تاج-گل-لوکس

فهرست مطالب

تاج گل لوکس و سلطنتی از شکیل ترین گزینه ها برای عرض تبریک یا تسلیت می باشد که از نظر قیمت نیز نسبت به سایر انواع تاج گل در سطح بالاتری قرار گرفته است. در این تاج ها، گل های گران و خاص استفاده شده و اغلب بزرگ می باشند و تعداد گل های به کار رفته در آنها نیز زیاد است. فروشگاه گل بهار؛ ارائه دهنده تاج گل لوکس و سلطنتی یک، دو و سه طبقه برای تا ترحیم، تبریک و نمایشگاه و مراسم افتتاحیه در ادامه به هر آنچه که باید درباره انواع این گروه از تاج گل ها و قیمت و موارد مهمی که در رمزان سفارش و خرید بهتر است به آن توجه داشته باشید اشاره خواهد داشت.

تاج گل لوکس چیست؟

سلیقه افراد در انتخاب گل و نحوه چیدمان و هدیه دادن آنها با هم متفاوت است، به طوریکه برخی به دنبال تاج گل ارزان می باشند و در مقابل، برخی خرید تاج گل لوکس و سلطنتی با قیمت بالا را ترجیح می دهند. هر یک از این انتخاب ها در جای خود مناسب بوده و نمی توان برتری در بین آنها قائل شد و مهم این است که متناسب با خواسته های خریدار باشد. تاج گلهای گران قیمت و سلطنتی به گروهی از تاج ها گفته میشود که نوع گل های به کار رفته در آنها از گران قیمت ترین نمونه گل ها می باشد. علاوه براین، این تاج ها اغلب دو و سه طبقه می باشند و بزرگی آنها کاملا جلب توجه می کند و جلوه گل ها را بهتر نشان می دهد.

تاج گل لوکس بر اساس نوع گل و رنگ بندی به کار رفته در آنها در مناسبت ها و مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که از مهم ترین آنها می توان به مجالش ترحیم و عزاداری و افتتاحیه و نمایشگاه اشاره نمود.

گالری گل بهار - عکس تاج گل

گل مناسب تاج گل لوکس

در انتخاب و خرید تاج گل لاکچری لازم است به موارد متعددی توجه شود که از مهم ترین آنها می توان به نوع گل های به کار رفته در آن اشاره نمود. رایج ترین گل های کاربردی برای این تاج ها عبارتند از:

  • گل آنتریوم: پای ثابت اغلب تاج گل های لاکچری و گران قیمت، گل آنتوریوم می باشد که با برگهای سبز و پهن و گل های قرمز، صورتی و زرد و سفید با ساقه های ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر جلوه منحصر به فردی را به همراه دارند. این گل ها بیشتر در فصل بهار و تابستان استفاده میشوند چون در برابر کاهش دما مقاومت کمی دارند.

دسته گل ترحیم شیک

  • گل لیلیوم: از اصلی ترین گل های مورد استفاده در سبد گل و تاج و دسته گل می توان به لیلیوم اشاره نمود که بیش از ۸۰ گونه دارد و ارتفاع ساقه های آن ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر بوده و متناسب با نحوه چیدمان اندازه آنها تنظیم میشود. گلبرگ های لیلیوم دارای رنگ سفید و زرد، ارغوانی، نارنجی و صورتی و قرمز می باشد.
  • گل ارکیده: استفاده از این گل ها برای مناسبت هایی مانند عرض تبریک برای تولد گزینه ای عالی می باشد، چون نماد زایش بوده و تنوع در رنگ آن نیز بسیار زیاد است. علاوه براین، ارکیده نماد ثروت و تجملات می باشد و قرار گرفتن آن در تاج گل افتتاحیه و ترحیم به خوبی لوکس بودن را نشان خواهد داد.
  • گل استرلیتزیا یا پرنده بهشتی: از منحصر به فردترین و زیباترین گل هایی که نه تنها در تاج هاف بلکه در دسته گل نیز کاربرد دارد، گل پرنده بهشتی یا استر می باشد. این گل ها شبیه به پرنده در حال پرواز می باشند و گونه های مختلفی از قبیل رجینا، پرولیفرا، پومیلا و استر سفید وجود دارد.

سفارش گل از گالری گل بهار

مدل تاج گل لوکس برای ترحیم

برای اینکه بتوانید گل های زیبا را با ترکیبی عالی در کنار هم قرار دهید و در نهایت نتیجه ای فوق العاده را دریافت کنید، لازم است به نحوه چیدمان و مدل تاج گل ترحیم توجه داشته باشید. بدون شک قرار گرفتن گل ها در کنار هم بدون طرح و هدف و عدم توجه به رنگ بندی و هارمونی می تواند نتیجه ای کاملا عکس را به همراه داشته باشد. از رایج ترین مدل های تاج گل سلطنتی می توان به چیدمان آنها در دو یا سه طبقه اشاره نمود که به تعداد گل زیادی نیاز دارند. در این مدل ها اغلب گل ها در دو سطح به صورت دایره ای چیده شده و گل هایی با ساقه های بلند یا برگ های سبز و پهن در اطراف کار قرار میگیرد.

تاج گل تسلیت بزرگ

از دیگر مدل تاج گل لوکس جدید می توان به استفاده از طرح های فانتزی اشاره نمود. تاج گل فانتزی کاملا خلاقانه طراحی شده و نمونه هایی از قبیل دایره ای توخالی یا به شکل حروف و طرح های مفهومی را شامل میشود. استفاده از مدل های خلاقانه و فانتزی می تواند جلوه بیشتری از گل را به نمایش بگذارد.

قیمت تاج گل لوکس

در یک مقایسه کلی می توان گفت قیمت تاج گل لوکس از سایر نمونه ها بیشتر می باشد. دلیل این تفاوت قیمت، نوع گل های به کار رفته در آن می باشد که اغلب آنتوریوم و ارکیده و لیلیوم و حتی گل های رز هلندی می باشند. علاوه براین، پایه های این تاج ها اغلب فلزی و مقاوم بوده و قیمت بیشتری نسبت به پایه های چوبی دارند. علاوه براین، توجه داشته باشید که این تاج ها در اغلب مواقع به صورت دو و سه طبقه تهیه میشوند و به همین دلیل تعداد گل های به کار رفته در آنها زیاد بوده و منجر به افزایش قیمت نهایی کار خواهد شد.

گل ترحیم

خرید آنلاین تاج گل لوکس در تهران

نوع گل های به کار رفته در تاج، شادابی و سرزنده بودن آنها و همچنین نحوه چیدمان آنها بر روی پایه در زمان سفارش تاج گل لوکس و لاکچری اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید در مدت زمان کوتاه مدل و قیمت های مختلف این تاج ها را مشاهده و با هم مقایسه نمایید، خرید آنلاین می باشد. برای سفارش گل آنلاین در تهران می توانید از خدمات فروشگاه گل بهار استفاده نموده و سفارش را در کمترین زمان در محل تحویل بگیرید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *