گل ختم

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع گل ختم هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گل ختم و فاکتور های مهم در انتخاب 

مراسم عزاداری، یکی از غم‌انگیزترین مراسم‌هایی است که حضور در آن برای ابراز همدردی با خانوادۀ متوفی بسیار مهم است. برای آنکه نسبت به خانوادۀ متوفی ادای احترام داشته باشید، بهتر است هنگام حضور در مراسم دسته گل یا سبد گل تقدیم نمایید. گل ختم برای مراسم ترحیم، باید از نوع گل‌های کاملاً با کیفیت و تر و تازه باشند. در مراسم ختم، چون شرایط نگهداری و مراقبت از گل‌ها کمی دشوار است، به همین خاطر، باید تلاش کنید تا گل‌های سالم و شاداب تهیه نمایید. ضمن آنکه، گل‌‌هایی که برای مراسم ختم انتخاب می‌کنید باید از گل‌های طبیعی باشند. بیشتر گل‌هایی که برای مراسم ختم سفارش داده می‌شوند، اغلب از نوع گل‌های سفید مانند گل گلایل، داوودی، نرگس، لیلیوم و . . . می‌باشند. رنگ سفید، نمایانگر آرامش است که با ترکیب گل‌های دیگر، حس خوبی به طرف مقابل القاء خواهد کرد.عطر خوش گل‌های طبیعی، باعث خواهد شد تا روح و روان محیط غم‌آلود مراسم کمی، به سمت و سوی آرامش و شادابی سوق پیدا کند. برای تزیین سبد گل یا دسته گل حتماً از تزیینات ساده استفاده کنید. روبان‌ یا کاغذهای مشکی ساده بهترین انتخاب خواهند بود. گل مصنوعی هرگز برای سفارش دسته گل یا سبد گل استفاده نکنید. گل مصنوعی، یاد و خاطرۀ روزهای تلخ و غم‌انگیز را در ذهن خانوادۀ متوفی به جای خواهد گذاشت.هر شاخه گلی که سفارش می‌دهید باید دارای مفهوم زندگی، معصومیت، پاکی باشد تا سنگینی غم پیش آمده بر روح و روان خانوادۀ متوفی کمتر احساس شود. فروشگاه بزرگ و معتبر گالری گل بهار، انواع گل ختم متناسب با سلیقۀ هر فرد را به فروش می‌رساند. برای مشاهدۀ انواع مدل دسته گل یا سبد گل می‌توانید وارد سایت شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تاج گل ختم

بسیاری از افراد برای حضور در مراسم خاکسپاری یا مراسم ترحیم دوستان یا نزدیکان، به جای سبد گل، تاج گل سفارش می‌دهند. تاج گل در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همچنین تعداد طبقات متفاوت قابل سفارش است. در تزیین و چیدمان تاج گل از تعداد گل‌های بیشتری استفاده می‌شود و همچنین گل‌هایی که انتخاب می‌شوند، از بهترین نوع گل‌های طبیعی و با کیفیت هستند.

بنابراین، هر چه کیفیت و دوام گل‌های انتخابی بالا باشد، قطعاً ماندگاری تاج گل نیز بیشتر خواهد بود. فروشگاه گل فروشی گالری گل بهار دارای انواع مختلف تاج گل ختم می‌باشد که متناسب با بودجه و سلیقۀ هر فرد، امکان انتخاب وجود دارد. کافی است وارد سایت گالری گل بهار شده و محصول مورد نظر را انتخاب کنید. در هر نقطه‌ای از ایران که باشید، سفارش در اسرع وقت با حفظ کیفیت بالای محصول به دست شما خواهد رسید.

تاج گل ختم

دسته گل ختم

یکی دیگر از راه‌های ابراز همدردی با خانوادۀ داغدار و عزیزان در مراسم ترحیم، تقدیم دسته گل می‌باشد. دسته گل ختم نیز باید کاملاً با دقت و آگاهانه انتخاب شود تا مفهوم اصلی حس شما را به طرف مقابل انتقال دهد. در سفارش دسته گل ختم، حتماً باید به کیفیت و تر و تازه بودن هر شاخه گل توجه نمایید و هرگز گل‌های پلاسیده و پژمرده استفاده نکنید. گل‌هایی که آسیب دیده هستند، خیلی زود در عرض چند ساعت، ظاهر دسته گل را زشت خواهند کرد. همچنین در دسته گل سفارشی، از گل‌های مصنوعی استفاده نکنید.

برای تزیین دسته گل نیز بهتر است از کاغذهای مشکی و روبان‌های خاص استفاده کنید تا دسته گل به شکل و شیوۀ درست تزیین شود. گل‌های طبیعی که در دسته گل استفاده می‌کنید، با عطر و بوی خوش، روح محیط غم را کمی تلطیف خواهند کرد.

سبد گل ختم

نمونه محصول دیگری که در فروشگاه گل فروشی گالری گل بهار بیش از سایر مدل‌ها، بسیار پر فروش بوده است، سبد گل ختم می‌باشد. سبد گل ختم، در انواع طرح و مدل‌ها و ابعاد مختلف در این فروشگاه به فروش می‌رسد. سبد گل برای مراسم ختم، باید متناسب با این مراسم انتخاب شود. هرگز از سبد گل‌هایی که ظاهری خاص و متفاوت دارند، استفاده نکنید.

سادگی و زیبایی سبد گل باید بیش از هر نکتۀ دیگری لحاظ شود. با توجه به ابعاد و اندازۀ سبد گل، تعداد گل‌های انتخابی نیز ممکن است زیاد یا کم باشد. گل‌هایی که برای سبد گل انتخاب می‌کنید، گل‌هایی مانند گل لیلیوم، گلایل، داوودی، مریم، رز سفید و . . . باشند تا رنگ سفید این گل‌ها، کمی از سنگینی غم محیط بکاهد. گالری گل بهار، منتظر دریافت سفارش شما و ارسال آن به آدرس قید شده خواهد بود.

سبد گل ختم

قیمت تاج گل ختم

تاج گل ختم، نسبت به سایر نمونه گل‌های مراسم ترحیم، قیمت متفاوتی دارد. بیشتر تاج گل‌ها، از دو طبقه تا چند طبقه توسط گل فروشی‌ها تزیین شده‌اند که هر فرد متناسب با ارتباط نزدیکی که با خانوادۀ متوفی دارد، می‌تواند سفارش خود را ثبت کند. هر چه تعداد شاخه گل‌های مورد استفاده بیشتر و ابعاد تاج گل بزرگتر باشد، مسلماً قیمت تاج گل نیز گران‌تر خواهد بود.

اما شما می‌توانید متناسب با قیمت و بودجۀ در نظر گرفته شده، سفارش خود را ثبت نمایید. گالری گل بهار به شما این امکان را می‌دهد که در هر کجای ایران و جهان که باشید، سفارش خود را در سایت ثبت نموده و سپس به آدرس مورد نظر ارسال کنید.

کلام آخر

حضور در مراسم ترحیم عزیزان و نزدیکان، باید همراه با تقدیم گل ختم یا تاج گل یا سبد گل باشد. با تدارک چنین هدیۀ مناسبی برای مراسم ختم، علاوه بر ابراز همدردی با خانوادۀ متوفی، احساسات شما نیز با آنها به اشتراک گذاشته خواهد شد و ضمناً حس خوبی به طرف مقابل به جهت اَدای احترام، القاء خواهید کرد. در سفارش دسته گل یا تاج گل مراسم ترحیم، حتماً به دوام و کیفیت هر شاخه گل توجه نمایید و هرگز گل‌های آسیب دیده را برای دسته گل یا سبد گل انتخاب نکنید. گل‌های طبیعی که انتخاب می‌کنید، باید از مفهوم زندگی، عشق پاک، معصومیت همراه باشند.

فروشگاه گالری گل بهار، انواع تاج گل، سبد گل و دسته گل زیبا و شیک برای مراسم ترحیم طراحی و تزیین نموده است که بخش زیادی از نمونه کارهای این فروشگاه در سایت گالری گل بهار موجود است.

 گل‌‌هایی که برای مراسم ختم انتخاب می‌کنید باید از گل‌های طبیعی باشند. بیشتر گل‌هایی که برای مراسم ختم سفارش داده می‌شوند، اغلب از نوع گل‌های سفید مانند گل گلایل، داوودی، نرگس، لیلیوم و . . . می‌باشند. رنگ سفید، نمایانگر آرامش است که با ترکیب گل‌های دیگر، حس خوبی به طرف مقابل القاء خواهد کرد.

برای تزیین دسته گل نیز بهتر است از کاغذهای مشکی و روبان‌های خاص استفاده کنید تا دسته گل به شکل و شیوۀ درست تزیین شود. گل‌های طبیعی که در دسته گل استفاده می‌کنید، با عطر و بوی خوش، روح محیط غم را کمی تلطیف خواهند کرد.

هر چه تعداد شاخه گل‌های مورد استفاده بیشتر و ابعاد تاج گل بزرگتر باشد، مسلماً قیمت تاج گل نیز گران‌تر خواهد بود.

 گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس جهت سفارش گل: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳- ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *