشد. این رنگ چشمگیر در رفع خستگی نیز اثرگذار است. چنانچه به دنبال سفارش گل برای سورپرایز کردن هستید، از وبسایت گالری گل بهار دیدن نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *