انواع-گل-ماشین-عروس

تنها زمانی فردی به جستجو در مورد انواع گل ماشین عروس می‌پردازد که یا در شرف ازدواج کردن باشد یا یک هنرمند بزرگ به دنبال ایده های ناب. به دو دلیل اصلی ماشین عروس در شب عروسی، اهمیت دارد یک آوردن عروس به سالن عقد یا تلار و کار کردن به عنوان ماشینی برای  “گریز” پس از پایان مراسم عروسی. هر چه که باشد زیبایی ماشین عروس را نمی‌توان کتمان کرد. از آنجایی که این دو بخش یکی از به یاد ماندنی ترین قسمت های یک عروسی هستند، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم به تزیینات ماشین عروسی فکر می‌کنند – به خصوص بهترین مرد، چون مردان معمولاً وظیفه تزئین ماشین را بر عهده دارند.

اگر می خواهید بهترین مرد در مراسم عروسی آتی خود باشید یا شاید بیشتر یک زوج اهل عمل هستید، احتمالاً به دنبال ایده‌های نابی می‌گردید تا ماشین عروسی خود را با چند تزیین دستی منحصر به فرد کنید. برای اینکه این کار را برای شما آسانتر کنیم، تعدادی از نکات مهم و منحصر بفرد و زیبا با ایده‌های تزیین ماشین عروسی را که می‌توانید از آنها الهام بگیرید، گردآوری کرده‌ایم.

 تزیینات ماشین عروسی به چند دسته تقسیم می شود:

تزییناتی که برای انواع ماشین‌های عروس دارای انواع مختلف و متفاوتی است که هر کس بنا به سلیقه خود یکی از آن موارد را انتخاب کرده و در آن روز به یادماندنی از آن استفاده می‌کند.

  •       تزیینات کاپوت ماشین عروس
  •       تزیینات درب ماشین
  •       تزیینات صندوق عقب

زوج‌ها سلیقه‌های متفاوتی در مورد طرح‌های ماشین عروسی خود دارند. یک سری روش‌های ساده برای تزئین ماشین عروس وجود دارد. به طوری که برخی روش سنتی‌تر یا همان بستن قوطی‌های حلبی که رنگ کرده اند و یا روی آن نقاشی کشیده‌اند را می‌پسندند که به صندوق عقب ماشین عروسی خود وصل کنند. برخی دیگر هم گزینه‌های به یاد ماندنی‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تری را می‌خواهند. ممکن است دوست داشته باشند یک شعر زیبا بر  روی کاپوت ماشین نوشته شود یا ربان‌های خوش رنگی را به آینه بغل‌های ماشین ببندند.

انواع مدل های گل ماشین عروس

انواع گل ماشین عروس بسیار متنوع و متفاوت است. مدل‌های ساده و شناخته شده و مدل‌های جذاب، خاص و مدرن وجود دارند. حال این زوجین هستند که باید تعیین کنند چه مدلی برای ماشین عروسی خود انتخاب کنند.

گل ماشین عروس قلبی

بیشتر تزئینات ماشین‌های عروس معمولاً در جلوی کاپوت ماشین به شکل یک قلب بزرگ با گل طراحی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از انواع گل ماشین عروس خود را تزئین کنید، اما چه بهتر که این گل به معنای عشق آتشین شما به همسرتان باشد. همان‌طور که می‌دانید عشاق همیشه به هم گل رز هدیه می‌دهند اما نه تنها دسته گل رز قرمز،  بلکه گل آماریس قرمز هم نماد عشق قوی و پر هیجان شما است. یک تزیین قلبی با گل رز قرمز و دسته گل ادریس صورتی برای عروس که مخصوص ازدواج است می تواند یک ایده بکر باشد.

گل ماشین عروس ساده

دسته گل‌های مینیمالیستی یک گزینه ساده و عالی هستند. آیا شما از آن دسته زوج‌هایی هستید که  ترجیح می‌دهند مسائل فرعی را کم ‌اهمیت نگه دارند یا فکر می‌کنید که لزومی ندارد توجه دیگران را به ماشین خود جلب کنید؟ می‌توانید به سراغ دسته‌های گل کوچک و ساده مینیمالیستی بروید. این نوع گل آرایی در جلوی ماشین انجام می‌شود  یا حتی از گل آرایی‌های کوچکی که به آینه‌های بغل خودرو بسته می‌شوند استفاده کنید. برای یک گزینه ساده‌تر، می‌توانید گل‌های تک رنگ و روشن را انتخاب کنید، یا برای جایگزینی هوشمندانه، از رنگ های تیره‌تر مانند گل رز قرمز و گل صد تومانی شرابی استفاده کنید. البته توجه داشته باشید اگر گلهایی با رنگ تیره به کار میبرید بهتر است رنگ ماشین شما روشن باشد.

گل ماشین عروس جدید

کافی است تا کمی در سایت‌های خارجی چرخ بزنید مدرن‌ترین و جدید‌ترین نوع تزئینات ماشین عروس به وسیله دسته گل‌های کوچکی است که روی درب ماشین گذاشته می‌شوند. این دسته گل‌ها به همراه یک تور رنگی با گل‌های ساده در اشکال مختلف علاوه بر ساده بودن جذابیت زیادی دارند.

ماشین عروس

گل ماشین عروس خطی

طراحی ماشین عروس خطی به این صورت می‌باشد که یک خط فرضی توسط گلفروش از یک سمت کاپوت تا سمت دیگر به شک ضربدری در نظر گرفته می‌شود. سپس با گلهایی مانند آلاله، میخک، نخود شیرین، نرگس که عطر و بوی آنها مدهوش کننده است، این خط فرضی را گل آرایی می‌کند. گاهی اوقات مشاهده شده که در وسط خط با گل درست شده، یک شکل دایره مانند هم به تزئین اضافه می‌کنند.

گل ماشین عروس مصنوعی

استفاده از گل‌های مصنوعی برای زوجینی که دوست ندارند پژمرده شدن گل ها را ببینند مناسب می‌باشد. معمولا عروس و داماد ترجیح می‌دهند از گل‌های مصنوعی که شکل خود را به خصوص در فصل‌های گرم سال حفظ می‌کند استفاده نمایند. اما اگر شما حافظ محیط زیست هستید، گل های کاغذی برای یک گزینه سازگار با محیط زیست، عالی است. می‌توانید ماشین عروسی را با یک ردیف گل کاغذی یا تکه‌های اوریگامی تزئین کنید.

صندوق عقب ماشین عروسی را با گل‌های کوچکی که با کاغذ رنگی خنثی ساخته شده‌اند پر کنید تا یک طراحی زیبا و ساده داشته باشید. می‌توانید به هنرمندان صنایع دستی سفارش دهید تا گل‌های کاغذی را برای شما بسازند یا حتی دامادها با کمک ساقدوش‌های خود در یادگیری نحوه ساخت گل‌های کاغذی وارد عمل شود. این در واقع یک تمرین خوب برای همکاری در روزهای تعیین کننده زندگی با همسرتان می‌باشد. دسته گل مصنوعی هم گزینه مناسبی برای عروس‌های عزیزی است که دوست دارند دسته گل خود را به عنوان یک یادگاری از خاطرات شیرین روز زندگی خود نگه دارند.

گل ماشین عروس شیک

اگر عروسی خود را در یک ویلای لاکچری یا یک باغستان خصوصی گرفته‌اید، تم طبیعت، بهترین تم برای شما است. تاج‌های گل سبز برای عروسی‌های خاص و با تم طبیعت و روستایی، ایده‌ای عالی و منحصر به ‌فرد برای تزیین ماشین عروس می‌باشند. به جای چیدمان گل‌های معمولی یا انواع گل ماشین عروس تکراری، شاخ و برگ‌های همیشه سبزی را پیدا کنید که می‌توانید آنها را به شکل تاج گل بچینید، مانند رزماری، کاج، مرت و برگ لیمو به همراه گل‌های همیشه جذاب ادریس که هر رنگش نماد یک حس خوب است.

گل ماشین عروس

گل ماشین عروس ارزان

اگر شما یک جشن عروسی کوچک گرفته‌اید، یا علاقه به استفاده از گل‌های گران قیمت ندارید یک سری گل ماشین عروس  ارزان نیز وجود دارند که می‌توانید با آنها ماشین خود را تزئین کنید. لازم نیست حتما یک نوع گل را به کار ببرید. می‌توان از انواع گل‌ها به رنگ‌هایی که هارمونی زیبایی با هم دارند استفاده کرد. ارکیده، گل بنفشه، گل آزالیا، گل یشم که از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند برای زیبا کردن خودرو خود خریداری کنید. از گلفروشی که به او مراجعه کردید بخواهید به صورت دایره‌ای یک دایره پر از گل‌های خوش رنگ روی صندوق عقب ماشینتان را تزیین کند.

نکاتی که باید حتما در تزئین ماشین به آن توجه کنید!

حداقل امکان از برچسب و چسب‌هایی که مناسب خودرو نیستند استفاده نکنید تا روز بعد تمیز کردن و جداسازی تزئینات اذیت کننده نباشد. نوارها و رنگ‌هایی که به آسانی آثار آنها با آب شسته می‌شوند به کار ببرید. از تجهیزات فلزی و چسب حرارتی در تزئین ماشین کمتر استفاده کنید. گالری بهار گل با انواعی از تاج گل، باکس گل، انواع گل ماشین عروس آماده است تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه کند. تیم فروشگاه اینترنتی بهار گل دارنده انبوهی از گل‌های متنوع طبیعی و مصنوعی می‌باشد. می توانید از طریق سایت سفارش گل آنلاین در تهران را انجام دهید و گل را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

ما با آرزوی یک زندگی پر از طراوت مانند گل لاله و یک زندگی پر از عشق به مثال گل رز می‌توانیم راهنمایی‌های لازم را به شما زوج های عزیز در خصوص انتخاب گل‌های مناسب برای گل آرایی ماشین و دسته گل عروس با قیمتی مناسب و کیفیت منحصر به فرد ارائه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *