پارامتر های انتخاب تاج گل تبریک

پارامترهای انتخاب و سفارش تاج گل تبریک

گل‌ها دارای انواع مختلفی هستند که برای مراسمات مختلف مثل عروسی، تولد، ختم، عقد و… به کار ‌می‌روند. تاج گل‌های مناسب برای تبریک، باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند. گل‌های که هدیه مناسب برای نشان دادن احساسات افراد برای شرایط مختلف است و معمولاً در اکثر فرهنگ‌ها، می‌توان از آن استفاده کرد.

زیبایی گل‌ها تحت تأثیر طراحی و تزئینات مختلف بیشتر می‌شود. در ادامه مقاله قصد داریم درباره پارامتر‌های انتخاب تاج گل تبریک صحبت کنیم و درباره ویژگی‌های مختلف آن اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم.

تاج گل تبریک

معیار‌های انتخاب تاج گل تبریک

هنگام انتخاب تاج گل مناسب تبریک باید به پارامتر‌های انتخاب تاج ‌گل تبریک دقت کنید تا یک انتخاب زیبا و شکیل داشته باشید. معیار‌های انتخاب تاج گل مناسب به مراسم تبریک را در ادامه معرفی و هر یک را بررسی می‌کنیم.

برای خرید تاج گل افتتاحیه و دیدن نمونه های آن روی لینک کلیک کنید.

دوام و ماندگاری تاج گل

باید هنگام انتخاب تاج‌گل دقت کنید تا گل‌ها ماندگاری بالایی داشته باشند. اگر دوام گل‌ها کم باشد و خیلی با سرعت پلاسیده شوند، برای استفاده در تاج گل گزینه خوبی نخواهد بود. تاج گل‌ها مدت زمان زیادی در مراسم می‌ماند بنابراین باید بتوانند طراوت و تازگی خود را حفظ کند.

رنگ تاج گل

رنگ تاج گل

هنگام انتخاب تاج گل تبریک باید به هماهنگی رنگ گل‌ها با نوع مراسم دقت کنید. مثلاً اگر مراسم موجود تم داشته باشد، بهتر است گل‌های تاج گل با تم مراسم هماهنگ باشند. استفاده از رنگ‌های شاد و پر انرژی می‌تواند شادمانی شما را نسبت به جشن نشان دهد. همچنین اگر رنگ انتخابی تاج‌گل کاملاً صحیح باشد، شما یک هدیه منحصر به فرد و جذاب برای جشن خواهید داشت. گل‌های آنتوریوم قرمز، لیلیوم زرد و ژربرا نارنجی برای مراسم تبریک کاملاً مناسب است.

نوع تاج گل

تاج گل‌ها دارای انواع مختلف هستند و بر اساس نحوه طراحی به انواع یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه، شطرنجی و درباری تقسیم می‌شوند. برای انتخاب تاج گل مناسب باید به نوع مراسم، میزان آشنایی و هزینه‌ای که برای خرید تاج گل در نظر دارید باید دقت شود.

نوع مراسم و ارتباط آن با انتخاب تاج گل

هنگام انتخاب تاج گل باید به نوع مراسم نیز دقت کنید. مثلاً اگر مراسم تبریک یا افتتاحیه ساده باشد، تاج گل‌های شلوغ مناسب نخواهد بود و برای چنین مناسبت‌هایی تاج گل‌های ساده و یک طبقه بهتر است. اما اگر مراسم موردنظرتان بسیار باشکوه باشد، بهتر است از تاج گل‌های سه طبقه و درباری بسیار شلوغ استفاده کنید.

تاج گل زیبای یک طبقه

انواع تاج گل تبریک

بر اساس مطالب بالا با انواع تاج گل تبریک آشنا شدید. در ادامه درباره هر کدام از انواع این تاج گل‌ها صحبت می‌کنیم.

  • تاج گل یک طبقه معمولاً کوچک‌ترین نوع تاج گل است که میزان ارتفاع آن نیز و تن کم است و در تزیین آن از گل‌های کمتری استفاده می‌کنند. به دلیل استفاده از گل‌های کمتر قیمت آن ارزانتر است و قابلیت جابجایی آسانی دارد.
  • تاج گل دو طبقه دارای دو قسمت است که میزان گل مورد استفاده در تزیین این تاج گل بیشتر است. همچنین نسبت به تاج گل یک طبقه، گرانتر است.
  • تاج گل سه طبقه از نظر سایز و طراحی جز بزرگترین نوع تاج گل‌های مراسمات تبریک به حساب می‌آید. در این تاج گل از گل‌های بسیار زیادی استفاده می‌کنند و به دلیل سنگین بودن، به سختی جا به جا می‌شود. این تاج گل از نظر قیمت جزء گرانترین تاج گل‌ها است.
  • تاج گل‌های شطرنجی معمولاً پایه چوبی دارند و به دلیل وجود ورق‌های چوبی بافت شطرنجی بر روی سطح تاج گل ایجاد می‌شود. در قسمتی از سطح پایه گل نصب نمی‌کنند تا زیبایی ظاهری پایه شطرنجی نیز خودنمایی کند.
  • تاج گل درباری که کاملاً جدید است و در ساخت آن از دستاورد‌های حلقه‌ای یا قلبی استفاده می‌کنند. با استفاده از گل‌های مختلف اطراف و بالا و پایین حلقه تزیین می‌شود و بسیار زیبا است.

تاج گل درباری

بهترین تاج گل تبریک مراسم عروسی

هر کدام از تاج گل‌های معرفی شده دارای ویژگی‌های خاصی هستند و در جای خود با عنوان بهترین تاج‌گل شناخته می‌شوند. به همین دلیل برای انتخاب بهترین تاج گل تبریک مراسم عروسی بهتر است سلیقه شخصی افراد و میزان آشنایی شما مد نظر قرار گیرد.

همچنین هنگام انتخاب بهترین تاج گل میزان هزینه‌ای که در نظر دارید، تأثیر‌گذار است. به طور کلی بهتر است برای مراسم افراد نزدیک و آشنا از تاج گل‌های پر زرق و برق استفاده شود و برای افراد دور از تاج گل‌های ساده و کوچک استفاده شود.

تاج گل مدرن

تاج گل‌های مدرن معمولاً دارای گل‌های آنتوریوم هستند. این گل‌ها در میزان هزینه تاج گل بسیار تأثیرگذارند. آنتوریوم‌ها در تاج گل مدرن می‌تواند در قسمت شعاع یا گل‌های مرکزی استفاده شود. البته می‌توان تاج گل مدرن را به صورت یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه نیز طراحی کرد.

خرید تاج گل مناسب مراسم عروسی

هنگام خرید تاج گل مناسب عروسی باید پارامتر‌های انتخاب تاج گل تبریک را رعایت کنید و به عوامل مؤثر بر خرید تاج گل دقت کنید. مثلاً باید توجه کنید که گل‌ها چه نمادی دارند و معنی هر یک نیز چیست. به همین دلیل هنگام انتخاب تاج گل و خرید آن بهتر است اطلاعاتی درباره گل‌ها داشته باشید و به رنگ ‌بندی آن نیز دقت کنید. اگر درباره تم مراسم اطلاع داشته باشید، می‌توانید تاج گل را با تزیینات هماهنگ کنید.

 استفاده از این روش باعث می‌شود تا جعبه گل شما بسیار زیبا جلوه کند. ض هنگام انتخاب پایه تاج گل ممکن است با جنس چوبی یا فلزی برخورد کنید که باز هم می‌توانید با سلیقه خودتان پایه مناسب را انتخاب کنید. از دیگر موارد مهم توجه به ماندگاری گل‌های تاج گل است که هر چقدر میزان دوام گل‌های تاج بیشتر باشد، شادابی تاج تا مدت زمان زیادی حفظ خواهد شد.

بیشتر بدانید: برای دیدن تاج گل ترحیم می توانید روی لینک کلیک کنید تا تمامی نمونه کارهای گالری گل بهار را مشاهده کنید.

نتیجه‌ گیری؛ پارامترهای انتخاب تاج گل تبریک

درباره پارامتر‌های انتخاب تاج گل تبریک صحبت کردیم. معیار‌های مختلف انتخاب تاج‌گل تبریک را بررسی کردیم و ویژگی‌های ظاهری مناسب را بیان کردیم. همچنین درباره ویژگی‌های بهترین تاج گل و تاج گل مدرن اطلاعاتی در اختیار شما گذاشتیم. با استفاده از اطلاعات این مقاله می‌توانید یک تاج گل مناسب تبریک عروسی را به راحتی انتخاب و خرید کنید. برای داشتن یک خرید کاملاً مناسب می‌توانید از طریق گالری گل بهار، خرید مطمئن داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *