عکس دسته گل بله برون

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.اگر شما هم علاقمند به موضوع دسته گل بله برون هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

ویژگی های یک دسته گل بله برون مناسب

تقدیم یه شاخه یا دسته گل به دیگران، نشان از احترام و محبت افزون بر او دارد. ذات گل در زیبایی و ابراز محبت و عشق است، به همین دلیل، شاهد استفاده از آن در برخی مراسم مانند تولد، خواستگاری، ازدواج، بله برون و . . .  در شکل های مختلف تاج گل ، سبد گل ، باکس گل و…  هستیم. برای هر مراسم یا هر شخصی، بهتر است، دسته گُلی متناسب با آن شرایط تهیه کنیم. به طور مثال دسته گل روز تولد با دسته گل روز عروسی یا بله برون متفاوت است. توجه به چنین نکاتی، باعث انتخاب دسته گل زیبا و خاص خواهد شد.

در این بخش از مقاله قصد داریم در خصوص، ویژگی دسته گل بله برون، نکاتی را عنوان کنیم:

  • برای دسته گل بله برون، از گل‌های شاداب و سالم استفاده کنید. هرگز، گل‌های پَلاسیده و پژمرده را برای دسته گل چنین مراسم مهمی انتخاب نکنید.
  • از ترکیب گل‌های رنگارنگ و طبیعی، بیشتر برای تزیین دسته گل استفاده کنید.
  • اگر با فرد مورد نظر آشنایی قبلی دارید و از سلیقۀ او آگاه هستید، بهتر است، برخی از گل‌ها را متناسب با علاقۀ او انتخاب کنید.
  • روز بله برون برای هر دو طرف، روز بسیار خاص و به یاد ماندنی است. بنابراین، سعی کنید از گل‌های خوش عطر و بو نیز در دسته گل بله برون استفاده کنید تا عطر گل‌ها تا سالیان سال در ذهن باقی بمانند.
  • اگر قصد تهیه سبد یا باکس گل را دارید، حتماً در انتخاب اندازه و مَتریال باکس گل توجه کنید. ضمن آنکه سعی کنید در باکس یا سبد گل، ترکیبی از چند گل طبیعی و شاداب را نیز لحاظ کنید.
دسته گل بله برون

دسته گل بله برون جدید

برای رفتن به مراسم بله برون، باید به آداب و رسوم آن نیز توجه کرد. یکی از آداب حضور در خانه عروس، خرید دسته گل بله برون به همراه هدایا و جعبه شیرینی است. ضمن آنکه باید در انتخاب هدایا و دسته گل نیز اهمیت زیادی قائل شد. امروزه، با تنوع بسیار زیادی که در نوع گل‌ها و همچنین تزیین آنها وجود دارد، خرید دسته گل یا سبد گل با تزیین زیبا و متفاوت چندان دشوار نیست. به ویژه اینکه، بیشتر گل فروشی‌ها، نسبت به سبک و مدل جدید گل آرایی نیز مهارت و آگاهی کافی را دارند.

بهتر است، دسته گل بله برون، در بردارندۀ گل‌های رنگارنگ و البته متناسب با مراسم باشد و مهمتر اینکه، گل‌ها بسیار با طراوت و سالم باشند.

دسته گل بله برون عروس

شاید اگر از بیشتر افرادی که مراسم بله برون و عروسی را پشت سر گذاشته‌اند، بپرسید؟

بهترین چیزی که ممکن است به یادگار نگه داشته باشند، دسته گلی خواهد بود که در مراسم مختلف مانند خواستگاری تا بله برون گرفته‌اند. دسته گل بله برون اگر طبق سلیقۀ عروس، تهیه شده باشد، قطعاً برای عروس بسیار جذاب و خوشایند خواهد بود. بسیاری از افراد، پیش از مراسم بله برون، می‌توانند نسبت به گل‌ها و رنگ‌های مورد علاقۀ عروس آگاهی پیدا کنند و با توجه به این آگاهی دسته گل یا سبد گل زیبا فراهم کنند.

اگر برای مراسم بله برون، رنگ خاصی را به عنوان تِم رنگی در نظر گرفته‌اید، حتماً از چند شاخه گل همرنگ با تِم، در دسته گل بله برون استفاده کنید.

دسته گل بله برون رز

گُل رز در بسیاری از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم، نمایانگر عشق است و دلدادگی. از همین رو، استفاده از آن در دسته گل بله برون، جلوۀ زیبایی است از ظهور عشق و تقدیم آن به معشوق. هر چند، امروزه، گُل رز، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. به همین جهت، لازم است به رنگ و نوع آن برای دسته گل بله برون دقت زیادی داشته باشید.

مدل دسته گل بله برون

گل آرایی و تزیین دسته گل بله برون متفاوت، با توجه به تنوع زیاد در اقلام مورد استفاده مانند تور، روبان، شاخ و برگ‌های طبیعی، کاغذهای مرغوب و مهمتر از همه،گل‌های خوش رنگ و زیبا، کار غیر ممکنی نیست. تنوع در مدل و تزیین انواع دسته گل یا سبد گل به حَدی است که در عَرض چند دقیقه، مدل دسته گل خود را می‌توانید به گُل فروش سفارش دهید. بهتر است مدل دسته گل بله برون یا مراسم مهم این چنینی، کمی رسمی و خاص باشد.

قیمت دسته گل بله برون

همیشه برای خاص بودن، نیاز به صرفه هزینۀ زیاد نیست. کافی است در انتخاب گل و تزیینات آن دقت داشته باشیم. همانطور که در قسمت قبل عنوان نمودیم، در حال حاضر، تنوع زیادی در مدل‌ دسته گل بله برون وجود دارد که متناسب با میزان هزینه و بودجه‌تان می‌توانید، مدل دسته گل مورد نظر را انتخاب نمایید.

اما از سوی دیگر، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً دسته گل زیبا و خاصی را انتخاب کنید و ضمناً مبلغ بیشتری از هزینۀ شب بله برون را به خرید دسته گل تخصیص دهید.

دسته گل بله برون شیک

برای شیک بودن دسته گل، الزاماً نباید هزینۀ زیاد صرف کرد. دسته گل بله برون شیک، دسته گُلی است که در عین سادگی و زیبایی، متفاوت به نظر برسد. شاید بارها دیده باشید که برخی افراد دسته گل بزرگی با قیمت بالا خریده‌اند، اما هیچ جلوۀ خاصی از ترکیب رنگ گل‌ها و تزیینات آن به چشم دیده نمی‌شود.

برای آنکه دسته گل شیک و زیبایی تهیه کنید، کافی است به نوع و کیفیت گل و همچنین ترکیب رنگ توجه بیشتری داشته باشید.

شاید بهترین فرصت برای ابراز علاقه به عروس، مراسم بله برون باشد که البته روابط عاطفی و رسمی میان دو طرف نیز آغاز خواهد شد. برای چنین مراسم مهم و به یاد ماندنی، بهتر است، دسته گل منحصر به فرد و زیبا تهیه کرد. دسته گُلی که علاوه بر زیبایی و جذابیت، متناسب با میزان بودجه و جیب شما نیز باشد.

نکتۀ مهمی که در این مقاله بارها به آن نیز اشاره شد، خرید دسته گل با گل‌های سالم و با کیفیت است. اگر گل‌های انتخابی از سوی شما، شادابی و کیفیت خوبی نداشته باشند، مسلماً در طول مراسم پژمرده شده و جلوۀ زیبای خود را از دست خواهند داد. ضمن آنکه، به رنگ و نوع گل‌های ترکیبی نیز توجه نمایید تا در نهایت، دسته گل شایسته‌ای برای مراسم تدارک ببینید.

برای آنکه دسته گل شیک و زیبایی تهیه کنید، کافی است به نوع و کیفیت گل و همچنین ترکیب رنگ توجه بیشتری داشته باشید.

در حال حاضر، تنوع زیادی در مدل‌ دسته گل بله برون وجود دارد که متناسب با میزان هزینه و بودجه‌تان می‌توانید، مدل دسته گل مورد نظر را انتخاب نمایید.

بهتر است مدل دسته گل بله برون یا مراسم مهم این چنینی، کمی رسمی و خاص باشد.

خرید آنلاین دسته گل بله برون – گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل. شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳- ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *