عکس سبد گل برای تبریک

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع سبد گل برای تبریک هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک به هر فردی که تقدیم شود، نشان از حس زیبای مهربانی و عرض احترام است. با هدیۀ سبد گل به دیگران، احساس علاقه و مهر پایداری بین طرفین شکل خواهد گرفت. چیدمان گل‌های طبیعی با رنگ و لعاب زیبا و جذاب در قالب یک سبد گل چوبی، انرژی بسیار خوبی به دیگران القاء خواهد کرد. امروزه، تنوع زیادی در طراحی سبد گل و تاج گل تبریک  همچنین گل‌آرایی گل‌های طبیعی و مصنوعی وجود دارد. به تجربه و مهارت گل فروش یا فردی که قصد گل‌آرایی و چیدمان سبد گل سرا دارد، حتماً اعتماد کنید. گالری گل بهار، یکی از معتبرترین مراکز فروش و ارائۀ سبد گل در سراسر ایران است که با ورود به سایت این شرکت، انتخاب آگاهانه و رضایت‌بخشی خواهید داشت.

نحوه انتخاب بهترین سبد گل تبریک

همیشه هدیه خریدن برای دیگران، کار سخت و پیچیده‌‌ای نیست! تنها با سفارش دسته گل یا سبد گل زیبا، می‌توان هدیۀ مناسب و خاصی به اطرافیان ارائه کرد. ضمن آنکه، این روزها، سفارش و خرید دسته گل یا سبد گل برای تبریک به اطرافیان و خویشان، بیشتر از تقدیم هدیه، رونق داشته است. با وجود تنوع زیاد در انواع گل طبیعی یا مصنوعی و مدل‌های مختلف گل‌آرایی در گل‌فروشی‌ها، انتخاب برای هَمِگان راحت و آسان شده است.

تنها لازم است به نکات زیر برای خرید سبد گل جهت عرض تبریک به دیگران، دقت کنند:

  • اگر به عنوان هدیۀ تولد و سالروز ازدواج، قصد خرید سبد گل دارید. بهتر است، سبد گل انتخابی، شامل گل‌هایی با رنگ شاد و با طراوت باشد و ضمناً تزیینات رنگ روشن برای گل‌آرایی استفاده کنید.
  • سبد گل باید شامل گل‌های یکدست باشد. گل‌هایی که با ترکیب رنگ آنها، زیبایی سبد گل، دو چندان خواهد شد.
  • برای تزیین سبد گل، سعی کنید از جدیدترین تکنیک‌های گل‌آرایی استفاده کنید یا به گل فروش مدل‌های درخواستی خود را در قالب تصویر، نشان دهید تا او نسبت به سلیقه شما آگاهی بهتری داشته باشد.
  • برای مراسم‌های مهمی مانند خواستگاری، بله برون و . . . حتماً سبد گل با گل‌های با کیفیت و با مفهوم عاشقانه سفارش دهید. ضمناً، سعی کنید سبد گل انتخابی اندازه و ابعاد مناسبی داشته باشد تا جابجایی و نگهداری آن برای همیشه، امکان‌پذیر باشد.
  • به شدت به کیفیت گل‌های طبیعی و شاخ و برگ‌های تزیینی جهت گل‌آرایی سبد گل، دقت کنید. هرگز از گل‌های پَلاسیده یا شاخ و برگ‌های آسیب دیده در سبد گل استفاده نکنید.
سبد گل تبریک

سبد گل برای تبریک عروسی

برای حضور در مراسم ازدواج دوست یا اقوام، باید هدیه‌ای در نظر گرفت که مناسب با چنین فضایی باشد. یکی از بهترین هدایایی که می‌توان در زمان اندک با صرف انرژی کم، سفارش داد، سبد گل است. با تقدیم چنین هدیۀ زیبا و جذابی، خاطرۀ خوشی از خود در ذهن دوستان و اطرافیان باقی خواهید گذاشت.

سبد گلی که برای این مراسم سفارش می‌دهید، باید شامل گل‌های رنگ شاد و با مفهوم دوستی، عشق و معصومیت باشد. همچنین باید گل‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در طول مراسم، دچار پژمرده‌گی یا خرابی نشوند.

سبد گل برای تبریک تولد

سورپرایز کردن دیگران با تقدیم سبد گل برای تبریک سالروز تولدشان، اتفاق بسیار خوشایند و فراموش نشدنی است.

روز تولد برای بسیاری از ما، روز بسیار خاص و فوق العاده‌ای است که بیشتر اعضای خانواده و دوستان، تلاش می‌کنند در چنین روزی، خاطره‌ای زیبا در ذهن شما باقی بگذارند.

بهترین هدیۀ تولد که همراه با حس و حال شادی و انرژی مثبت می‌باشد، سبد گل طبیعی با گل‌های رنگارنگ و خاص است.

گل‌هایی که هر یک با عطر و بوی منحصر به فرد خود، شادی و نشاط چنین روزی را ماندگار خواهند کرد.

سبد گل برای تبریک تولد

سبد گل برای تبریک تولد نوزاد

انتخاب سبد گل برای تبریک به تولد نوزاد، باید با دقت زیادی انجام شود. توصیه می‌کنیم از گل‌هایی که حساسیت زا، هستند در سبد گل استفاده نکنید، چرا که ممکن است مادر و نوزاد را دچار مشکل آلرژی کند. بهتر است از گل‌های، نرگس، مریم، رز سفید و قرمز در سبد گل همراه با شاخ و برگ‌های مناسب استفاده کنید.

سبد گل برای تبریک افتتاحیه

معمولاً مراسم افتتاحیه، در فضا و مکان‌های بزرگ روی می‌دهد که برای تهیۀ سبد گل باید ابعاد آن را کمی بزرگتر از حد معمول در نظر بگیرید. ضمن آنکه، گل‌های ترکیبی سبد گل نیز باید، متناسب با چنین فضا و مکانی باشند. برای نمونه بهتر است از گل‌های ادریسی، آنمون، آلاله، آلسترومریا در سبد گل سفارشی، استفاده کنید.

کلام آخر

نکتۀ مهمی که باید هنگام خرید و سفارش سبد گل به آن توجه کنید، کیفیت و ماندگاری گل‌های طبیعی است. به هیچ وجه از گل‌ها یا سبد گل‌هایی که مدتهاست در گل فروشی مانده‌اند، استفاده نکنید.

از سوی دیگر، نسبت به فضایی که قرار است در آن حضور داشته باشید و سبد گل را برای تبریک تقدیم نمایید، توجه کنید. هر شاخۀ گلی در طبیعت، مفهوم خاصی دارد، بنابراین، از گل‌هایی در سبد گل استفاده کنید که حس خوب شما را به دیگران، منتقل کند.

سبد گل برای تبریک به هر فردی که تقدیم شود، نشان از حس زیبای مهربانی و عرض احترام است.

سبد گلی که برای این مراسم سفارش می‌دهید، باید شامل گل‌های رنگ شاد و با مفهوم دوستی، عشق و معصومیت باشد. 

بهتر است از گل‌های، نرگس، مریم، رز سفید و قرمز در سبد گل همراه با شاخ و برگ‌های مناسب استفاده کنید.

سبد گل برای تبریک – گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل. شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳- ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *