دسته-گل-شیک

ماهیت گل جذابیت و زیبایی بی‌نظیری دارد که ناخودآگاه لبخند را بر لبان فرد می‌آورد. استفاده از گل‌ها و استفاده از آن در مکان‌های مختلف یا حتی به صرف هدیه دادن، یک عمل بسیار شیک و قابل تحسین است.

 انواع دسته گل برای مناسبت های مختلف

انتخاب دسته گل شیک به سلیقه افراد بستگی دارد اما باید گفت در مراسم خواستگاری بهتر است از گل‌های به رنگ صورتی بیشتر استفاده شود چرا که هم مولد فضایی شاد و رمانتیک خواهد بود و هم نشان دهنده دوستی و محبت فرد است. البته مرسوم است که از گل‌های رز و شیپوری برای انواع سبد گل و دسته گل خواستگاری استفاده‌ شود. برای خواستگاری معمولاً از سبد گل، جام گل، گلدان گل و یا باکس گل استفاده می‌‌شود.

نکته مهم آن‌ است که برای خرید گل خواستگاری بهتر است از گل فروشان متخصص در این امر بهره‌ گرفت چرا که انتخاب رنگ بندی گل‌ها طبق روانشناسی رنگ و ترکیب آنها در کنار هم امری مهم بوده و تاثیر بسزایی در زیبایی آن خواهد داشت.

دسته گل شیک برای خواستگاری

خواستگاری یکی از سنت‌های دیرینه و مقدمه‌ای برای امر ازدواج در کشور ما به شمار می‌آید. خواستگاری نیز مانند هر مراسم دیگری نیازمند رعایت تشریفات مختص به خود است. یکی از این تشریفات استفاده از دسته گل شیک و مناسب خواهد بود. به دلیل اینکه خاستگاری اولین برخورد خانواده داماد و عروس با یکدیگر است و آنها شناخت حداقلی از یکدیگر دارند. با این حساب اولین اطلاعاتی که از ظاهر داماد و خانواده وی به خانواده عروس مخابره می‌شود اهمیت فوق العاده‌ای دارد. پس انتخاب دسته گل شیک و مناسب امری خطیر و مهم‌ است چرا که این امر نشان دهنده احترام و محبت خانواده داماد به خانواده عروس ‌است.

دسته گل شیک برای هدیه

 شاید برای شما اتفاق افتاده ‌باشد که برای هدیه دادن به عزیزان خود تردید داشته باشید از چه چیزی بهره ببرید در این شرایط  باید  گفت؛ یکی از بهترین، به یاد ماندنی ترین و مقرون به صرفه ترین هدایا گل ‌است که هم زن و هم مرد از دریافت آن خوشحال خواهند شد. اگر می‌خواهید از دسته گل شیک به عنوان هدیه استفاده ‌کنید بهتر است از گلهای رمانتیک و خاص بهره ببرید.

گل رز یکی از انتخاب‌های دیرینه و پر کاربرد برای این نوع باکس هدیه ‌است اما باید گفت استفاده از گل رز شاید تکراری شده‌ باشد. پس بهتر است از گلهای خاص‌تری استفاده‌ کرد چرا که؛ هر گل با خود یک پیام مخصوصی به همراه دارد. مثلاً گل داوودی نماد دوستی است و می‌توان آن را به یک دوست صمیمی هدیه کرد و یا گل زنبق نشان تحسین است و می‌توان آن را برای موفقیت در تحصیل به یک عزیز هدیه ‌کرد.

علاوه بر این‌ها، گل لیلیوم نماد شادی و خوشبختی و یا گل ارکیده نماد عشق و شکوه ‌است و برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار مناسب خواهد بود. همانطور که هر گلی یک مفهومی دارد رنگ گلها نیز معنای مختص به خود را دارند مثلاً رنگ سفید نماد پاکی و جوانی ‌است یا رنگ قرمز رز نماد عشق به طرف مقابل‌است. با این حساب، یک باکس شیک گل متناسب با ویژگی‌های طرف مقابل می‌تواند هدیه به یاد ماندنی برای آن‌ها ‌باشد.

 دسته گل شیک برای تولد

 تولد یک بهانه خوب برای خوشحال کردن عزیزانمان و رساندن این مفهوم ‌است که وجود آنها در زندگی ما چه اهمیت فوق‌العاد‌ه ای داشته و آنها چقدر برای ما مهم ‌هستند. انتخاب یک هدیه مناسب شاید کار راحتی نباشد اما باید گفت در این بین انتخاب یک باکس و دسته گل شیک به عنوان هدیه تولد جایگاه ویژه‌ای در برابر سایر هدایا خواهد داشت. سر زندگی و شادابی گل می‌تواند پیام و احساس شما را به بهترین شکل ممکن به طرف مقابل انتقال دهد. شما می توانید با توجه به علایق طرف مقابل خود یا شخصیت وی و یا حتی با توجه به ماه تولد او یک دسته گل شیک به عنوان هدیه به وی تقدیم‌کنید.

دسته گل شیک و لاکچری

از آنجایی که گل، رنگ و نوع آن مفاهیم زیادی دارد پس بهتر است برای ایام ویژه خود مثل تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج و یا عقد از دسته گل شیک و لاکچری استفاده ‌کرد.  برای داشتن یک دسته گل شیک بهتر است از جام‌های گل و یا باکس استفاده‌ کنید چرا که؛ امروزه استفاده از جام و باکس بسیار معمول تر و با کلاس تر تلقی می‌شود. البته نوع گل نیز مهم است و بهتر است که از گلهای با رنگ شاد و شیک تر و به روزتر استفاده ‌کرد مانند؛ میخک قرمز، رز هلندی، گل داوودی و یا ژیپسوفیلا و ترکیب این موارد نمونه جذابی برای دسته گل شیک لاکچری خواهد بود. با رعایت این اصول شما یک دسته گل شیک برای هدیه دادن به عزیزانتان خواهید داشت .

دسته گل شیک و ساده

ممکن ‌است که شما علاقه‌ای به دسته گل‌های متراکم و با تعداد گل زیاد، نداشته باشید. مشکلی نیست؛ شما می‌توانید از دست گل‌های ساده که معمولاً در آن از یک نوع گل استفاده شده و یا از جام و یا باکس برخوردار نیست استفاده کنید. در واقع، این صنعت برای تمام علاقمندان گل با سبک و چینش مختلف موارد بسیاری در نظر گرفته‌ است.

 دسته گل شیک و ارزان‌

از مهم‌ترین شاخص‌های ‌خرید هر نوع کالایی قیمت آن محصول است. امروزه با افزایش هزینه گل شاید دغدغه‌های خریداران برای قیمت گل نیز، بالا رفته باشد. باید گفت جای نگرانی ‌نیست چرا که؛ همواره بسیاری از گل فروشی‌ها گل‌های ارزان قیمت و بسیار زیبا را با کیفیتی مطلوب به عرضه فروش می گذارند تا با جلب رضایت مشتری فروش بالایی هم داشته باشند .

از سوی دیگر اگر خریدار بخواهد دسته گل شیک تهیه کند بدون باکس و یا جام، باز بخش عظیمی از هزینه‌های خود را کاهش می‌دهد چرا که؛ خرید دسته گل نسبت به خرید گل همراه با جام و باکس مقرون به صرفه‌تر خواهد ‌بود.

علاوه بر این، خریدار می‌تواند با شناخت گل‌های ارزان قیمت و در عین حال زیبا از هزینه‌های خود بکاهد مانند؛ گلهای آلسترومریا گل جذاب، ژربرا، آنتوریوم نمونه‌هایی از گل‌های ارزان هستند.

 و در نهایت باید گفت که امروزه خوشبختانه فروشگاه های مجازی و آنلاین فروش گل و دسته گل شیک کمک ارزنده به متقاضیان کرده‌اند، چرا که؛ آنها می‌توانند در اسرع وقت بهترین گل را با کیفیت بالا و هزینه مناسب دریافت بکنند و از سوی دیگر اگر از کیفیت گلها راضی نبوده به راحتی بتوانید آن را مرجوع کنند. یکی از مجموعه‌های فعال در این زمینه، گالری گل بهار است که با گردآوری انواع گل‌های جذاب سعی در پوشش تمام سلایق افراد دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *