گل مناسب روز پدر

هر سال یکی از روزها در تاریخ مشخص، به فرد خاصی تعلق دارد. روز پدر، روز مادر، روز جوان و… نمونه‌هایی از این روزها هستند. اغلب افراد این روزها را جشن گرفته و به همدیگر هدیه می‌دهند. معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که بداند برای پدر خود چه هدیه‌ای تهیه کند. یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز پدر، گل است. برای خرید این هدیه ابتدا باید بدانید گل مناسب روز پدر کدام است و نماد آن چیست؟ گلی که قصد دارید در این روز مهم به پدر خود هدیه دهید، باید نشان از برجسته و محکم بودن باشد. می‌توانید با این کار، نهایت عشق خود را به پدرتان ابراز کنید.

گل‌های مناسب روز پدر

اگر پدرتان به گل‌های طبیعی و پرورش آن‌ها علاقه دارد، بهترین کار این است که یک گل یا گیاه طبیعی خریداری کرده و به او هدیه کنید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نوع هدیه این است که با نگهداری درست از گل یا گیاه می‌توانید برای طولانی مدت آن را داشته باشید. این قابلیت باعث می‌شود که پدرتان با دیدن این گل به یاد شما باشد و این کارتان را بسیار با ارزش بداند. انواع گیاه‌های آپارتمانی می‌توانند گل مناسب روز پدر باشند. شرایط نگهداری از این گیاهان هم بسیار راحت بوده و اگر سن پدرتان هم بالا است، می‌تواند به راحتی از آن‌ها مراقبت کند.

انتخاب یک گلدان مناسب برای این هدیه بسیار ضروری است. برای خرید گلدان در این مناسبت باید نوعی را انتخاب کنید که مستحکم بودن را نشان دهد. اگر هم قصد داشته باشید که تابو شکنی کنید، می‌توانید هر نوع گلدانی که مد نظرتان است را خریداری کرده و آن را به همراه گل هدیه دهید. معمولا توصیه می‌شود که برای مردان از گل یا گلدان ظریف استفاده نشود. این انتخاب مخصوص خانم‌ها بوده و می‌توانید این کار را برای روز مادر انجام دهید. استفاده از گل‌های طبیعی به‌صورت دسته گل یا باکس گل هم انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

باکس گل روز پدر

  • باکس گل

انتخاب یک باکس گل رز جذاب برای روز پدر می‌تواند حس خاص بودن را به طرف مقابل القاء کند. برای خرید گل مناسب روز پدر به شکل باکس باید به دو نکته مهم دقت کنید. اگر می‌دانید که رنگ مورد علاقه ‌پدرتان چیست، بهترین کار این است که رنگ باکس یا گل را به همین رنگ انتخاب کنید. برگزیدن یک باکس با اندازه و شکل مناسب برای این کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. باید این کار را طبق سلیقه و میزان بودجه‌ای که قصد دارید خرج کنید، انجام دهید. با خرید یک باکس بزرگ، لازم است که تعداد گل‌هایی که درون آن قرار می‌دهید هم زیاد باشد.

نکته مهم دیگر انتخاب نوع و رنگ گل است. خرید باکس گل با گل‌های معطر و خوشبو، حس لطافت و آرامش را به طرف مقابل هدیه می‌دهد. معمولا گل‌هایی که به این منظور انتخاب می‌شوند، ماندگاری بالایی دارند که می‌توانید با انجام برخی کارها تازگی آن را تا یک هفته حفظ کنید. با خرید گل مناسب روز پدر به شکل باکس، قطعا شیک‌ترین هدیه را به پدر یا همسر خود می‌دهید. تزئین گل به این شکل می‌تواند بسیار جذاب و فریبنده باشد. اگر می‌خواهید علاوه‌بر باکس گل، هدیه دیگری را هم برای عزیز خود تهیه کنید، می‌توانید از باکس‌هایی که در زیر آن محفظه کوچکی وجود دارد، استفاده کنید.

دسته گل روز پدر

  • دسته گل

دادن هدیه به‌ صورت دسته گل رز کاری است که اگر در هر زمانی انجام دهید، جذابیت و خاص بودن خود را دارد. از مزیت‌های اصلی دادن این هدیه به شکل دسته گل این است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود؛ تنها مدل و نوع گل آن است که ممکن است به روز و جدیدتر شود. شما می‌توانید دسته گل را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید و تهیه کنید. برای این کار کافیست فقط انواع گل مناسب روز پدر را انتخاب کرده و به فروشنده بگویید که آن‌ها برایتان به زیباترین شکل به صورت دسته گل تزئین کند.

روز پدر در واقع روز مرد هم محسوب می‌شود که می‌توانید این هدیه ارزنده را به برادر، پسر و همسر خود هم تقدیم کنید. نکته مهمی که باید در زمان خرید دسته گل به آن دقت کنید این است که میان گل‌هایی که انتخاب می‌کنید و کاغذی که دور آن‌ها برای تزئین پیچیده می‌شود، تناسب رنگی و شکلی وجود داشته باشد. در واقع با خرید دسته گل، دو هدیه ارزشمند به عزیز خود تقدیم می‌کنید که یکی از آن‌ها حس خوب و ارزشمند بودن است.

زمانی که قصد دارید باکس گل و دسته گل تهیه کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید؛ فردی که کار تزیین آن‌ها را انجام می‌دهد تا چه اندازه در کار خود حرفه‌ای و ماهر است. با انتخاب فردی ماهر در گل آرایی، خواهید دید که هم کارتان سریع‌تر پیش رفته و هم زیباترین گل‌ها را دارید.

  • گل ارکیده سفید

اگر قصد دارید گلی را برای روز پدر انتخاب کنید که فارق از بحث جنسیت باشد، گل ارکیده انتخاب بسیار مناسبی است. رنگ گل مناسب روز پدر در این گل، رنگ سفید است. خاصیت گل ارکیده سفید این است که با وجود پیچیدگی‌هایی که در آن دیده می‌شود، باز هم یکی از محبوب‌ترین گل‌ها است. با انتخاب این گل برای روز پدر، به فرد متقابل حس برجسته بودن، خلوص و جسارت را هدیه خواهید داد. اگر قصد دارید گل ارکیده سفید را به این صورت که در گلدان قراردارد به پدر یا همسر خود هدیه دهید، باید گفت شرایط نگهداری از آن بسیار سخت است.

  • گل داوودی قرمز

حالت گل داوودی به این شکل است که گلبرگ‌های آن بسیار پر بوده و در کنار هم به‌صورت متحد قرار دارند. همین شکل منسجم گلبرگ‌های گل داوودی باعث می‌شود که به آن یک حس مردانه و قوی بودن بدهد. رنگ قرمز این گل به این شکل است که هر چشمی را به سمت خود خیره می‌کند که دلیل آن، عمق داشتن رنگ گل است. با این ویژگی‌هایی که از این گل نام برده شد، دیگر لازم نیست برای انتخاب گل مناسب روز پدر تامل کنید.

گل مناسب روز پدر

  • گل مرغ بهشتی

با هدیه دادن این گل به پدر و همسر خود، می‌توانید نهایت عشق خود را به آن‌ها ابراز ‌کنید. ظاهر فریبنده و زیبا این گل باعث شده که به این نام معروف باشد. وجود رنگ‌های مختلف در آن می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را جلب کند. نماد عشق به پدر از ویژگی‌های بارز این گل است. نکته مهمی که در این بخش وجود دارد این است که نگهداری از گل مرغ بهشتی هم مانند گل ارکیده سخت بوده و برای رشد نیاز به شرایط خاصی دارد.

  • رز قرمز

درست است که معمولا گل رز قرمز به خانم‌ها هدیه داده می‌شود، اما باید گفت این گل برای هدیه دادن به آقایان هم بسیار مناسب است. می‌توان در مورد این گل این‌گونه گفت که یک گل بهشتی است. با هدیه دادن این گل به عزیزتان می‌توانید معنی عشق و علاقه را به خوبی نشان دهید.

  • ژربرا

رنگ‌بندی زیاد این گل باعث شده که بتوان آن را برای گل مناسب روز پدر، انتخاب خوبی دانست. معمولا از این گل درون دسته گل‌ها استفاده می‌شود که زیبایی کار را دوچندان می‌کند. از رنگ‌بندی زیبا این گل می‌توان رنگ‌های نارنجی، صورتی، زرد، قرمز و… را نام برد.

گل اسپاتی فیلوم ویژه روز پدر

  • اسپاتی فیلوم

اغلب افراد این گل را به‌عنوان یک گیاه آپارتمانی همراه با گلدان مناسب آن هدیه می‌دهند. اگر قصد دارید گلی را انتخاب کنید که شرایط نگهداری از آن راحت باشد، گل اسپاتی فیلوم دقیقا همان چیزی است که شما می‌خواهید. ظاهر این گل به این شکل است که رنگ سفید داشته و بالای آن تیز است. وسط این گل سفید، رنگ زرد وجود دارد که باعث شده جذابیت آن را دوچندان کند.

  • ادریسی سفید

رنگ این گل به صورتی است که می‌توانید بدون اینکه بحث جنسیت را در نظر بگیرید، آن را به هر شخصی هدیه بدهید. ظاهر کلاسیک این گل باعث می‌شود که برای مردان هم هدیه خوبی باشد. زمانی که قصد دارید این حس را به پدر خود بدهید که قدردان زحمات او هستید و بخواهید احساس خود را به راحتی ابراز کنید، می‌توانید گل ادریسی سفید را به او هدیه دهید.

  • کوکب سیاه

کوکب سیاه را می‌توانید به چشم یک گل مناسب روز پدر ببینید. رنگ قرمز تیره این گل باعث شده که به کوکب سیاه معروف باشد. برخی از افراد این سوال را می‌پرسند که آیا این گل زیاد از حد خشن و تیره نیست؟ باید گفت اگر تنها برای یکبار از این گل در دسته گل یا باکس گل استفاده کنید، خواهید دید که زیبایی خیره کننده آن جذب‌تان می‌کند.

گل مناسب روز پدر

  • آنمون سفید

ظاهر خاص و زیبا این نوع گل به این دلیل است که رنگی سفید داشته و درون آن یک رنگ تیره به کار برده شده است. یکی از انواع شقایق‌ها، گل آنمون سفید است. با هدیه دادن این گل قطعا این منظور را به طرف مقابل خود می‌رسانید که برایتان فرد مهمی است.

سخن پایانی؛ گل مناسب روز پدر

انتخاب یک گل مناسب روز پدر باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. هر گل دارای معانی خاصی است که باید آن‌ها را بدانید. با مراجعه به سایت بهار فلاور علاوه‌ بر فهمیدن این معانی، می‌توانید بهترین گل‌ها را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *