انواع مدل های تاج گل لوکس

انواع مدل‌های تاج گل لوکس برای مراسم مختلف در دیزاین‌های مختلف تهیه می‌شوند. اگر شما نمی‌توانید به مراسمی که دعوت شده‌اید حضور یابید، به جای آن می‌توانید یک تاج گل خاص بر اساس مراسم مورد نظر سفارش داده، و غیبت خود را جبران کنید. معمولاً گل‌های طبیعی جایگاه ویژه‌ای در مراسماتی همچون جشن‌ها، مهمانی‌ها و مراسم ختم دارند. با همراه داشتن یک تاج گل مخصوص می‌توانید پیام همدلی و احساس خود را به میزبان هدیه کنید.

گل‌های طبیعی را در انواع مختلفی بر اساس مراسم‌های متفاوت و همچنین سلیقه مشتری‌ها تزیین می‌کنند. اگر برخی تاج گل‌ها از هزینه بالاتری برخوردار باشند، حتماً به دلیل استفاده از گل‌های مقاوم‌تر در آن‌ها می‌باشد. البته دلایل دیگری نیز می‌تواند داشته باشد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

انواع مدل های تاج گل لوکس

انواع مدل‌های تاج گل لوکس

عده‌ای از مردم به لوکس و خاص‌بودن تاج گل اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. معمولاً انواع مدل‌های تاج گل لوکس جهت مراسم‌های مختلفی همچون عروسی، همایش افتتاحیه مکان‌های مختلف و مراسم ختم و ترحیم تهیه شده، و به مشتری تقدیم می‌شود. اگر بخواهیم تفاوت تاج گل‌های معمولی و تاج گل‌های لوکس را بگوییم باید به نوع گل، رنگ آن و طراحی و تزیین آن‌ها اشاره کنیم. زیرا اگر برای تزیین تاج گل زمان بسیاری گذاشته شود، قطعاً تاج گلی منحصر به فرد، لوکس و چشمگیر خواهید داشت.

بیشتر بدانید: برای دیدن انواع تاج گل ترحیم کافیست روی لینک کلیک کنید.

برای افرادی که به شدت طرفدار تاج گل‌های لوکس هستند، از برگ آرایی‌های شیک استفاده می‌شود. این امر باعث پرپشت نشان‌دادن گل‌ها خواهد شد. سه نوع گل لیلیوم، آنتوریوم و ارکیده از گران‌ قیمت‌ترین گل‌های تاج گل لوکس در سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آیند. معمولاً سه پایه‌هایی که برای این گل‌ها استفاده می‌شود فلزی هستند، زیرا از قیمت بالاتری نسبت به سه پایه‌های چوبی برخوردار می‌باشند.

تاج گل سلطنتی

تاج گل سلطنتی

به طور معمول از گل ارکیده به عنوان بهترین تاج گل سلطنتی استفاده می‌شود. این گل بسیار شیک و زیبا است. ناگفته نماند که این گل‌ها معمولاً در کشور ایران، گران و لوکس محسوب می‌شوند، ولی در کشورهای اروپایی جزء گل‌های معمولی هستند. تاج گل‌های سلطنتی را همچون تاج گل‌های لوکس بر روی سه پایه‌های فلزی تزیین می‌کنند. در تاج گل‌های سلطنتی، از گل‌های شاداب و بسیار با کیفیت و گران قیمت استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع  مدل‌های تاج گل‌ لوکس، سلطنتی و… را از گالری بهار، جهت هدیه‌ای به یادماندنی در مراسمات خود، خریداری کنید.

تاج گل فانتزی

تاج گل فانتزی

طرح‌های مختلف و جذابی جهت چیدمان و تزیین گل‌ها وجود دارد. در فرهنگ‌های مختلف از گل آرایی برای مراسمات گوناگون استفاده می‌شود. از جدیدترین و منحصر به فردترین شیوه‌های گل آرایی، تهیه تاج گل می‌باشد. انواع تاج گل‌ها معمولاً در شکل‌های مختلفی به صورت حروف، حلقه‌ای، قلبی شکل و… ساخته می‌شوند. همانطور که قبل‌تر به آن اشاره شد؛ نوع گل به کار رفته در تاج گل از اهمیت بسزایی برخوردار است. شما نیز می‌توانید از تاج گل‌های فانتزی برای مراسمی همچون تولد دوست صمیمی خود، یا مراسم عروسی اقوام، افتتاحیه و یا شروع کسب و کار جدید بهره ببرید.

همانطور که گفته شد این تاج گل‌ها دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشند، که با توجه به سلیقه خود می‌توانید یک نوع از آن‌ها را انتخاب کرده، و خریداری کنید. معمولا زیبایی در سادگی می‌باشد، بنابراین تاج گل‌های خیلی شلوغ از زیبایی خاصی برخوردار نیستند. اگر می‌خواهید یک تاج گل رسمی و مجلسی تهیه کنید، سعی کنید تاج گلی در طرح گرد یا حلقه‌ای بخرید.

تاج گل افتتاحیه

تاج گل افتتاحیه

معمولاً مطابق با فصل، تاج گل‌های مراسم افتتاحیه را آماده می‌کنند. گل‌هایی که در تاج گل افتتاحیه استفاده می‌شود، شامل: گل لیلیوم، آنتریوم، آلستر و رز می‌باشند. برای این که این گل‌ها مدت زمان بیشتری شادابی خود را حفظ کنند، از فوم‌های خارجی یا مخزن کوچک ذخیره آب در آن‌ها استفاده می‌شود. معمولاً این کار باعث ماندگاری هرچه بیشتر گل‌های تاج گل خواهد شد.

می‌توانید در انتخاب تاج گل برای مراسم افتتاحیه، یک تاج گل ارزان و در عین حال شیک آماده کنید. در صورتی که شما نیز تا به حال در مراسمات افتتاحیه حضور پیدا کرده باشید، قطعاً شاهد انواع و اقسام تاج گل‌های مختلف بوده‌اید. این موضوع به این معنی است که؛ برای مراسم افتتاحیه هر تاج گلی که بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید، می‌توانید هدیه دهید.

تاج گل تبریک

تاج گل تبریک

تاج گل‌ها دارای انواع مختلفی مانند پایه‌دار و بدون پایه هستند. برای آماده‌کردن یک تاج گل تبریک منحصر به فرد، می‌توانید آن را با پایه فلزی، چوبی و پلاستیکی تهیه کنید. انتخاب پایه تاج گل، به سلیقه شما بستگی دارد. می‌‌توانید این پایه‌ها را از نوع رومیزی یا از نوع پایه ایستاده خریداری کنید. بهتر است از گل‌های مناسب فصل استفاده کنید.

در آماده‌سازی تاج گل تبریک، معمولاً باید یک جای مخصوص در وسط یا گوشه‌ی گل‌ها برای متن تبریک در نظر گرفته شود. به این صورت که می‌توانید یک متن زیبا را نوشته و یا چاپ کنید، و سپس بر روی تاج گل قرار دهید. بیشتر در مواقعی که خود شخص مهمان در مهمانی حضور ندارد، این کار بسیار مناسب است.

در تاج گل‌های لوکس چه نوع گلی به کار می‌رود؟

در تاج گل‌های لوکس از سه نوع گل مختلف لیلیوم، آنتوریم و ارکیده استفاده می‌شود. معمولاً این گل‌ها در ایران، از گران قیمت‌ترین گل‌ها هستند.

رنگ‌های تاج گل مناسب با مراسم و شرایط مورد نظر چگونه است؟

متناسب با مراسم مورد نظر می‌توانید رنگ تاج‌ گل خود را انتخاب کنید. اگر به مراسمات عروسی، تولد و مهمانی‌های خاص دعوت هستید؛ حتماً از رنگ‌های روشن و شاداب استفاده کنید. اگر مراسمی که به آن دعوت هستید دارای تم خاصی می‌باشد، می‌توانید تاج گل را بر اساس تم مورد نظر آماده کنید. در مراسم‌های ختم نیز باید از رنگ‌های تیره و مشکی در دیزاین گل‌ها استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر در رابطه با رنگ تاج گل مناسب هر مراسم روی لینک کلیک کنید.

جمع‌بندی؛ انواع مدل‌های تاج گل لوکس

استفاده از رنگ‌های روشن در گل‌ها، به افراد انرژی مثبتی می‌دهند. در مطالب بالا سعی کردیم انواع مدل‌های تاج گل لوکس، و دیگر تاج گل‌ها را به شما معرفی کنیم. در نهایت ناگفته نماند که بهتر است در تاج گل‌های افتتاحیه، از گل داوودی استفاده کنید، زیرا این گل نماد مثبت‌اندیشی و شادی می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم به سلیقه گالری بهار اعتماد کرده، و گل آرایی تاج گل‌های خود را به ما بسپارید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *