گل مراسم ختم

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع گل مراسم ختم هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

گل مراسم ختم و ویژگی های مهم آن

یکی از مراسم‌هایی که خرید گل در آن بسیار مهم است، مراسم ختم می‌باشد. بیشتر افراد با تقدیم گل به خانواده متوفی، حس همدردی با آنها می‌کنند و بدین شکل، اَدای احترام نسبت به فرد متوفی و خانواده وی خواهند داشت. برای سفارش دسته گل یا تاج گل مراسم ختم، باید به ویژگی‌ گل‌های تزیین شده و همچنین کیفیت آنها توجه کنید. همانطور که می‌دانید هر گل نمایانگر مفهوم و معنای خاصی است که باید برای دسته گل یا سبد گل جهت عرض تسلیت، مناسب‌ترین آنها را انتخاب کرد.

بیشتر گل فروشی برای تزیین و چیدمان گل مراسم ختم، از گل سفید رنگ به ویژه گلایل استفاده می‌کنند. گل گلایل نمادی از پاکی، صمیمیت و ارزش‌های اخلاقی است که با رنگ سفید حس آرامش و تسلی خاطر به خانوادۀ متوفی القاء خواهد کرد. در کنار گل گلایل می‌توانید از گل‌های دیگر مانند لیلیوم، داوودی، میخک، زنبق، نرگس و ارکیده نیز در چیدمان دسته گل یا سبد گل استفاده کنید.

حتماً در سفارش خود به تر و تازه بودن و همچنین شاداب بودن گل‌ها اهمیت دهید. ضمن آنکه، هرگز در سفارش گل مراسم ختم، از گل‌های مصنوعی استفاده نکنید. گل مصنوعی مناسب فضای ختم و مراسم ترحیم نیست. به این خاطر که خانوادۀ متوفی بعدها با مشاهدۀ دسته گل تقدیمی از طرف شما، یاد روزهای تلخ برایشان زنده خواهد شد و این اتفاق، هرگز خاطرۀ خوشایندی در ذهن آنها رقم نخواهد زد.

بهتر است هنگام سفارش دسته گل یا تاج گل مراسم تسلیت، از ساده‌ترین تزئینات برای تزیین دسته گل یا سبد گل استفاده کنید.

گل مراسم ختم چیست

گل مراسم ختم، مناسب ایام و روزهای ختم و ترحیم است که با تقدیم آن به خانواده متوفی و اطرافیان او، حس همدردی با آنها خواهید داشت. برای مراسم ختم، حتما از گل‌های شاداب و با عطر و بوی خوش استفاده کنید تا روح و روان خانواده متوفی و فضای مراسم ترحیم، کمی تلطیف شود.

برای مراسم ختم، گل‌های زیادی وجود دارد که از جملۀ آنها گل ارکیده، لیلیوم، گلایل، زنبق و رز می‌باشد. هر دسته گل و سبد گل زیبایی که برای این مراسم سفارش می‌دهید بهتر است شامل گل‌های رنگ سفید باشد. رنگ سفید آرامش روحی و روانی خاصی به فضای مراسم ختم القاء کرده و ضمناً عطر خوش برخی گل‌ها، محیط را تلطیف خواهد کرد.

در سایت گالری گل بهار، انواع گل مراسم ختم متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده وجود دارد، با انتخاب گل یا دسته گل مورد نظر، سفارش خود را ثبت کرده و سپس منتظر ارسال سریع آن باشید.

گل برای مراسم ختم

گل مخصوص مراسم ختم

بسیاری از گل فروشی‌ها برای آنکه تنوع زیادی در نمونه کارهای خود ارائه کنند، از انواع گل برای تزیین سبد گل یا تاج گل مراسم ختم استفاده می‌کنند. بیشترین گل مورد استفاده برای مراسم تسلیت، گل گلایل به رنگ سفید است.

هر چند برخی گل‌های دیگر مانند گل ارکیده یا داوودی نیز در تزیین سبد گل یا تاج گل استفاده می‌شوند و با قرار گرفتن چند گل کنار هم، زیبایی و شیک بودن سبد گل بیشتر به چشم دیده می‌شود. نکتۀ مهم هنگام سفارش تاج گل و سبد گل، اهمیت به کیفیت و سالم بودن گل‌های طبیعی است.

تاج گل مراسم ختم

در روز خاکسپاری، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا به خانوادۀ متوفی تاج گل تقدیم کنند. با تقدیم تاج گل زیبا و شیک، ارتباط عمیقی بین شما و خانوادۀ متوفی شکل خواهد گرفت و ضمناً این حس همدردی شما در ذهن آنها برای همیشه باقی خواهد ماند.

تاج گل مراسم ختم شامل گل‌های گلایل، ارکیده، داوودی، میخک، نرگس و . . . خواهد بود. با توجه به میزان بودجه و ابعاد تاج گل، سفارش خود را می‌توانید در سایت گالری گل بهار ثبت کنید. گالری گل بهار، انواع تاج گل با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم نموده است.

سبد گل مراسم ختم

اگر به دنبال سفارش سبد گل مراسم ختم هستید که در عین زیبایی و شیک بودن، قیمت مناسب نیز داشته باشد، بهتر است سفارش خود را در فروشگاه گالری گل بهار ثبت کنید.

گالری گل بهار انواع سبد گل مراسم ختم با جدیدترین و بهترین تزیینات را در اختیار شما خواهد گذاشت. سبد گل سفارشی باید متناسب با فضای ختم انتخاب شود.

تاج گل مراسم ختم

سبد گل مناسب ختم

سبد گل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراسم ختم یا ترحیم است. بیشتر افراد با تقدیم سبد گل به خانوادۀ متوفی، حس مشترک و همدردی با آنها خواهند داشت و بدین شکل، روح و روان آنها را تسلی خواهند داد. برای سفارش سبد گل بهتر است از سبد بسیار ساده و معمولی استفاده کنید. ضمن آنکه، گل‌های سفارشی نیز باید کاملاً سالم و شاداب باشند. اگر قصد سفارش گل‌های رنگی را دارید، بهتر است از گل‌های رنگ زرد، صورتی ملایم و مشکی استفاده کنید. همچنین برای تزیین سبد گل، تزئینات ساده و معمولی سفارش دهید.

سبد گل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراسم ختم یا ترحیم است. بیشتر افراد با تقدیم سبد گل به خانوادۀ متوفی، حس مشترک و همدردی با آنها خواهند داشت و بدین شکل، روح و روان آنها را تسلی خواهند داد. برای سفارش سبد گل بهتر است از سبد بسیار ساده و معمولی استفاده کنید. ضمن آنکه، گل‌های سفارشی نیز باید کاملاً سالم و شاداب باشند. اگر قصد سفارش گل‌های رنگی را دارید، بهتر است از گل‌های رنگ زرد، صورتی ملایم و مشکی استفاده کنید. همچنین برای تزیین سبد گل، تزئینات ساده و معمولی سفارش دهید.

دسته گل مراسم ختم

با تقدیم دسته گل و حضور در مراسم ختم، قطعاً خانواده متوفی حس خوبی از ادای چنین احترامی خواهند داشت. مراسم ختم، مراسم غم‌انگیزی است که با وجود عطر و بوی گل‌های طبیعی، مسلماً از سنگینی فضای مراسم ختم، کمی کاسته خواهد شد و روح آنها نیز آرامش بیشتری درک خواهد کرد. انواع دسته گل مراسم ختم در فروشگاه گل فروشی گالری گل بهار موجود است.

با مراجعه به سایت فروشگاه و سفارش محصول مورد نظر، در هر کجای ایران که باشید، سفارش به دست شما در اسرع وقت خواهد رسید. تمام دسته گل‌های موجود در گالری گل بهار، از گل‌های بسیار با کیفیت و با طراوت تزیین شده‌اند. بنابراین، با خیال آسوده سفارش خود را در گالری ثبت نمایید.

دسته گل مراسم ختم

کلام آخر

حضور در مراسم ختم و ترحیم عزیزان، همراه با تقدیم سبد گل، در واقع، نشان از اَدای احترام و ابراز همدردی با اطرافیان و خانوادۀ متوفی است. با تقدیم هر شاخه گل یا سبد گل به خانوادۀ متوفی، روحیۀ غم‌آلود آنها را کمی آرامش خواهید داد.

حتماً در سفارش سبد گل یا تاج گل مراسم ختم از گل‌های طبیعی و خوش عطر و بو استفاده کنید. ضمن آنکه، گل‌های سفارشی باید از نوع گل‌های درجه یک و شاداب باشند تا در طول مراسم ماندگاری بیشتری داشته باشند.

حتماً در سفارش خود به تر و تازه بودن و همچنین شاداب بودن گل‌ها اهمیت دهید. ضمن آنکه، هرگز در سفارش گل مراسم ختم، از گل‌های مصنوعی استفاده کنید. گل مصنوعی مناسب فضای ختم و مراسم ترحیم نیست. به این خاطر که خانوادۀ متوفی بعدها با مشاهدۀ دسته گل تقدیمی از طرف شما، یاد روزهای تلخ برایشان زنده خواهد شد و این اتفاق، هرگز خاطرۀ خوشایندی در ذهن آنها رقم نخواهد زد.

برای سفارش سبد گل بهتر است از سبد بسیار ساده و معمولی استفاده کنید. ضمن آنکه، گل‌های سفارشی نیز باید کاملاً سالم و شاداب باشند. اگر قصد سفارش گل‌های رنگی را دارید، بهتر است از گل‌های رنگ زرد، صورتی ملایم و مشکی استفاده کنید. همچنین برای تزیین سبد گل، تزئینات ساده و معمولی سفارش دهید.

بیشترین گل مورد استفاده برای مراسم تسلیت، گل گلایل به رنگ سفید است.

گل مراسم ختم – گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد. شماره تماس جهت سفارش گل: ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳- ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *