عکس دسته گل برای تسلیت

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع دسته گل برای تسلیت هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

انتخاب بهترین دسته گل برای تسلیت

گل همواره نماد آرامش، مهر و عطوفت است که در مراسم مختلف برای عزیزانمان هدیه می‌بریم. از جمله مراسم‌هایی که دسته گل، تاج گل یا سبد گل  و گل تسلیت به دیگران هدیه می‌دهیم، مراسم تشییع جنازه و ختم عزیزان و دوستان خواهد بود. برای آنکه به دیگران بابت غم و اندوه پیش آمده، تسلی و آرامش دهیم، بهترین هدیه دسته گل برای تسلیت می‌باشد. در این بخش به ویژگی‌های مهم دسته گل مراسم ترحیم اشاره‌ای خواهیم داشت.

  • بهتر است گل‌هایی را که برای دسته گل انتخاب می‌کنید، شامل گل‌هایی با رنگ روشن باشند. به طور معمول، از گل گلایل به خاطر فراوانی گل در یک دسته و همچنین رنگ روشن آن بیشتر استفاده می‌شود، در کنار گل گلایل سایر گل‌هایی که مفهوم نزدیکی به مراسم دارند را انتخاب کنید.
  • تزیین و گل‌آرایی که برای دسته گل یا سبد گل در نظر دارید، بهتر است ساده و شکیل باشد. هدف اصلی از هدیۀ این گل، صرفاً ابراز همدردی و تسلی بخشیدن به خانواده متوفی است. بنابراین، سادگی و زیبایی را در اولویت خریدتان قرار دهید.
  • از گل‌های مصنوعی برای گل‌آرایی دسته گل تسلیت، استفاده نکنید. زیبایی و طراوت گل‌های طبیعی به شکلی شگفت انگیز، فضای غم را تلطیف کرده و ضمناً عطر خوش آن در مَشام و روح دیگران، تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. از همین رو، گل‌های طبیعی و شاداب برای دسته گل انتخاب کنید.
  • سبد گلی که برای تزیین و یک دست کردن گل‌ها انتخاب می‌کنید، بهتر است مناسب چنین فضایی باشد. از سبد گل‌های با شکل و ظاهر خاص که جلب توجه می‌کنند، استفاده نکنید.
  • گل‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید دوام و شادابی بالایی داشته باشند. به این خاطر که در فضاهای این چنینی، اغلب افراد فرصت رسیدگی به گل‌ها را نداشته و ضمنا جابجایی زیادی ممکن است داشته باشند. به همین جهت، نوع گل انتخابی و دوام آن باید کاملاً مورد توجه قرار گیرد.
دسته گل برای تسلیت
  • به طور کلی برای هر فصل از سال، گل‌‌های متفاوتی وجود دارد. اگر در فصل سرما یا گرما، دسته گل تهیه می‌کنید، حتماً به ویژگی‌های آن توجه کنید. گلی که در سرما مقاومت است، ممکن است در طول یک روز گرم، شادابی و طراوت خود را از دست بدهد.

قیمت دسته گل برای تسلیت

امروزه، تنوع در طراحی و گل‌آرایی انواع دسته گل، تاج گل و سبد گل نسبت به گذشته بیش از بیش دیده می‌شود. همین ویژگی متنوع بودن دسته گل‌ها، باعث خواهد شد تا افراد با توجه به میزان بودجۀ خود، خرید دسته گل یا سبد گل را انجام دهند. با ورود به فروشگاه‌های گل فروشی، آنچه که باعث افزایش یا کاهش قیمت دسته گل می‌شود، معمولاً نوع و ویژگی گل‌ها در کنار تزیین صورت گرفته است. هر چه سبد گل یا دسته گل، از تعداد طبقات و گل‌های بیشتری برخوردار باشد، مسلماً قیمت دسته گل انتخابی نیز گران‌تر خواهد بود.

گل ترحیم

همانطور که در قسمت ابتدایی مقاله، اشاره کردیم، بهترین نوع گل برای دسته گل تسلیت، گلی است که طراوت و دوام بیشتری داشته باشد و ضمناً دارای رنگ و عطر خوبی باشد.

دسته گل مصنوعی برای چنین مراسمی به هیچ وجه مناسب نبوده و حس خوبی را به دیگران القاء نخواهد کرد. وقتی عطر خوشِ گل‌های طبیعی به مَشام حاضرین در مراسم می‌رسد، بخشی از روح و جان آنها تسلی می‌یابد و حس آرامش بیشتری در آنها متبلور می‌شود. از همین رو، دسته گل، تاج گل یا سبد گلی که برای این مراسم انتخاب می‌کنید، باید از چنین ویژگی‌هایی برخوردار باشند.

دسته گل برای سر خاک

با خرید دسته گل و حضور بر سر مزار عزیزانمان، قصد داریم تا به آنها ادای احترام کرده و بخشی از احساسات و غم خود را نسبت به آنها ابراز کنیم. بیشتر گل‌هایی که در مراسم خاکسپاری استفاده می‌شوند، شامل گل‌های گلایل، زنبق، داوودی، لیلیوم، ارکیده و نرگس می‌باشند که ممکن است در قالب سبد گل یا دسته گل هدیه داده ‌شوند.

دسته گل برای عرض تسلیت

دسته گل برای عرض تسلیت

برای عرض تسلیت و اَدای احترام به خانواده متوفی، لازم است دسته گل مناسب و زیبایی در خور و شایستۀ مراسم تهیه نماییم. بدین شکل، می‌توانیم بخشی از احساسات و حس همدردی خود را به خانواده متوفی ابراز کرده و تسلی بخش روح و روان آنها باشیم. دسته گلی را باید برای عرض تسلیت انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری، حس و حال خوبی به اطرافیان القاء کند و باعث آرامش آنها شود.

دسته گل برای تسلیت مادر

بزرگترین غمی که سنگینی و جانکاه بودن آن بر هیچکس پوشیده نیست، غم فراق مادر است. تحمل غم از دست دادن مادر برای بسیاری از فرزندان و اطرافیان، دشوار است. اما آنچه که باعث دلگرمی و تحمل چنین رنج عظیمی خواهد شد، حضور اقوام در کنار این عزیزان می‌باشد. ضمن آنکه، خرید دسته گل یا سبد گل زیبا نیز باعث شادی و آرامش روحی این عزیزان خواهد شد. گل‌هایی که برای چنین مراسمی انتخاب می‌کنید، بهتر است گل‌هایی با مفهوم عشق، محبت و معصومیت باشند تا مفهوم اصلی از کنار هم بودن چنین گل‌هایی به خانواده منتقل شود

دسته گل برای تسلیت پدر

پدر، نمادی از کوه و صلابت همیشگی در جمع خانواده است که با مرگ او، بخشی عظیمی از حمایت‌های همیشگی از افراد خانواده سلب خواهد شد. برای حضور در این مراسم و بودن در کنار افرادی که غم جانسوزی را متحمل شده‌اند، لازم است هدیۀ مناسب نیز فراهم شود. بهترین هدیه در چنین شرایطی، خرید دسته گل برای تسلیت مرگ پدر است.

دسته گل برای سر خاک

انتخاب و تهیۀ دسته گل، سبد گل یا تاج گل برای مراسم ترحیم، به منظور عرض احترام و همدردی با خانواده متوفی است. بنابراین، بسیار مهم است که هنگام خرید دسته گل، به ویژگی، مفهوم و نوع گل‌ها، زیبایی ظاهری و سادگی سبد گل، گل‌آرایی مناسب دسته گل و کیفیت هر یک از گل‌ها، توجه نمایید. توجه به تمام موارد اشاره شده، باعث خواهد شد تا شما انتخاب مطلوب و بهتری داشته و مهمتر از آن، حس همدردی خود را به شیوۀ صحیح منتقل خواهید کرد.

برای آنکه به دیگران بابت غم و اندوه پیش آمده، تسلی و آرامش دهیم، بهترین هدیه دسته گل برای تسلیت می‌باشد.

متنوع بودن دسته گل‌ها، باعث خواهد شد تا افراد با توجه به میزان بودجۀ خود، خرید دسته گل یا سبد گل را انجام دهند.

شامل گل‌های گلایل، زنبق، داوودی، لیلیوم، ارکیده و نرگس می‌باشند که ممکن است در قالب سبد گل یا دسته گل هدیه داده ‌شوند.

خرید آنلاین دسته گل تسلیت – گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل. شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳- ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *