گل خواستگاری لاکچری

به طور کلی یکی از اصلی ترین ارکان مراسم خواستگاری گل بوده و تاثیر بسیاری بر ظاهر خانواده داماد می گذارد. خرید گل خواستگاری لاکچری موجب افزایش احترام، ارزش و سلیقه خانواده ها شده و ملزم به شناخت نکات بسیاری است چرا که انتخاب گل مناسب منجر به افزایش زیبایی دسته گل یا سبد گل خواستگاری می شود. یکی از بهترین انتخاب ها دسته گل رز قرمز و یا سبد گل است. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع گل خواستگاری لاکچری

  1. لیلیوم: گل لیلیوم در حقیقت دارای رنگ سفید متمایل به زرد است و از جام ۶ قسمتی برخوردار می باشد. قسمت شهدساز این مدل گل، سبز رنگ بوده و رایحه بی نظیر آن موجب افزایش جذابیت دسته گل می شود. همچنین دسته گل لیلیوم به صورت تکی یا به همراه گل های گوناگون طراحی شده و انتخاب مناسبی برای خرید گل خواستگاری لاکچری می باشد. به عنوان مثال دسته گل آبشاری نوعی از دسته گل های لیلیوم بوده و یکی از پرطرفدارترین گل ها به شمار می آیند.
  2. ارکیده: این گل یکی از لوکس ترین گل ها برای دسته گل خواستگاری بوده و در عین حال جزو گران ترین گل ها به حساب می آید. این مدل گل زیبا ترکیب بی نظیری از رنگ های سفید، سرخابی، قرمز و بنفش بوده و برای انواع مدل های دسته گل خواستگاری مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر گل ارکیده با توجه به داشتن سایز مناسب، به همراه سایر گل ها و برگ های تزئینی جهت آرایش دسته گل های خواستگاری مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. گل رز: انتخاب گل رز در حقیقت انتخاب روش کلاسیک به منظور طراحی گل خواستگاری لاکچری می باشد. به عنوان مثال دسته گل رز قرمز و صورتی نماد عشق بوده و اغلب برای مراسم آشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به منظور طراحی سبد گل و حلقه ازدواج می توانید از گل رز سرخ و سایر گل های معطر استفاده کرده و جذابیت سبد گل خواستگاری را دو چندان کنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه لازم است درباره گل های مناسب مراسم خواستگاری بدانید را می توانید از این مقاله بیابید.

افزایش دسته گل لیلیوم

برای خرید دسته گل خواستگاری چه گلی مناسب است؟

یکی از قدیمی ترین آداب برای مراسم خواستگاری در حقیقت خرید دسته گل بوده است و انتخاب دسته گل فانتزی در طرح های گوناگون به شما در جهت افزایش جذابیت گل ها کمک می کند. خرید گل خواستگاری لاکچری ترکیب شده از رز آبی و قرمز، انتخاب منحصر به فردی بوده و یکی از پرطرفدارترین نوع دسته گل نیز می باشد.

همچنین انتخاب جام نقره‌ای یا طلایی برای گل های لاکچری و زیبا، بهترین گزینه برای مراسم خواستگاری بوده و دارای جلوه بی نظیری می باشد. از طرفی سلیقه افراد برای انتخاب گل و دسته گل متفاوت است چرا که گل ها دارای تنوع و طراحی گوناگونی می باشند. توجه به فصل ها نیز کمک بسزایی در انتخاب گل مناسب می کند. به عبارتی دیگر همه فصل ‌های سال در حقیقت گل های مختص به خود را دارند. به عنوان مثال گل لاله و نرگس مختص فصل بهار، زنبق مختص فصل پاییز، رز مختص فصل تابستان و نیلوفر مختص فصل زمستان می باشد.

انتخاب گل مناسب برای خواستگاری

برای مراسم خواستگاری چه گلی بخریم؟

به طور کلی جهت انتخاب گل خواستگاری لاکچری به نکات بسیاری باید توجه کنید که عبارتند از:

  • انتخاب گل های زیبا و تشریفاتی به منظور طراحی دسته گل خواستگاری به شما کمک می کند که ارزش طرف مقابل خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.
  • در صورت داشتن آشنایی قبلی با خانواده عروس و اطلاع داشتن از سلیقه طرف مقابل بهتر است دسته گل یا سبد گل متناسب با سلیقه و رنگ مورد علاقه عروس را تهیه کرده و جذابیت گل های خود را حفظ کنید. به عبارتی دیگر این امر باعث می شود که علاقه شما به خانواده عروس ثابت شود.
  • در برخی مواقع انتخاب باکس گل لوکس به همراه شیرینی یا شکلات تزیین شده در حقیقت استفاده از طراحی جدید بوده و نشان دهنده ادب و احترام شما به خانواده عروس می باشد.
  • گل هایی که دارای رنگ سبز، زرد و نارنجی هستند، دارای محبوبیت کمتری نسبت به سایر گل ها بوده و کمتر برای مراسم های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی انتخاب گل های سرخابی و قرمز برای جلسه اول آشنایی کمی افراطی است چرا که این رنگ ها نماد عشق می باشند. بنابراین بهترین انتخاب جهت خرید گل خواستگاری لاکچری گل هایی با رنگ صورتی، بنفش، سفید و یاسی است.

بهترین انتخاب برای دسته گل خواستگاری

برای خواستگاری سبد گل سفارش دهیم یا دسته گل

سبد یا باکس گل در حقیقت حالت رسمی و محترمانه ای برای مراسم خواستگاری داشته و اغلب گزینه مناسب تری نسبت به دسته گل به حساب می آید. از طرفی اگر طرف مقابل شما آشنا بوده و به خواستگاری اقوام نزدیک می روید، انتخاب دسته گل حالت صمیمانه تری داشته و برای تعیین مراسم های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دسته گل حالت دوستانه تری نسبت به سبد گل رسمی داشته و متناسب با میزان آشنایی خانواده ها و بودجه خانواده داماد نیز انتخاب می شود. به عنوان مثال اگر میزان صمیمیت بین خانواده ها زیاد باشد، می توانید با صرفه بودجه محدود اقدام به دسته گل شیک با اندازه متوسط کنید.

از طرفی انتخاب دسته گل یا سبد گل کوچک جهت گل خواستگاری لاکچری، انتخاب نامناسبی است چرا که گل های کوچک شباهت زیادی به دسته گل عروسی داشته و برای مراسم خواستگاری مورد استفاده قرار نمی گیرند. همچنین انتخاب سبد گل لوکس به جای دسته گل های بزرگ و گران قیمت، گزینه مناسب تری بوده و موجب افزایش رسمیت و زیبایی مراسم شما می شود. گل های گوناگونی برای طراحی سبد گل خواستگاری نیز مورد استفاده قرار گرفته و هر کدام دارای ظاهر منحصر به فردی می باشند.

طراحی سبد گل خواستگاری

به عنوان مثال می توانید گل ارکیده را به عنوان گل اصلی باکس یا سبد گل انتخاب کنید چرا که گل ارکیده مختص بانوان بوده و حس اعتماد به نفس بالایی به آنها هدیه می دهد. از طرفی گل ارکیده در حقیقت نماد خاندان سلطنتی بوده و نوعی گل لوکس و گران قیمت به شمار می آید. همچنین ترکیب گل ارکیده سفید و صورتی یکی از پرطرفدارترین گل ها جهت خرید گل خواستگاری لاکچری و طراحی سبد گل بوده و زیبایی باکس گل را افزایش می دهد. انتخاب بعدی جهت طراحی سبد گل، گل لیلیوم است که گلی بزرگ و زیبا بوده و از رایحه بی نظیری برخوردار می باشد. گل لیلیوم در اندازه ها، رنگ ها و طرح های گوناگونی تهیه شده و جلوه منحصر به فردی به سبد گل خواستگاری می بخشد. همچنین گل آنتریوم یکی دیگر از گل های لاکچری و زیبا جهت طراحی باکس گل خواستگاری بوده و با توجه به داشتن ظاهر درخشان، موجب افزایش جذابیت سبد گل می شود.

کلام آخر

در نتیجه خرید گل خواستگاری لاکچری در وهله اول ملزم به شناخت انواع گل های شیک و مورد نیاز جهت تزیین دسته گل یا سبد گل است. همچنین انتخاب دسته گل برای مراسم های صمیمی و سبد گل برای مراسم های رسمی گزینه مناسبی می باشد. بهار فلاور به شما کمک می کند تا گل های لوکس و متناسب با سلیقه خود را جهت طراحی سبد گل خواستگاری انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *