گل برای عرض تسلیت

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع گل برای عرض تسلیت هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گل برای عرض تسلیت و فاکتورهای مهم در انتخاب آن

تقدیم گل یا دسته گل در مراسم ختم، یکی از آداب مهم مراسم ترحیم است. با انجام این کار، در واقع، با خانوادۀ متوفی ابراز همدردی خواهید کرد و خود را در غم آنها شریک می‌کنید. گل برای عرض تسلیت، انتخاب بسیار شایسته برای حضور در این مراسم است. برای آنکه سبد گل یا تاج گل مناسب برای این مراسم انتخاب کنید، باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

حتماً از گل‌های طبیعی و تر و تازه در سبد گل یا دسته گل استفاده کنید. گل‌های طبیعی که کیفیت بالایی داشته و ضمناً بسیار شاداب باشند تا در طول مراسم، ماندگاری بیشتری داشته باشند. همچنین از گل‌هایی که رنگ و مفهوم نزدیک به مراسم ترحیم دارند، استفاده کنید. گل‌های گلایل، داوودی، ارکیده، نرگس به رنگ سفید، گل‌های بسیار مناسبی برای دسته گل یا تاج گل مراسم ترحیم هستند. هرگز در سفارش این گل‌ها، از گل‌های پلاسیده و پژمرده استفاده نکنید.

از طرفی، تزییناتی که برای دسته گل در نظر می‌گیرید، تزئینات ساده و معمولی باشند. در مراسم ترحیم سادگی بیش از هر چیز باید نمود داشته باشد. البته سادگی به معنای شیک بودن نیست. شما با در نظر گرفتن طرح و مدل زیبا برای دسته گل یا تاج گل، می‌توانید سادگی را نیز لحاظ نمایید. برای سفارش نیز بهتر است گل طبیعی انتخاب کنید.گل مصنوعی برای مراسم ختم، جلوۀ زیبا و مناسبی ندارد و بعدها باعث زنده شدن خاطرات تلخ روزهای غم خواهد شد.

اگر قصد سفارش سبد گل برای عرض تسلیت را دارید، بهتر است از سبد گل ساده بجای سبد گل‌های تجملاتی استفاده کنید. با تقدیم دسته گل به خانواده متوفی، با آنها ابراز همدردی کرده و ادای احترام نسبت به آنها خواهید داشت. دسته گل تقدیمی باعث خواهد شد تا روح و روان خانواده متوفی نیز کمی تسلی یافته و حس و انرژی خوبی در آنها شکل بگیرد. ضمن آنکه، خاطرۀ خوبی از چنین هدیه‌ای در ذهن آنها شکل خواهد گرفت.

 

گل برای تسلیت گفتن

بهترین کار برای عرض تسلیت به خانوادۀ متوفی و اطرافیان او، تقدیم دسته گل یا تاج گل است. شما برای حضور در مراسم ختم نیاز به سفارش سبد گل مناسب خواهید داشت. بسیاری از گل فروشی‌های موجود در سطح بازار، انواع دسته گل یا تاج گل برای فروش دارند.

هنگام سفارش باید علاوه بر ظاهر دسته گل و تاج گل به کیفیت و دوام گل‌های طبیعی نیز توجه نمایید. سبد گل سفارشی هرگز نباید شامل گل‌های آسیب دیده و پژمرده باشد. در مراسم ترحیم، به دلیل نوع شرایط محیطی و فضای غم، رسیدگی به دسته گل یا تاج گل بسیار دشوار است.

به همین دلیل، بهتر است دسته گل سفارشی، شامل گل‌های سالم و شاداب باشد تا عمر و دوام بیشتری داشته باشد. گل فروشی گالری گل بهار، انواع تاج گل و سبد گل مناسب مراسم ترحیم در سایت فروشگاه، به فروش می‌رساند. با انتخاب محصول مورد نظر، منتظر دریافت محصول در اسرع وقت باشید.

گل عرض تسلیت

سبد گل برای عرض تسلیت

سبد گل یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید با تقدیم آن به خانوادۀ متوفی، با آنها ابراز همدردی نمایید. سبد گل سفارشی برای مراسم ترحیم باید سبد گل ساده و معمولی باشد. هر چند، شیک بودن سبد گل با چیدمان گل‌های زیبا و شاداب نیز باید لحاظ شود.

بیشتر مدل‌های موجود در فروشگاه گالری گل بهار، از نوع سبد گل‌های زیبا و متناسب مراسم ترحیم هستند. با انتخاب سبد گل مورد نظر و ثبت سفارش خود، منتظر دریافت آن خواهید شد. در هر کجای ایران که باشید، محصول در اسرع وقت به دست شما با حفظ کیفیت بالا، ارسال خواهد شد. حتی اگر در خارج از کشور اقامت دارید، می‌توانید سبد گل ترحیم را انتخاب نموده و آن را برای خانوادۀ متوفی ارسال کنید.

دسته گل برای عرض تسلیت

از گذشته تا به امروز، تقدیم دسته گل ترحیم به خانوادۀ متوفی یا دوستان و آشنایان وی، بسیار مرسوم بوده است. با این کار، شما نسبت به خانوادۀ متوفی ابراز همدردی خواهید کرد و خود را شریک غم آنها می‌دانید.

ضمن آنکه، حس آرامش بیشتری به آنها القاء خواهید کرد و یاد و خاطرۀ فرد متوفی را زنده نگه خواهید داشت. دسته گل برای عرض تسلیت انتخاب می‌کنید باید دارای گل‌های طبیعی و شاداب باشد.

گل‌هایی که کیفیت بالایی داشته و ضمناً عطر و بوی خوش آنها، تا حدودی فضای مراسم ترحیم را تلطیف کند. برای تزیین دسته گل نیز می‌توانید از روبان و کاغذهای کادوی مشکی استفاده کنید.

دسته گل برای عرض تسلیت

تاج گل برای عرض تسلیت

با توجه به ارتباط نزدیکی که با فرد فوت شده دارید و برای ابراز محبت و احترام نسبت به خانوادۀ متوفی، می‌توانید تاج گل سفارش دهید. تاج گل در طبقات مختلف با توجه به سلیقه و درخواست شما از سوی گالری گل بهار قابل سفارش است.

متناسب با هر طبقه و نوع گل‌های استفاده شده، قیمت تاج گل‌ها نیز متفاوت است. در مراسم خاکسپاری بیشتر از تاج گل‌های چند طبقه استفاده می‌شود. هنگام سفارش تاج گل، حتماً به کیفیت و ماندگاری گل‌های مورد استفاده در تاج گل اهمیت دهید. در تاج گل نیز بیشتر از گل‌های طبیعی و تر و تازه استفاده کنید.

کلام آخر

تاج گل، سبد گل یا دسته گل، هر یک باید متناسب با مراسم ترحیم انتخاب شوند. هرگز در سفارش تاج گل یا سبد گل از گل‌های پلاسیده و پژمرده استفاده نکنید. گل‌هایی که برای این نوع گل برای عرض تسلیت انتخاب می‌کنید باید از بهترین نوع گل‌های موجود در بازار باشند. در مراسم ترحیم به دلیل عدم رسیدگی کافی به گل یا سبد گل، کیفیت گل‌های طبیعی بسیار پر اهمیت خواهد بود. عطر خوش گل‌های طبیعی نیز باعث تلطیف محیط غم‌انگیز خواهد شد.

در تزیین سبد گل یا تاج گل نیز، از تزئینات جدید اما ساده و معمولی استفاده نمایید. گالری گل بهار، انواع سبد گل و تاج گل در طبقات مختلف با قیمت‌های متناسب و جذاب طراحی نموده است که با انتخاب هر یک از آنها، می‌توانید سفارش خود را در اسرع وقت دریافت نمایید. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید یا مسافت‌ دور از خانوادۀ متوفی هستید، می‌توانید دسته گل و تاج گل مناسبی از گالری گل بهار انتخاب نموده و سپس آن را به آدرس مشخص ارسال کنید.

حتماً از گل‌های طبیعی و تر و تازه در سبد گل یا دسته گل استفاده کنید.

تزییناتی که برای دسته گل در نظر می‌گیرید، تزئینات ساده و معمولی باشند.

 گل‌های گلایل، داوودی، ارکیده، نرگس به رنگ سفید، گل‌های بسیار مناسبی برای دسته گل یا تاج گل مراسم ترحیم هستند. 

گل مصنوعی برای مراسم ختم، جلوۀ زیبا و مناسبی ندارد و بعدها باعث زنده شدن خاطرات تلخ روزهای غم خواهد شد.

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس جهت سفارش گل: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *